origo 10 Skrevet 29. Oktober Hey Nogen som kan huske Rose, Tiger som var i århus for et par år tilbage ? (Silkeborgvej, viborgvej etc) Er hun stadig igang, eller måske kommer tilbage.. nogen med info hun var jo helt speciel, og fantastisk. Tak, hun mangler. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
michael40 36 Skrevet 29. Oktober Mener hun fik 5 års karantæne , blev taget uden gyldig opholdstilladelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kurt The Man 82 Skrevet 29. Oktober Hun blev syg og bor i Italien. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 744 Skrevet 29. Oktober Jeg kan godt huske hende, besøgte hende et par gange i Vejle inden hun rejste. En rigtig godt bygget pige helt sikkert var med på alt, men lidt for glad for sit spejl undervejs. Hvis hun kom tilbage ville jeg ikke udelukke et gensyn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham1988 24 Skrevet 30. Oktober Jeg husker hende også. Hun kommer ikke tilbage til dk igen. Hun var frisk på alt, der var ikke noget jeg ikke prøvede med hende. Savner en thai der er så fræk som hende! Der er ikke nogen som hende længere. Desværre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
origo 10 Skrevet 30. Oktober Ham1988 skrev, for 3 timer siden: Jeg husker hende også. Hun kommer ikke tilbage til dk igen. Hun var frisk på alt, der var ikke noget jeg ikke prøvede med hende. Savner en thai der er så fræk som hende! Der er ikke nogen som hende længere. Desværre. Hey, hvordan ved du hun ikke kommer til Dk igen ? Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 744 Skrevet 30. Oktober origo skrev, for 2 timer siden: Hey, hvordan ved du hun ikke kommer til Dk igen ? Tak Det er god stil ikke at dele informationer som er private herinde = diskretion. Det går begge veje. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
origo 10 Skrevet 30. Oktober Max Power skrev, for 44 minutter siden: Det er god stil ikke at dele informationer som er private herinde = diskretion. Det går begge veje. fornuftigt,- 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham1988 24 Skrevet for 23 timer siden origo skrev, den 30.10.2025 at 13:42: Hey, hvordan ved du hun ikke kommer til Dk igen ? Tak Fordi jeg var stamkunde hos hende, både i Vejle og Århus. Hun skrev selv til mig når hun flyttede fra Vejle til Århus og havde kontakt med hende indtil hun rejste. Der fortalte hun at hun ikke skulle arbejde i dk mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg