Hop til indhold

Recommended Posts

God eftermiddag alle gentlemen 

Jeg var i fredags på besøg hos Melinda

https://annoncelight.dk/profile/SexMel

i Esbjerg og føler, at jeg må dele min oplevelse. 

Jeg har fulgt hende lidt på AL, da hun har en del positive anmeldelser og jeg synes hun lød, som det jeg ledte efter.

Efter kontakt til hende på SMS, blev vi enige om tid og ydelser. Jeg mødte op på adressen, blev mødt med et kæmpe smil og et stort kram, førstehåndsindtrykket var meget positivt.

Jeg fortalte om min manglede erfaring med besøg hos GP'er og hun sagde, at det skulle jeg ikke tænke på, hun skulle nok "guide". Al kommunikation var nem, hun taler perfekt engelsk og er helt nede på jorden og så virker hun som om hun gider sit erhverv, et kæmpe plus og jeg følte mig i gode hænder.

Melinda er 100% til stede, hengiven, komplimenterende og nok det nærmeste jeg har været en rigtig GFE i lang tid!

Efter den aftalte akt var færdig og vi havde talt lidt om løst af fast, blev jeg sendt afsted, igen med et kæmpe smil, stort kram og lyst til at komme tilbage dagen efter.

Hun er HELT sikkert en jeg skal besøge igen, næste gang hun er i nærområdet.

Stedet - 8/10

Pigen - 11/10

Sexen - 10/10

Nu er jeg stadig ny i "gamet", men hun er klart på min førsteplads og klikker alle mine boxe hos en pige!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...