Hop til indhold

Piger i Thailand, hvordan??

Featured Replies

Skrevet

Kan forstå at alle de pur unge piger der står og hiver i dig uden for barerne, bare skal have dig ind og købe dem drinks.

Det gider jeg ikke...

Hvordan finder man modne elegante kvinder, man kan tage med hjem til hotellet, og bruge nogle dage sammen med.?

Ferie kæreste!

Skrevet
Brystomann skrev, for 2 timer siden:

Hvordan finder man modne elegante kvinder, man kan tage med hjem til hotellet, og bruge nogle dage sammen med.?

Jeg foretrækker at finde modne elegante freelancere på Bamboo Bar på South Patttaya Road i Pattaya lige før Walking Street - kom tidligt før kl. 22 og sæt dig så du kan se dem ankomme - sidst traf jeg en bedstemor på kun 40 år, lige ankommet og frisk fra landet - jeg troede hun var 27 og da vi et par dage efter ville på Republica - ville de se hendes ID ;-)

Standardprisen der er 2000 ThB for Long Time - og jeg plejer efter et par dage, når jeg har fundet ud af om vi spiller sammen at kunne aftale uden kondom, mod at jeg  tager dem i lidt længere tid - men så går vi også ud at spise sammen, på udflugt, til koncerter mm. (det er der jo penge til, når man sparer at betale ladydrinks og barfines) - og er de gode til at spille pool - er det også en fordel ;-) 

Skrevet
  • Author
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Standardprisen der er 2000 ThB for Long Tim

Hvor længe er det??

Har skrevet med en der vil have 3000 pr.dag..

Skrevet
Brystomann skrev, 1 time siden:

Hvor længe er det??

Har skrevet med en der vil have 3000 pr.dag..

Long time er som regel hele natten og 2 x come, hvorefter vi spiser morgenmad sammen og hun kan tage hjem og gøre sine daglige ting, ses med veninder - eller som en af mine faste: passe sin sushi forretning.

3000/dag - tja - ikke urimeligt, hvis I skal være sammen hele dage, hun ser godt ud, er behagelig at være sammen med, ikke dominerende, taler rimeligt engelsk og ellers giver en god service, guider dig lidt rundt og ikke vil sove hele tiden eller spille på sin mobil - men undgå at mødes med hende fra day one og se dig istedet lidt omkring et par dage og se hvad der ellers er af lækre damer, så hun ikke vælter dig helt omkuld. 

Første gang, jeg kom til Pattaya, havde jeg også aftalt at mødes med en første aften - og det gik sådan set fint - men efter 2 dage kunne jeg se det ikke gik - og efter 3 dage stak jeg hende 1000 ThB og sagde goodbye - hvorefter jeg var heldig at træffe hende med Sushi-forretningen på en Gents Club, hvor de lukkede tidligt, så jeg kunne hente hende kl. 2130 uden at betale barfine eller ofre penge på ladydrinks og vi kunne tage i byen sammen, høre levende musik og tilbringe natten sammen mm.

NB. Sørg for på forhånd at få installeret LINE på din smartphone - og evt. PC.

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

De fleste steder der ikke er Soi 6 og Walking Street. Fx: Pattayasaisong 13 (Soi Diana), Tree Town, Soi Made in Thailand og Myth Night Bar Beer Town. Hvis du har fået info fra youtube skal du have i mente at de kun laver sensationaliserede videoer, der ikke har noget med virkeligheden at gøre, så de får flest views og likes.

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 5 timer siden:

sæt dig så du kan se dem ankomme

og hvis du allerede her udser dig en interessant dame - så er det med at være der, når hun skal til at betale for sin drink og betale for den (de koster lidt mere end på en normal bar, men der er ikke kommission til pigerne, selvom nogle andre barejere påstår det! - så det er ikke ladydrinks eller ladydrinkspriser og oftest drikker pigerne kun alm. øl, vand eller sodavand) - så er den næsten hjemme - især hvis hun begynder at kysse dig og lave dick check - så ved du på forhånd at hun kysser og har sympati for dig og du kan spørge: "Do You want to go with me?" - så kan de godt finde på at sige: "How much You pay?", hvorpå du svarer 2000 - og det plejer de fleste at acceptere for LongTime, medmindre det er en yngre og flot model, der forlanger lidt mere - og det må du jo vurdere om det er prisen værd - forlanger hun f.eks. 3000 - går hun måske med til 1500 for ShortTime - så hvis hun er lidt en nitte - så er du kun 1500 down - eller du kan vælge at forlænge, hvis hun giver en god service ;-) 

Alternativer til Bamboo Bar er: Republica og Insomnia (måske kender andre flere steder med freelancere), men her er der ikke livemusic og musikken er istedet så infernalsk (omend den også er rigelig høj på Bamboo) og mest kedelig rap-music, at alm. konversation er umulig - her kan din LINE komme i brug. Pigerne er ofte yngre end på Bamboo - og du må nok regne med lidt op på priserne - og ned på servicen.

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

Og flere af de piger som forlanger 3.000.- Bht. og opefter har som regel et bureau, mellem mand, eller anden hjælp (f.eks. sprogligt) de skal afregne med. 

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 4 timer siden:

NB. Sørg for på forhånd at få installeret LINE på din smartphone - og evt. PC.

WhatsApp. er heller ikke dårligt. 

Skrevet
Chancen skrev, for 5 minutter siden:

WhatsApp. er heller ikke dårligt. 

Den forbinder bare med dit alm. telefonnummer og facebook og selvom man muter en person - kan vedkommende stadig ringe op til dig.

Med LINE, kan man bare skjule og mute personer man ikke lige pt. ønsker kontakt med.

Skrevet
Chancen skrev, for 21 minutter siden:

Og flere af de piger som forlanger 3.000.- Bht. og opefter har som regel et bureau, mellem mand, eller anden hjælp (f.eks. sprogligt) de skal afregne med. 

Ikke på Bamboo Bar - og jeg har spurgt flere af pigerne derfra. De piger, der kommer der er ofte enlige mødre, massøser, receptionister, piger der i forvejen har en sponsor eller bare et alm. job - You name it - der lige har lyst til en aften i byen, lidt på den dumme - og så et par 1000 bath sedler diskret stukket ind under tasken, når de næste morgen tager hjem og du har fået deres LINE.

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden:

Ikke på Bamboo Bar - og jeg har spurgt flere af pigerne derfra. De piger, der kommer der er ofte enlige mødre, massøser, receptionister, piger der i forvejen har en sponsor eller bare et alm. job - You name it - der lige har lyst til en aften i byen, lidt på den dumme - og så et par 1000 bath sedler diskret stukket ind under tasken, når de næste morgen tager hjem.

Nu findes der jo også mange andre pick-up steder end Bamboo Bar :D

Skrevet
Chancen skrev, for 4 minutter siden:

Nu findes der jo også mange andre pick-up steder end Bamboo Bar :D

Sorry - troede det var mit indlæg, du reflekterede på - men du har sikkert ret - jeg undgår som regel bare de lidt dyrere steder og dyrere piger, da det ikke er mit indtryk at de har større indlevelse eller giver længere tid. fordi man betaler mere - snarere tværtimod!

Skrevet

Som føromtalt, så kan Thaifriendly anbefales. Opret en bruger inden du tager afsted, kontakt nogle kvinder, og se om ikke de vil gå med til en aftale om at blive din ferie-kæreste. Det har jeg selv haft gode erfaringer med :)

Skrevet

Jeg bruger selv Thaifriendly. Har lige genåbnet appen forleden, og har cirka 700 likes allerede. Tilsvarende gør sig næsten også gældende på tinder.

Mit råd er dog, at vent til du er i Thailand eller tæt på ankomst og brug gerne nogle lignende billeder af dig selv på profilen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.