Hop til indhold
Guest kva

Barbie White er tilbage

Recommended Posts

Guest kva

Hun er tllbage ! Og shit hvor er hun sød, men da jeg kom til lejligheden var hendes mørkhårede veninde der også og DAMN en lækker en af slagsen... Nå men jeg besluttede mig for dem begge i 30 min .. De suttede på skift og når den ene suttede kyssede den anden så lækkert! Barbie startede med at ride mig mens den anden kyssede hende og mig :) lidt missionære og hård doggie og kondom skift og videre til den mørkhårede som virkelig ville kneppes!!! 25 min senere lagde de sig ved siden af hinanden og jeg fik lov til at komme ud over deres ansigter

Kommer jeg igen HELL YES

Pigerne er her noget tid endnu

Ansigt 9

Krop 10

Indlevelse 8

Overall 8

Del dette indlæg

Link til indlæg

Wow! Var der kondomskift, når du skiftede pige?

"lidt missionære og hård doggie og kondom skift og videre til den mørkhårede ".....hmmm

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er tllbage ! Og shit hvor er hun sød, men da jeg kom til lejligheden var hendes mørkhårede veninde der også og DAMN en lækker en af slagsen... Nå men jeg besluttede mig for dem begge i 30 min .. De suttede på skift og når den ene suttede kyssede den anden så lækkert! Barbie startede med at ride mig mens den anden kyssede hende og mig :) lidt missionære og hård doggie og kondom skift og videre til den mørkhårede som virkelig ville kneppes!!! 25 min senere lagde de sig ved siden af hinanden og jeg fik lov til at komme ud over deres ansigter

Kommer jeg igen HELL YES

Ansigt 9

Krop 10

Indlevelse 8

Overall 8

Borde inte Overall vara 9 om krop och ansigt var 9 & 10  :roll: .......... :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ser de virkelig sådan ud? Billederne virker til at være too good to be true....

Hej Drenge på den første anmeldelse/anbefaling måtte jeg afsted.

Vel ankommet på adressen, hilse begge piger pænt på og drenge det er dem på billederne WAU siger jeg bare, så 20 min med begge og lidt ekstra i form af super fransk fra begge, gjorde at slut prisen endete på 1.600,- 1000,- for 2 piger i 20 min og +300 x 2 for super...

De var super søde og pisse frække, Barbi er lidt stille og den mindst åbne af dem, mens Tiffany, slap af hun var fræk og gjorde den stod på sekunder...

Først blev man smidt på ryggen og her gav de superfrask på skift, mens den ene guffede løs, kunne man gramse løs på den anden, var sku ret frækt.

Herefter på med regntøj og afsted, først barbi og så skift med ja sikft af rengtøj... Tiffany lukkede ballet, og en tur bagfra så var jeg solgt...

De er super frække, og søde, pjattede en del, men kommer jeg igen JA med så er det kun for at hygge med Tiffany, for hun er vildt fræk, ved lige hvordan hun skal kigge på en med sjoveren i gabet, og har de bedst små silikone bryster... pisse lækker tøs siger jeg bare...

Så de kan også anbefales og deres billeder er real... Dette billede ligner mest Barbi

'>

Og Tiffay se her.

'>

Go tur drenge

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kommer jeg igen HELL YES

Ansigt 9

Krop 10

Indlevelse 8

Overall 8

Hey, det lyder som en god oplevelse :)

Kan du (og jonasn) sige lidt om hvordan deres franske var? Var det sådan noget forsigtigt sutten på spidsen eller gav de den mere gas med hensyn til både dybe og mundvand? Et BJ skal være som minimum udføres med entuisasme samt vådt, og meget gerne også dybt hvis du spørger mig :) Ellers kan det næsten være ligemeget.

Derudover, i annoncen står der ikke noget om end mer pris for super/mega for nogen af pigerne. Så jeg antog (måske naivt) at ihvertfald super var inkluderet i prisen.

Jeg bliver så lidt forvirret da jonasn skriver at han må slippe 2x300 for super, og uden at nævne mega.

Så hvad måtte du slippe for 30 min med 2 piger + 2xsuper+mega?

De skriver 1500 for 30 min, er det så excl. super?

Mvh

Henrik

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey, det lyder som en god oplevelse :)

Kan du (og jonasn) sige lidt om hvordan deres franske var? Var det sådan noget forsigtigt sutten på spidsen eller gav de den mere gas med hensyn til både dybe og mundvand? Et BJ skal være som minimum udføres med entuisasme samt vådt, og meget gerne også dybt hvis du spørger mig :) Ellers kan det næsten være ligemeget.

Derudover, i annoncen står der ikke noget om end mer pris for super/mega for nogen af pigerne. Så jeg antog (måske naivt) at ihvertfald super var inkluderet i prisen.

Jeg bliver så lidt forvirret da jonasn skriver at han må slippe 2x300 for super, og uden at nævne mega.

Så hvad måtte du slippe for 30 min med 2 piger + 2xsuper+mega?

De skriver 1500 for 30 min, er det så excl. super?

Mvh

Henrik

Hej Henrik

Det ville være perfekt hvis det var 1500,- men som sagt slap jeg 1600 for 20 min og super fra dem begge...

Kan godt genkende hvordan du har det med et blow... samme her

Barbi´s blow er lidt forsigtigt og ikke helt så dybt, men ok middel vil jeg sige.... i det hele taget er hun ikke så meget på...

Mens Tiffany, hold nu op, det er med godt med mundvand, dybt og øjne der kiggede frækt på mig. Jeg prøvede lidt forsigtigt at kneppe med (låg på ryggen) og det havde hun vist ikke noget i mod, så yep Tiffany kunne jeg godt tage en tur mere på...

Ved så bare ikke hvad 30 min med henne ville løbe op i med Mega og det hele...

Høre gerne om dine erfaringer med DP tøser i kbh, også gerne i pm hvis det er...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...