Lasse 62 8 Skrevet søndag klokken 08:49 (edited) Hej, Lørdag besøgte jeg Chicha i Karise. Stedet i Karise er rent og nyrenoveret i lækre omgivelser Hun oplyser i sin annonce at der leveres professionel massage. Chicha er en sød og glad pige, som spørger ind til hvad man har af ønsker til massage. Billeder er nye og ikke redigeret. Jeg har i 10 år fået massage mange steder, med både gode og dårlige oplevelser. I går fik jeg en af de bedste massager jeg har oplevet, derfor dette første indlæg fra mig. Der var også en dejlig pirring undervejs, som førte til ekstra service. En klar anbefaling af Chicha som lever op til sin annonce om top klasse massage. https://annoncelight.dk/showad/424954 Redigeret søndag klokken 08:53 af Lasse 62 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massageafhængig 69 Skrevet søndag klokken 09:37 Lasse 62 skrev, for 47 minutter siden: En klar anbefaling af Chicha som lever op til sin annonce om top klasse massage. hvad med Ekstra service delen... var den også Top klasse eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasse 62 8 Skrevet mandag klokken 10:52 massageafhængig skrev, den 2.11.2025 at 10:37: hvad med Ekstra service delen... var den også Top klasse eller? Stor indlevelse, absolut godkendt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
High Tower 146 Skrevet mandag klokken 11:23 Snakker hun forståeligt dansk eller engelsk ??? Det fungere fint med dansk på SMS men man ved jo aldrig hvem der styrer telefonen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NielsKim 101 Skrevet i går klokken 02:19 High Tower skrev, for 14 timer siden: Snakker hun forståeligt dansk eller engelsk ??? Det fungere fint med dansk på SMS men man ved jo aldrig hvem der styrer telefonen Det gør hendes mutter derude. Hun snakker fint dansk på SMS og spørger Chica hvis hun er i tvivl om noget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg