Hop til indhold

Recommended Posts

Havde egentlig planlagt at besøge en anden thai i Frederikshavn, men fik ikke noget svar tilbage, så forsøgte med Jenny https://annoncelight.dk/showad/441408

Billederne ligner ikke rigtigt, måske dem i de sorte outfit kan være hende. Men når det er sagt, så er det en flot pige der tager imod en. 
Hun har lidt former, men på den gode måde. Alderen er svær at sige men nok 30-35. Hun er meget naturlig pæn og tror også brysterne er naturlige. 
Massagen bestod mest af kærtegn af kroppen og pirring. Pludselig ville hun have mig på alle fire, også fik mellemkød, kuglerne samt pikken en ordentlig sutte tur og lige pludselig lidt sorte kys. Det har jeg godt nok aldrig prøvet før, men det var frækt og pirrende. 
Derefter et langt og virkelig godt BJ, hun gav den fuld gas!!! Dybt, vådt og længe. 
Så en tur til sexen, der virkede hun lidt uerfaren, men det gør mig ikke noget. 
En tur i bad bagefter, hvor jeg fik den store vaske tur og et lille BJ igen. 

Jeg var septisk pga. ny annonce og billederne, men alt i alt en fin tur. 
Eneste minus var hun var lidt uorganiseret og f.eks. først skulle finde gummi da det skulle bruges også er hendes engelsk meget dårligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. 

Har også selv kigget med interesse på hende. 
Ca. hvor i Frederikshavn møder man hende? 

Redigeret af 0017

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...