niceguyhimself 97 Skrevet fredag klokken 13:32 (edited) Mathilde er mindste så smuk og lækker i virkeligheden, som hendes billeder, hvad billederne ikke viser, er hvor sød og rar en person hun er. Jeg havde en rigtig god time med den skønne pige, hvor jeg virkelig følte mig velkommen. var lidt nervøs, da man ikke kan se hendes ansigt, selvom hendes krop ville kunne opveje alt, men det forsvandt med det samme, hun er ligeså smuk, som hendes krop er fantastisk, vil ikke afsløre hvad vi lavede, men det var super godt, skal helt sikkert besøge Mathilde igen https://annoncelight.dk/showad/376930 Redigeret fredag klokken 13:34 af niceguyhimself 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jmk 373 Skrevet fredag klokken 15:34 Hej er de 2300 alt inclusive eller kommer de ting hun lister idover? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rushton 605 Skrevet fredag klokken 16:34 (edited) Jmk skrev, 1 time siden: Hej er de 2300 alt inclusive eller kommer de ting hun lister idover? Nej. Direkte fra annoncen: "PRISER for blidt og behageligt. (Sex, sutte & slikke)" Så de to første linjer efter priserne er nok inkluderet, og så må de andre ting som golden shower osv, koste ekstra. Det er trods alt en business. Redigeret fredag klokken 16:37 af Rushton Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niceguyhimself 97 Skrevet fredag klokken 21:10 Jmk skrev, for 5 timer siden: Hej er de 2300 alt inclusive eller kommer de ting hun lister idover? Jeg prøver ikke andre ting end slik, sut og sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg