Hop til indhold
Ågust

Funny i Vejle Ingen roser uden torne

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/412718

Har også besøgt kvinden, men jeg glemte at undersøge først, om hun tog imod +60. Det gør hun åbenbart ikke, men hun vil gerne have pengene. Fra det øjeblik jeg trådte ind til jeg forlod stedet en time senere så hun mig ikke et øjeblik i øjnene. Kun nedslåede lange øjenbryn og ikke et smil. Så jeg ved ikke om hun er smuk, men hun har en flot krop. 
Nå, jeg bestilte erotisk massage og sex. Massagen foregik ved at jeg lå på maven mens hun sad baglæns på min ryg og gled frem og tilbage i 35 minutter. Jeg måtte ikke røre ved hende. Ind imellem rakte hun ned og maltrakterede klokkeværket, så da vi endelig skulle have lidt sex på cowboymaner, stadig uden øjenkontakt, var der kun en lille slatten slange i olie at gøre godt med. Det var ren afstraffelse. Hvornår lærer de piger at sige fra, hvis de ikke har lyst til at betjene vedkommende. Det vil jeg altid respektere. Og jeg vil lige nævne, at jeg har haft rigtig gode oplevelser med andre thaipiger. Men de rejser jo rundt, så man er jo hele tiden på udkig

Jeg dog tilbudt en vand, men jeg skulle bare ud i en fart

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...