Hop til indhold
ShyGiant200

Sofia Esbjerg, er hun real?

Recommended Posts

Hvorfor ikke bare booke en aftale med hende. Så kan du jo se, hvordan hun ser ud - og smutte, hvis hun ikke lever op til billederne.

Men personligt tror jeg, at den annonce er fake. Bare en fornemmelse.

Medmindre det er en decideret fakeprofil, der blot vil forsøge at snyde penge fra dig på forhånd, fx med PaySafeCard eller hvad det hedder, så synes jeg bare, at du skal kaste dig ud i det. Måske bliver du positivt overrasket.

Jeg må indindrømme, at jeg endnu kun har besøgt få piger, så min erfaring er begrænset. Men jeg har vel besøgt 4-5 piger, hvor jeg havde en stor mistanke om, at billederne nok ikke var helt sande. På nær et tilfælde har pigerne i det store og hele levet op til billederne - dog ofte lige en tand mere almindelige, knap så struttende bryster og lignende, men stadig søde og unge kvinder. Det sidste tilfælde var stadig en sød, ung og serviceminded kvinde, men hun havde nok 20 kg mere på kroppen end billederne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er selv ny i det med besøg hos GP'er, så jeg prøver at få et par gode oplevelser under bæltet, så jeg måske føler mig lidt bedre rustet, til at "springe ud i det".

Har selv været på to besøg, på baggrund af gode anmeldelser herinde fra og de har begge, været som "lovet". Men jeg synes der er langt imellem de gode anmeldelser og det er en jungle at navigere i umiddelbart. 

Men du har ret, jeg kan jo selvfølgelig bare vende om i døren, hvis ikke forventningerne bliver indfriet, tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ShyGiant200 skrev, for 4 minutter siden:

Jeg er selv ny i det med besøg hos GP'er, så jeg prøver at få et par gode oplevelser under bæltet, så jeg måske føler mig lidt bedre rustet, til at "springe ud i det".

Har selv været på to besøg, på baggrund af gode anmeldelser herinde fra og de har begge, været som "lovet". Men jeg synes der er langt imellem de gode anmeldelser og det er en jungle at navigere i umiddelbart. 

Men du har ret, jeg kan jo selvfølgelig bare vende om i døren, hvis ikke forventningerne bliver indfriet, tak.

100% Fake billeder. Flere tidligere profiler har brugt de billeder. Find noget andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...