Cat38 19 Skrevet 1. November Jeg havde for nylig en oplevelse og det endte med en bekendt lus i hjernen som ikke giver slip. Hvor alvorligt tager man beskyttelse under sex i den her verden. Jeg elsker mit erhverv, jeg nyder det faktisk. Men jeg bekymrer mig for om det ansvar vi burde have over for os selv og andre, are bliver fejet under sofaen, da der alligevel ikke er nogen der ved om man er rask eller ej. Det kan ikke ses direkte. Nogle sygdomme har muteret sig og er også resistente og giver mildere symptomer. Jeg kan ikke lige se en løsning på det her. For alle elsker sex. Direkte hudkontakt er det bedste, det synes jeg da også. Men det kan vel ikke nytte noget vi tager naive chancer, krydser fingre og håber på ikke at tabe rouletten. Alt for ofte oplever jeg også at mænd slet ikke vil komme hos mig, fordi jeg kun tilbyder sex med kondom nu. Det bliver endda kommenteret i chats og indlæg. Fakta er at vi er blevet mere globale i arbejde og ferier. Desuden er antal udenlandske med job el erhverv i danmark stigende. Hvad tænker i kære mænd og smukke GP’er der ude? Det er en åben og fordomsfri debat. Ingen ønskes hængt ud. Søger ærlige svar og holdninger. Lige en lille smart en: -Sexarbejderens Sundhedstjekliste Ja den er hentet og kopieret. Denne tjekliste er lavet til dig, der arbejder med sex og ønsker at passe godt på din krop og dit helbred. Den er praktisk, realistisk og uden løftede pegefingre – kun fakta og omsorg. 1. Test dig regelmæssigt • Få fuld STI-test hver 3. måned (oftere ved mange kunder). • Inkludér test for klamydia, gonoré, syfilis, HIV, hepatitis B/C og mycoplasma. • Gør det anonymt på klinik for kønssygdomme, hvis du ønsker det. 2. Brug kondom og beskyttelse – konsekvent • Kondom til vaginalt, analt og oralt samleje. • Til oralsex på mænd: altid kondom. • Til oralsex på kvinder: brug sliklap (dental dam) eller udklippet kondom. • Beskytter mod HPV, herpes, gonoré, klamydia og syfilis i svælget. 3. Pas på mund og svælg • Undgå oralsex ved sår, blister eller rifter i munden. • Skyl munden med vand (ikke alkohol-mundskyl) efter sex. • Hold god mundhygiejne for at mindske risiko for infektion. 4. Vaccination • Få vacciner mod HPV og hepatitis B. • Begge kan fås gratis via det danske sundhedssystem under visse ordninger. 5. Hud og hænder • Brug handsker ved manuel stimulation, især ved rifter. • Brug vandbaseret glidecreme – aldrig olie, da det ødelægger kondomer. 6. Efter arbejdet • Vask kroppen med mild sæbe og vand – undgå parfumerede produkter. • Tjek jævnligt huden for sår, udslæt eller ændringer. 7. Tryghed og struktur • Kend din lokale klinik for kønssygdomme. • Lav en fast rutine: testdatoer, vacciner, kondomer, hygiejne.8. Mental og kropslig egenomsorg • Sørg for pauser og hvile mellem kunder. • Hav nogen at tale med om oplevelser – uden fordomme. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1920 Skrevet 1. November (edited) I kvinder skal gøre det I har det bedst med. I skal ikke lade jer presse. Personligt ønsker jeg ikke at besøge kvinder der tilbyder vaginal/analsex uden kondom, men jeg foretrækker klart oral uden og helst med udløsning i munden. Det er er hovedårsagen til jeg sjældent besøger danske kvinder. Jeg har gjort op med mig selv, at risikoen ved dette er acceptabel. De mest udbredte kønssygdomme der nemt spredes via oral kan stadig helbredes, mens HIV er ekstremt sjældent at pådrage sig på denne måde. Derudover lader jeg mig selvfølgelig teste med jævne mellemrum. Jeg har aldrig fået et positiv svar på en prøve. I teorien kunne jeg være ligeglad med kvinderne der tilbyder uden og blot selv holde på at bruge kondom med dem, men jeg ved hvor svært det er ikke at blive fristet, når først man er igang. Jeg har besøgt kvinder, der undervejs har spurgt om vi skulle droppe kondomet til vaginal sex, endda uden beregning, hvor jeg standhaftigt har holdt på kondom - men det har godt nok været svært. Tilføjelse: Og så lige din liste igen - jeg ville godt nok blive skuffet hvis en pige fandt handsker frem til handjob og lignende. Hvis man mener man skal det, tror jeg man er i den forkerte branche. Redigeret 1. November af Elprebsi 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1440 Skrevet 1. November Det er svært. For mig er sex med kondom meget ringere end uden og jeg får sjældent udløsning med kondom. Oral sex med kondom er bare uinteressant. Så er der Lingam massage, spansk og få andre muligheder tilbage Jeg nyder at jeg dog må slikke og smage de skønne damer, hudkontakten, duftene og samværet - og det er det hele værd, men hvis en sød dame tilbyder sex og oralsex uden nyder jeg det gerne. Det er op til damerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 70 Skrevet 1. November (edited) Cat38 skrev, 1 time siden: Lige en lille smart en: — De råd og vejledninger er nyttige for alle, men det er sandsynligvis ikke sker oversigt - medmindre at der vil komme nogle, som har ansvaret for, Oversigt over lovgivning og vejledninger mv.— Konsekvensanalyse — især dem der er kommet til landet for 3 mdr.visum - og dem der elsker sex uden, selvfølgelig. Redigeret 1. November af Mook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 1217 Skrevet 1. November Jeg oplever meget få, vælge mig fra pga jeg ikke tilbyder usikker sex. Nogle prøver og sige det er fordi de ikke kan med kondom (hvilket er et reelt problem for mange) men så får de svaret at så er vi nok ikke rette match. Men der har de sat sig fast på det skal være mig og forsøger ofte sex med kondom selvom nogle ved at de har problemer med det. På den ene side, ville jeg da gerne kunne give dem en god oplevelse og sige “så skidt” på den anden side vil jeg ikke gå på kompromis med mig selv, så er nødt til at være ligeglad 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 439 Skrevet 1. November Synes da man skal bruge kondom ved samleje, men hvis sex generelt bliver for sterilt, så mister jeg interessen. Kunne ikke drømme om at bruge slikkelap. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 548 Skrevet 1. November (edited) Hvis du er typen, som går med mundbind på gaden og åbner togdøren med albuen, så skal du nok ikke have sex med fremmede. Jeg mener, man som pige bør være med på berøring af hele kroppen, og på at blive slikket Kys meget gerne, men det er helt OK, at det afhænger af kemi. Det gør det også for mig Blowjob med gummi er bare uinteressant. Jeg beder ikke om at at få det uden, jeg vælger det bare fra. Så hellere undvære Sex er kun rigtig sex uden gummi... men det er altså uansvarligt at ville ha' det uden. Det kan man simpelthen ikke forlange, og det er jo også usikkert for én selv. Jeg har selv svært ved at komme i et kondom, det føles bare forkert. Men så er sex med en GP bare ikke rigtig sex. For uden kondom er det jo ikke kun sex med pigen, men også med de andre mænd, hun er sammen med, uden kondom. Og det har jeg altså ikke lyst til at risikere. Så hellere accepter gummi - og sætte pris på, at pigen også passer på sig selv Fordi hun er det værd Redigeret 1. November af køb dansk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 282 Skrevet 2. November Jeg synes, at man såvel som sexkøber og sexsælger har et ansvar over for modparten. Jeg kunne ikke drømme om at forlange sex uden kondom. Tværtimod går jeg uden om de glædespiger, som tilbyder sex uden kondom. Jeg antager bestemt, at jeg er sygdomfri, men hvad nu hvis jeg ikke er? Så er det på ingen måde rimeligt at udsætte pigen for den risiko. Det er efter min mening direkte respektløst. Desværre er der nok nogle piger, der er tvunget eller presset ud i at tilbyde uden kondom for at få lidt flere kunder/penge ud af det. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg