SubTop 1 Skrevet 29. Oktober Hej Jeg fandt milla40 på annoncelight.dk https://annoncelight.dk/showad/439794 og har i et stykke tid ledt efter en pige som er submissiv og med på lidt af hvert. Vores møde blev aftalt over mail ligesom vi fik skrevet lidt om mine ønkser og der var ikke nogle problemer i at opfylde det selv om det inkluderede smæk og hård sex. Anal var desværre ikke en mulighed den da men de var min opfattelse at det var et spørgsmål om timing og hun simpelthen ikke kunne nå at gøre sig klar. Dagen for mødet oprandt og vi udveksler telefon numre for at kunne guide hende til mit sted. Selve seancen gik virkelig godt og jeg fik prøvet nogle nye ting. Millla var med på alt hvad jeg fandt på og man fornæmede at det kunne have været vildere. Efter seancen fik vi tøj på og snakkede om oplevelsen og nogle af de andre session Milla har været udsat for. Alt i alt en virkelig god oplevelse og en da helt sikkert skal gentages 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Namnamtk 322 Skrevet 29. Oktober Fedt med en sub milf. En af mine favoritkategorier i denne verden.. Nu er jeg dog på Sjælland, så det bliver ikke aktuelt i denne omgang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg