Hop til indhold

Fræk pige søger D

Featured Replies

Skrevet
Ingenved skrev, 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/344483

nogen som har besøgt hende? Kommunikationen med hende er virkelig besværlig, både mail, telefon og snap. 

Til den pris forventer man nok ikke ligefrem at det får succes med at få stablet et rigtigt møde på benene.

Skrevet
  • Author
ensomfyr skrev, 1 time siden:

Til den pris forventer man nok ikke ligefrem at det får succes med at få stablet et rigtigt møde på benene.

Er det ikke helt normale priser? Måske endda til den billige side. Og hvad har det med succesraten at gøre?

Redigeret af Ingenved

Skrevet

Har også forsøgt. En gang svarede “hun” ja og så ikke mere. Mail svarer hun ikke på. Og SC heller ikke. Alligevel er annoncen i dagligt. Mit bud er at det er nogen der keder sig og morer sig med dette….

Skrevet
Ingenved skrev, for 20 timer siden:

Er det ikke helt normale priser? Måske endda til den billige side. Og hvad har det med succesraten at gøre?

Jeg kunne godt mistænkte sådan en profil for blot at ville lokke penge ud af folk og slet ikke vil ende med et møde.

Det kan være svært at finde op og ned i de forskellige. Hvad er snyd og ikkesnyd. Det her er en profil, som jeg ikke ville bruge min tid på at kontakte, for jeg tror, det er snyd. Men jeg kan naturligvis tage fejl.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.