MSO 8 Skrevet 27. Oktober (edited) Min CD og jeg overvejer at lade Tøsen stå til rådighed for aktive mænd fredag 31/10 på Tinglevvejens rasteplads kl. 10.00-12.00. Særligt modne og ældre mænd er meget velkomne. Tøsen er en crossdresser på 36, i gstreng, strømper, laksko, Sissy kjole og store silikonebryster (indlæg). al sex er sikker sex med fokus på analsex. Jeg er en ældre mand som holder mig i baggrunden og deltager først til sidst når Tøsen skal tages en sidste gang inden vi kører hjem Til en start vil vi høre om det overhovedet er noget nogen vil deltage i? Vi er lidt nye i det Der er ingen økonomi, betaling eller lign. Vi gør det fordi det er frækt og spændende. Redigeret lørdag klokken 00:51 af Stapler Overskrift rettet. Dato 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikkonice 9 Skrevet 27. Oktober Lyder super frækt Men kan desværre ikke den dag 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ingenved 70 Skrevet 27. Oktober MSO skrev, for 33 minutter siden: CD = cross dresser Er ikke helt med, altså er “tøsen” en kvinde eller mand? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MSO 8 Skrevet 27. Oktober Tag den på Google men ja fyr i q dress Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MSO 8 Skrevet 29. Oktober Savner respons på dette opslag - nogen som er interesseret i at mødes? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 258 Skrevet 29. Oktober Hvis det en dag er på Fyn så jeg klar 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MSO 8 Skrevet 30. Oktober Så kom der lidt respons men der er plads til flere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2413 Skrevet 31. Oktober (edited) Det er irrelevant for trådstarters indlæg. Badboyfyn skrev, den 29.10.2025 at 22:02: Hvis det en dag er på Fyn så jeg klar Redigeret 31. Oktober af Stapler 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2413 Skrevet 31. Oktober Det er alle i forum ikke interesseret i at vide. Nikkonice skrev, den 27.10.2025 at 20:44: Lyder super frækt Men kan desværre ikke den dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MSO 8 Skrevet 31. Oktober Tak dem som meldte afbud og især tak til de fire som kom og kneppede Tøsen Fræk oplevelse - det gør vi igen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg