P123 42 Skrevet 28. Oktober Hej venner! I dag havde jeg fornøjelsen af at gæste Kelly i Århus, hvor jeg af flere forsøger mislykket grundet uheld eller tiderne ikke passede sammen. Jeg bor selv øst for Storebælt så det er heller ikke lige så let. For at være ærlig så var jeg lidt skeptisk over det, har læst flere anmeldelser omkring hende og tænkte det kan ikke passe at det kan være så godt. Booker en tid, tænkte endelig nu sker det. Jeg booker første omkring 30 minutter, smutter hurtigt i bad da jeg kom fra arbejde. Bliver tilbudt noget vand, virkelig god stil! Kommer ud af badet også går vi i gang. Skal lige hilse og sige hende røv er hjernedød fræk! Hun spurgte om jeg var nervøs, men jeg var bare i chok over hvor smuk hun var. Total amatør move, bestilte ikke blow uden. Venner gøre jer selv den tjeneste og bestil det uden gummi, I vil ikke fortryde det. Jeg er så meget blowjob mand og elsker det, det her var toppen af poppen. Vi taler Champions league niveau! Hun har den frækkeste, velsmagende og dejligt vagiana jeg længe har oplevet. Under agten blev jeg nød til at sige til hende jeg forlænger til 45 min fordi jeg kunne ikke holde den længere. Hun var så fræk og forførende. Der kom lidt small talk og massage også var det på med hatten igen. Hun er seriøst besøget værd! Gutter pas nu på hende det er 1/100000 der er sådan. Kelly 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1050 Skrevet 28. Oktober Godt at høre du havde et rigtig god besøg lyder det til Tillader mig lige at hjælpe dig, og folk fremadrettet. Hvis du poster linket i URL rubrikken, også skriver kelly i "Link Tekst", så vil det laves til et link der hedder Kelly. Også vil man ikke kunne søge på annonce ID 405749, og finde denne annonce. Kun via hendes navn. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
P123 42 Skrevet 28. Oktober Den Anonyme skrev, for 59 minutter siden: Godt at høre du havde et rigtig god besøg lyder det til Tillader mig lige at hjælpe dig, og folk fremadrettet. Hvis du poster linket i URL rubrikken, også skriver kelly i "Link Tekst", så vil det laves til et link der hedder Kelly. Også vil man ikke kunne søge på annonce ID 405749, og finde denne annonce. Kun via hendes navn. Fedt, tak for info det vil jeg gøre!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
P123 42 Skrevet 28. Oktober https://annoncelight.dk/showad/405749 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1050 Skrevet 28. Oktober @P123 Og i princippet behøver du slet ikke bruge link funktionen, da du blot kan kopier linket og sætte ind. Blot til info. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klopp 90 Skrevet 29. Oktober Hun er ganske rigtigt en uniq og dejlig oplevelse… pengene værd . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg