Hop til indhold
Bobby CPH

Erotisk massage: Adriana, Wolke 7, Berlin

Recommended Posts

Som en del af min efterårsferie besøgte jeg denne dame: https://wolke7-berlin.de/Adriana

Tidsbestilling gik fint via hjemmesiden - dog skal man bekræfte sin booking samme dag et par timer inden, og det kunne jeg kun gøre telefonisk.

Jeg har været hos Wolke 7 et par gange før, men kun spontant, hvor der har været ret travlt, så tidsbestilling anbefales. Stedet er diskret i en boligopgang i gåafstand fra hovedbanegården og Mall of Berlin.

Adriana er en flot kvinde med en del tatoveringer, kønt ansigt med latin-rødder.

Hendes B2B var ikke noget særligt - ikke meget kropskontakt - og da hun havde givet mig lingam-massage et stykke tid, begyndte hun at brokke sig og sige, at der var mange andre piger, som ikke ville gøre det i så lang tid. Okay tænkte jeg, og så tilbød jeg at massere hende. Hun takkede ja, og så gav jeg hende en god omgang rygmassage - ind imellem gned min pik sig lidt op ad hendes baller og revnen imellem, og det var meget frækt. Da jeg bad hende vende sig rundt, så jeg kunne massere hende på forsiden, opdagede vi, at der kun var fem minutter tilbage af massagen, så jeg lagde mig på ryggen og bad hende om at hjælpe mig med mit "stive problem". Det gjorde hun rigtig godt.

Da jeg ankom til stedet, havde hun nævnt prisen på 120 euro - jeg havde givet hende 130 Euro og forventede at få 10 tilbage. Det nævnte hun ikke med et ord, så da jeg gik, sagde jeg, at de 10 euro, hun skyldte mig, kunne hun bare beholde og købe en kop kaffe for.

Stedet kan anbefales, men ikke Adriana.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...