Hop til indhold
Vejle-fyren

Vejle's Thai massager

Recommended Posts

Ja nu bor jeg jo i vejle, så hvorfor ikke prøve dem alle sammen og se hvad det er for noget de forskellige, 

Er en ung fyr på 26, så min standart er nok også lidt højere, men lad os prøve ! bliver nød til og opdatere med tiden kan ikke huske dem alle på en gang  .. 

I kan jo skrive hvad i vil have mig til og teste, eller hvad i vil have svar på, ! 

----------------------------------------------------------------------

Vil give det en 1-10 rating men det jo bare min mening .. 

- Leela på Langelinie 2 (da det hed det) 

7100 vejle 

Kanon godt sted :) det var hyggeligt og der var den sødeste lille thai hun var klar på det hele også ejeren, 

var et rigtig godt sted !

Happy ending perfekt ! 

hele pakken perfekt og de var pisse frække de 2-3 der arbejdet der. nogen som ved hvor de er nu ? :) 

Gammle sted 9/10 

----------------------------------------------------------------------------

- De har skiftet navn til Chaba. Langelinie 2 7100 vejle  nu og der kommet en ny pige som har købt det, og hendes "kusine" fra holland arbejder der også..

Hun er nu også flink og har god service syntes bare hun presser meget på, fin nok massage dog er det meget olie plaskeri .. 

Men har været der et par gange ..

vil give det

happy ending var helt fint :) 

hele pakken var også perfekt her, intet og komme efter :) hun låser bare butikken af normalt når jeg kommer også er der frit spil :) 

7/10 stjerner 

--------------------------------------------------------------------------------

Muk Thaimassage

Gammelhavn 9A, 7100 Vejle

Har været der 2 gange, første gange var jeg der og tænkte tjo ser da hyggeligt nok ud men var bare noget olie plaskeri gik næsten hjem med min tøj klisteret til kroppen fordi der stadig var så meget olie men kunne se der arbejdet 2-3 andre piger der så tænkte jeg nok bare var uheldig så tog afsted igen et par dage efter men måtte gå slemt så skuffet der fra igen, da det var ringe ..

happy ending var fin, ku være bedre 
hele pakken var okay men man skulle være stille fordi der var andre i nærheden 

3/10 Stjerner 

--------------------------------------------------------------------------------------------

- bangkok thai massage 
koldingvej 2 7100 vejle

Var der 2 gange også okay sted men lignet hun også boede der hende som var på arbejde der, så det fik mig til og tænke om det overhovdet var noget hun havde lyst til men alt i alt fin massagde, 

Happy ending var helt okay, ku være bedre .. 

6/10 stjerner 

------------------------------------------------------------------------

Vardevej 3A
7100 vejle 

Havde først løst om Ten da i snakket om hende her inde og tænkte hende må jeg da lige prøve og se hvad er for noget, 
ja men tog der op og hun var der fik en dejlig massage af hende i forhold til mange andre steder så det var helt perfekt 
det vil jeg godt turde sige til andre de skal prøve, 

Happy ending var perfekt, og med en lille bonus som jeg så ikke lige havde prøvet før.. 

Anden gang jeg så var der der nåede vi kun lige lidt af massagen også gik det ellers for sig, det var over det hele og over alt kunne næsten ikke blive vildt nok ! pisse frækt 

9/10 stjerner til det sted.. 

------------------------------------------------------------------------

- lin thai massage 
Koldingvej 144E

Hyggeligt og flot lille sted tror der er 3 forskellige, har ihvertfald været ved 3 forskellige, 
Dejlig sådan hygge massage heldigvis ikke for meget olie så jeg skulle svømme rundt der, 
Men fin massage og ejeren tror jeg det er, pisse lækker ! ku satme godt men hun er ikke så klar hun har kæreste på osv så tror kun det er håndmassagde man kan få der :) men den var til gengæld også helt fin og fik lov til og røre osv imens :) 

7/10 stjerner 

-------------------------------------------------------------------------

Fortsættelse følger :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

-Fredericiavej 3, st.th.
7100 Vejle

Nok mere en sex klinik end massage klinik, man bliver masseret på en seng, med masser olie det lidt træls og det med menu kort osv så man kan få den helt store ! 

2/10 stjerner

-----------------------------------------------------------------------------------------

-Nam thai massage 

Vardevej 1, 7100 Vejle

Fin fin massage, slet ikke noget der hun snakker om alle de andre thai steder i vejle og snakkede ikke ret godt om så mange da hun jo nok mener hun er den bedste :) haha 

der både med hånd massage til slut og også den store pakke hun overvudere dog sig selv lidt og vil have lidt for meget efter min mening, da hun havde fået de penge så kunne det næsten ikke overståes hurtig nok og hun ligner en gris når hun kommer, lidt sjovt men alt i alt var nu fint nok ..

6/10 stjerner

------------------------------------------------------------------------------------------

-Sabai thai wellness

Kalkbrænderivej 6 

7100 vejle 

Har været der 2 gange det sku et fint sted eller var, da de nu er lukket :( 

Det var mange af dem fra langelinje som åbnet op der nede fik kun alt ekstra fordi de kunne huske mig fra langelinje og den havde fået meget snak rundt omkring på nettet 

og det ville de gerne undgå, 

Der var også det hele der nede :) 

8/9 stjerner

den havde fået en 9 hvis det ikke var sådan nogle papirs tyde vægge 

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne du ikke tage en for holdet og teste Mim på vesterbrogade 3? Har hørt lidt blandet og ved ikke helt hvad jeg kan forvente af stedet ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne du ikke tage en for holdet og teste Mim på vesterbrogade 3? Har hørt lidt blandet og ved ikke helt hvad jeg kan forvente af stedet :wink:

Arhhhhhh hvordan synes du lige selv det går? :shock:

Han har da vist taget en del for holdet, hvis du spørger mig, så du kunne jo deltage på holdet og selv hoppe afsted nu du er så nysgerrig....  :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Arhhhhhh hvordan synes du lige selv det går? :shock:

Han har da vist taget en del for holdet, hvis du spørger mig, så du kunne jo deltage på holdet og selv hoppe afsted nu du er så nysgerrig.... :cool:

Nu har fyren jo selv skrevet at vi kan komme med foreslag til hvad der skal testes! Så inden du bliver alt for kålhøgen, så læs nu for pokker indlæggene igennem. Det kan ike passe at vi skal blive ved med at finde os i at du leger troll og slår ned på alt og ingenting.

Tag det som en venlig opfordring. Over and out :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Nu har fyren jo selv skrevet at vi kan komme med foreslag til hvad der skal testes! Så inden du bliver alt for kålhøgen, så læs nu for pokker indlæggene igennem. Det kan ike passe at vi skal blive ved med at finde os i at du leger troll og slår ned på alt og ingenting.

Tag det som en venlig opfordring. Over and out :-)

Nyindmeldt, og så skriver du "blive ved med" ?? Æh hed du Liderxxxxx før?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så lidt da :)

Ved ikke om de andre beskeder var til mig? Men har aldrig haft profil her inde før, kun luret rundt :)

Jeg skal nok nå dem alle i vejle mit mål er jo gerne og tage dem alle sammen hele vejen rundt i byen :)

Når jeg så er færdig så laver jeg en hvor alle er samlet og hvor det lidt bedre skrevet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så lidt da :)

Ved ikke om de andre beskeder var til mig? Men har aldrig haft profil her inde før, kun luret rundt :)

Jeg skal nok nå dem alle i vejle mit mål er jo gerne og tage dem alle sammen hele vejen rundt i byen :)

Når jeg så er færdig så laver jeg en hvor alle er samlet og hvor det lidt bedre skrevet :)

hvorfor ikke lave en hvergang du har været et sted

Del dette indlæg

Link til indlæg
knallert . 

Fordi så til sidst så der 5-10 sider her inde hvor de ligger rundt omkring de forskellige "Bedømmelser" også skal der nok være en som ikke lige læser alle siderne igemmen også ja så spørg han om noget der allerede er svaret på også der folk der kommer op og skæntes over man ikke lige læser osv osv :) så det sku nemmest og gøre de på den måde at dette forum bliver slettet og et nyt bliver lavet så snart jeg har taget hele runden :D 

Bolletrucker 

Årh kan ikke huske det, men hun har både indvitert mig med til thailand og hjem til hende en weekend osv hun var helt forelsket efter jeg havde været der et par gange :) True story ! :) hun ringet i tide og utide .. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du er vist ikke særlig høflig selv. Lad dog folk spørge og skrive de anmeldelser de vil. Du kan jo bare lade være med at læse hvis du ikke kan lide det du læser

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren

Uhmmm og hvad har du lige leveret med relevans til tråden?          

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Århuselsker igen, vi har fået en rapport på dine indlæg, din kommentar er afsporing og har ingen relevans til de anmeldte piger. Lad nu ikke Århuselskers kommentar være årsag til også denne anmeldelse kører af sporet fuldkommen.

Det skulle da gerne være sådan at folk har lyst til at bidrage med anmeldelser herinde. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Århuselsker igen, vi har fået en rapport på dine indlæg, din kommentar er afsporing og har ingen relevans til de anmeldte piger. Lad nu ikke Århuselskers kommentar være årsag til også denne anmeldelse kører af sporet fuldkommen.

Det skulle da gerne være sådan at folk har lyst til at bidrage med anmeldelser herinde. :)

Sorry

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu må i sgu snart stoppe....... Hvorfor skal ÅE have på puklen for at sige sin mening og ham der kalder sig "Vejle" have lov til at kalde mig Kålhøgen, Troll m.m.?

ÅE skriver jo ganske rigtigt, at en der kun har skrevet et indlæg, hvordan kan han mene at jeg skriver sådan igen og igen??????

Moderator kom ind i kampen.  :mad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

http://www.eroguide.dk/forum/topic/13358-regler-for-indl%C3%83%C2%A6g-under-anmeldelser/#entry93333

Svaret er her.

ÅEs indlæg var off topic og anmeldelsen var ved at køre af sporet pga reaktionerne på hans indlæg. Jeg påpegede at indlægget var off topic og bad folk om ikke at reagere mere på det indlæg.

Ja Vejle og dine indlæg er også off topic og det kunne jeg også have nævnt.

Faktisk synes jeg det er en ret god anmeldelse der er kommet og jeg synes det et ærligt hvis den skal køres i sænk, hvilket også er i modstrid med vores regler hvis det skete.

(Hvis nogen undrer sig at mit indlæg her er postet igen nu det fordi det blev slettet ved en fejl før)

Måske vi kunne rette fokus på anmeldelsen nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja tak, og anmeldelsen er jo så glimrende. Kan nikke genkendende til de anmeldte steder som jeg også har besøgt, til min store tilfredshedshed, bortset fra Muk Thai på Gl. Havn i Vejle. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Organizer

Ærede debattører!

Eroguide er ikke at forveksle med Rygters Bureau.

Vi accepterer ikke slet skjulte hentydninger til sygdomme, misbrug og lignende, hvor pigerne ikke kan forsvare sig.

Derfor har jeg nu slettet de indlæg, der indeholder noget sådant og vil henstille til at tage den slags over PM for at undgå yderligere sletning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...