Hop til indhold
Vejle-fyren

Vejle's Thai massager

Recommended Posts

Hej med jer

Har idag besøgt

http://www.mvmassagevejle.dk/

Det var allerførste gang i mit liv jeg har været til den slags "piger" hvis man kan sige det sådan , forstået  på den måde at jeg godt vidste a der var en "riskiko/ Chance " for mere end blot massage .. 

Fandt denne i Vejle og skrev en sms om der var flere tider . hurtigt svar : om 20 min til en  time .

Kommer ind til en pæn pige  finder hurtigt ud af at hun ikke kan dansk og ikke ret meget engelsk men . god krop og dejlige bryster . små "shorts" .... ligger mig på maven på briksen uden noget som helst ...

Olie på arme og over krop , og så starter hun med  blid  massage over det hele på bagsiden ca 20-25 min .. bliver vendt om om igen olie og massage og undgår ikke at røre lille mand ... og det reagerer den jo på ..hun kigger sødt og spørger mens hun holder om den .. u want HJ .... nikker og så er det igang ... da det er ovre gør hun det andet ben færdig . og efter ca yderliger 20-25 min er hun færdig ... 

Tører omhyggeligt olie af kroppen så godt hun nu kan .... Kigger på mig og spørger : u want more ??

Takker nej i denne omgang ... Betaler 500 i alt for dette show ..

Syntes det var en god oplevelse og absolut ikke sidste gang ... Måske et nyt sted ...

go weekend

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne du ikke tage en for holdet og teste Mim på vesterbrogade 3? Har hørt lidt blandet og ved ikke helt hvad jeg kan forvente af stedet :wink:

been there......kommer næppe igen

pigen var ikke slank, men nærmere mager, beskidt T-shirt og generelt et kedeligt udseende

massagen var under middel og der blev på intet tidspunkt lagt op til sjov - spurgte heller ikke, som sagt en kedelig model

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest knaldehunden

Hej med jer

Har idag besøgt

http://www.mvmassagevejle.dk/

Det var allerførste gang i mit liv jeg har været til den slags "piger" hvis man kan sige det sådan , forstået  på den måde at jeg godt vidste a der var en "riskiko/ Chance " for mere end blot massage .. 

Fandt denne i Vejle og skrev en sms om der var flere tider . hurtigt svar : om 20 min til en  time .

Kommer ind til en pæn pige  finder hurtigt ud af at hun ikke kan dansk og ikke ret meget engelsk men . god krop og dejlige bryster . små "shorts" .... ligger mig på maven på briksen uden noget som helst ...

Olie på arme og over krop , og så starter hun med  blid  massage over det hele på bagsiden ca 20-25 min .. bliver vendt om om igen olie og massage og undgår ikke at røre lille mand ... og det reagerer den jo på ..hun kigger sødt og spørger mens hun holder om den .. u want HJ .... nikker og så er det igang ... da det er ovre gør hun det andet ben færdig . og efter ca yderliger 20-25 min er hun færdig ... 

Tører omhyggeligt olie af kroppen så godt hun nu kan .... Kigger på mig og spørger : u want more ??

Takker nej i denne omgang ... Betaler 500 i alt for dette show ..

Syntes det var en god oplevelse og absolut ikke sidste gang ... Måske et nyt sted ...

go weekend

Testede http://www.mvmassagevejle.dk i vedelsgade der var ikke meget massage, men en lækker petit pige hun sagde hun er 32 år men lignede en på 22, jeg fik dejlig sex med hende og hun er lækker, sød pige der sang til thaimusik under massagen, jeg var der vel 40min og det gav jeg 1000 kr for ..kunne godt finde på at kigge forbi igen en dag.

M.V.H Knaldehunden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte stedet for ca. 6 uger siden - "fik" hele pakken efter en massage - der ikke var massage - men indledning til en forhandling om sex. Sød og meget slank (læs tynd) pige. Blev aldrig tændt (fik aldrig jern på), hvilket nok handler mere om undertegnede end pigen, der vel objektivt set er ret køn, men for tynd efter min smag - og så var det jo en massage jeg kom efter. 1000 kr. for hele pakken. Hun sagde at hun er 32 år. Virkede ret sød, talte kun Engelsk og Thai (ikke super til engelsk). Havde en fin lille tattoo på overarmen. Massage finder jeg et andet sted ;-) Dette sted er vel det vi kalder et Bordel??

Jeg så en anden pige på gangen i hot-pants - hun så lækker ud !! 

Hilsen fra Familiefar (Den Bløde :-))

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan jeg fortælle dig med 100% sikkerhed at det ikke kun var penge :)

Tja, både og vil jeg nok sige ... Tror heller ikke så meget det bare er for at holde på kunderne ... det er måske nærmere for at få sig en forsørger ... har selv oplevet det et par gange, enten hvor pigerne selv har virket meget interesserede eller hvor mutter har forsøgt at prakke mig en pige på (har kun oplevet det steder jeg er kommet mere end lige en enkelt gang eller to). Nogle af pigerne kommer fra fattige kår derhjemme og tager så herop på turistvisum for at tjene en masse penge hurtigt (og nogle tager så chancen og bliver efter deres visum er udløbet for at tjene flere penge). Mit indtryk er at pigerne udmærket er klar over hvad de kommer herop til (der er jo også en del der kommer herop flere gange). Men mit indtryk er - hvilket jeg også har fået bekræftet af en tidligere mutter og flere andre med lidt kendskab til thaier og branchen - at nogle af de unge piger også lidt jagter en drøm når de kommer herop. En drøm om at de kan finde en der kan tage dem væk fra fattigdommen ... og finder de så en mand der kan det, så er det jo kun en gammel gris de skal knalde med og ikke hundredevis ... naturligvis skal man ikke udelukke at der kan opstå ægte kærlighed fra deres side, men man skal nok være lidt naiv hvis man slet ikke tror at det andet spiller ind ...

Rigtigt gode anmeldelser for øvrigt ... kan nikke genkendende til det med Ten ... det er lige som jeg husker hende tilbage fra hendes tid i Århus ... hun var sgu tit ved at hoppe på mig før jeg nåede ind af døren dengang ... mage til sexglad tøs skal man lede længe efter :-P

Redigeret af møgsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Går lidt sløvt med denne tråd ? Er Vejle ved at gå kolde i gamle kendinge, dårlig udskiftning af piger og flytning af butikker.

Eller er der nogle steder tilbage der virkelig er værd at besøge ? Hvor er byens pt. lækreste pige ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

been there......kommer næppe igen

pigen var ikke slank, men nærmere mager, beskidt T-shirt og generelt et kedeligt udseende

massagen var under middel og der blev på intet tidspunkt lagt op til sjov - spurgte heller ikke, som sagt en kedelig model

var der slet ikke mulighed for hj?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest knaldehunden

Hvor er Ten

Hvis du fulgte lidt med vil du vide at hun har været i fredericia et par måneder  :-P www.saendee.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...