Gamle Hansen 28 Skrevet 30. Oktober Hej Skal snart til Abu Dhabi. Nogen der kan anbefale et hotel, hvor der måske er kvinder der “open minded” ved godt der er mange, men nogen anbefalinger Venligt H 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin1963 330 Skrevet 30. Oktober Tror at du skal passe gevaldigt på i Dubai. Det siges at de er yderst "hårkogte" med straffen for ydenoms sex. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pit. 133 Skrevet 30. Oktober jeg var der for et par år siden i Dubai... der er en natclub lidt uden for centrum - hvor kan jeg ikke huske (lettere beruset), men det var et mere eller mindre horehus, tog med en pige hjem i hendes lejlighed, hvor der boede 3 andre piger, som havde samme erhverv som hende... og det kostede 150$ - udvalget af piger var hele verden rundt....stedet var kendt af alle, og taxa manden sagde ingen problemer - ingen politi Fik også thai massage med ekstra håndhjælp. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gamle Hansen 28 Skrevet 30. Oktober Tak for indspark. Det er tricky i den region. Har ikke rigtigt mod til at spørge en taxachauffør om vej til det bedste bordel. Er mere til en hotel bar, hvor der tilfældigvis er nydelige kvinder der holder øjenkontakt lidt længere og som så er lidt friskere end de fleste omkring at se ens hotelværelse mod en diskret ydelse i en aftalt valuta - helt diskret Bare hvis der er nogen der har erfaring med et godt hotel, så jeg ikke får booket et family all inclusive hvor jeg falder over klapvogne og glider i ispapir og baren er tom fordi far putter børnene…. Så kan jeg selvfølgelig tage den unge mor, der er klar til at blive taget af en gammel silverfish. Nu løber fantasien af med mig…. Det er en frisk pige fra et sted i verden, jeg kan supplere med et par hundrede u’s dollar, men hvilket hotel er bedst? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Istivarm 36 Skrevet 30. Oktober Det er altid hit and miss i Dubai. Langt det nemmeste er at finde de gode massage parlours, hvor der mere ofte end ikke, er rigeligt at vælge imellem på alle hylder. Især at få nogen med på hotellet kan være lidt af en øvelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 795 Skrevet 31. Oktober Der er også en VIP hamam, hvor man vaskes af smukke nøgne kvinder - og masseres m.m... tror kun stedet kan besøges ved invitation.. desværre.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg