Kakam1980 82 Skrevet 31. Oktober Hej Alle Så begyndte weekenden, og jøsses hvor en perfekt begyndelse, tusind tak til Louise, for en perfekt date Daten blev aftalt for næsten en måned siden, så der var masser af sommerfugle og spænding på spil hos mig, efter at have ventet så længe på daten Det er altid lidt nervepirrende ved den første date, men jeg oplevede Louise, som et utrolig imødekommende og humoristisk menneske. For mig var der kemi ved første blik, og det blev bedre og bedre som tiden i hinandens selskab gik Link: https://annoncelight.dk/showad/440824 Vi begyndte med et kram og et smil, da vi på forhånd havde aftalt det videre forløb. Hvor vi begyndte i badet, så vi sikrede, at vi begge havde god hygiejne inden det "sjove". Det er et krav hos Louise, og jeg nød i den grad hendes selskab i badet, men et brusehoved, hvor vandet fossede ud, så vi næsten druknede midt i de blide kys. Samt Louise er utrolig god med sin tunge under blowjobbet, hvor jeg næsten kom, før vi nåede det sexdelen. Så hvis du er til et godt blowjob, hvor dine boller ligeså modtager en mesterlig behandling Vi nåede desværre kun 1 runde af det "sjove", da Louise havde kørt mig "træt", jøsses hvor er hun Fantastisk. Som Louise oplyser i sin annonce, har hun kvindelige former, der sidder hvor de skal, og det passer meget godt med min oplevelse af Louise Louise skriver i sin annonce, at hun er nem at tale med, det vil jeg bekræfte. Louise er derudover nærværende og jeg følte mig som en "konge" i Louises selskab Jeg anbefaler Louise, hvis du leder efter en ung dansk kvinde God weekend 8 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AmmaRose 217 Skrevet 1. November Lyder efter en perfekt start i weekenden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2533 Skrevet 2. November Du bidrager ikke yderligere. Kunne have været en PM. AmmaRose skrev, den 1.11.2025 at 05:07: Lyder efter en perfekt start i weekenden. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg