Kmadsen 41 Skrevet søndag klokken 22:08 Hej Gutter Jeg kan bedst lide at besøge de faste glædespiger vi har her på Fyn. Nana er en af dem og hun er virkelig en pæn Thaikvinde, typisk i en stramtsiddende kjole og g-streng. Hun er altid glad og med et dejligt smil, samt en meget indbydende hjerteformet bagdel. Jeg har vel besøgt hende 5-6 gange de seneste år og det bliver bare bedre og bedre. Den ene gang tog jeg hende bagfra hvor jeg stod på gulvet og hun på alle fire på sengekanten. Jeg trak mig et skridt tilbage og sagde til hende at jeg trængte til en pause, men hun rejste sig op og svingede det ene ben om mig mens hun førte lillemanden tilbage på plads og kneppede mig stille og roligt mens jeg nød synet af hende. Det var frækt. Sidste gang tog jeg hende igen bagfra og da jeg fik udløsning lænede hun sig bagover, så hendes ryg lå op ad min brystkasse. Kiggede op på mig storsmilende og sagde "One more time". Hun er bare fantastisk, så jeg skal helt sikkert forbi igen. Fællesbadet er også lækkert. Selvom jeg hver gang bestiller en time, er vi ikke nået til massagedelen endnu, så det ender nok med at jeg bliver nød til at bestiller 2 timer næste gang. Nem at skrive SMS med. Masser af gratis parkering i området. Billederne er helt sikkert af hende Alderen skal der nok ligges lidt til, men det er fint med mig, for jeg vil hellere have god sex med en der er 10-15 år yngre end mig, end med en på 20 år der bare ønsker at bedstefar snart smutter igen. https://annoncelight.dk/showad/331149 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 564 Skrevet søndag klokken 22:27 jep hun er sød og dejlig, har selv besøgt hende nogle gange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1473 Skrevet mandag klokken 08:55 Kmadsen skrev, for 10 timer siden: Hej Gutter Jeg kan bedst lide at besøge de faste glædespiger vi har her på Fyn. Nana er en af dem og hun er virkelig en pæn Thaikvinde, typisk i en stramtsiddende kjole og g-streng. Hun er altid glad og med et dejligt smil, samt en meget indbydende hjerteformet bagdel. Jeg har vel besøgt hende 5-6 gange de seneste år og det bliver bare bedre og bedre. Den ene gang tog jeg hende bagfra hvor jeg stod på gulvet og hun på alle fire på sengekanten. Jeg trak mig et skridt tilbage og sagde til hende at jeg trængte til en pause, men hun rejste sig op og svingede det ene ben om mig mens hun førte lillemanden tilbage på plads og kneppede mig stille og roligt mens jeg nød synet af hende. Det var frækt. Sidste gang tog jeg hende igen bagfra og da jeg fik udløsning lænede hun sig bagover, så hendes ryg lå op ad min brystkasse. Kiggede op på mig storsmilende og sagde "One more time". Hun er bare fantastisk, så jeg skal helt sikkert forbi igen. Fællesbadet er også lækkert. Selvom jeg hver gang bestiller en time, er vi ikke nået til massagedelen endnu, så det ender nok med at jeg bliver nød til at bestiller 2 timer næste gang. Nem at skrive SMS med. Masser af gratis parkering i området. Billederne er helt sikkert af hende Alderen skal der nok ligges lidt til, men det er fint med mig, for jeg vil hellere have god sex med en der er 10-15 år yngre end mig, end med en på 20 år der bare ønsker at bedstefar snart smutter igen. https://annoncelight.dk/showad/331149 Den dér stående doggy på sengekanten har jeg også prøvet nogle gange. Og det er svært at holde det tilbage med den røv hun har Har også besøgt hende en del gange for godt et års tid siden, men det kunne da være man skulle hilse på igen snart. Hun er mega sød i hvertfald. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skoda 12 Skrevet mandag klokken 11:48 Hej hej Hvor holder hun til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1473 Skrevet mandag klokken 13:11 Omkring Skibhuskvartert.....ellers bare spørg hende, så får du som minimum et ca-sted. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kmadsen 41 Skrevet tirsdag klokken 19:48 Hej Fik lige et par spørgsmål privat, men tænkte at dem kunne alle da have gav af. 1. Hvorfor laver du en anmeldelse af en Thai, når hendes annonce ikke er aktiv? Hun er næsten altid aktiv, så tænker hun måske har efterårsforkølelse, et par fridage eller måske det røde. Jeg håber i hvert fald at hun kommer tilbage, så giv hende lige et par dage. 2. Er det en massagebriks eller en seng? Det er en massagebriks og den knirker ikke. Har jo selv testet den. 3. Den ene gang tog jeg hende bagfra hvor jeg stod på gulvet og hun på alle fire på sengekanten. Jeg trak mig et skridt tilbage og sagde til hende at jeg trængte til en pause, men hun rejste sig op og svingede det ene ben om mig mens hun førte lillemanden tilbage på plads og kneppede mig stille og roligt mens jeg nød synet af hende. Det var frækt. Det kunne misforståes. Resultatet var at hun stod foran mig, front mod front, og vi stille dyrkede sex, selvom jeg var helt passiv. Det var bare utrolig frækt og lækkert. Jeg prøver bare at forklare, at hun absolut ikke bare er en passiv GP der ønsker det hurtigt overstået efter pengene er betalt. Selvfølgelig handler det også om kemi og jeg tænker ofte på Hidy som var ved 123 for år tilbage som fik en masse kritik. Hende besøgte jeg flere gange, da hun var en rigtig sød Thai over for mig. Min erfaring er også at det kræver nogle besøg før den rigtig gode service kommer. Når det så er på plads, er det jo bare at nyde det igen og igen. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg