xxpeter 234 Skrevet 27. Oktober hejsa nogen der har erfaring med hende her ? Domina søker slaver - Annoncelight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2879 Skrevet 27. Oktober https://annoncelight.dk/showad/439236 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hr nusser 0 Skrevet 7. November Ja det har jeg, hvad kunne du godt tænke dig at høre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sharky 186 Skrevet 9. November hr nusser skrev, den 7.11.2025 at 16:26: Ja det har jeg, hvad kunne du godt tænke dig at høre Jeg er nysgerrig på hendes sted og på dit indtryk af hendes erfaring - er hun hobby-domina med to floggere fra Sinful? Eller kan hun sit kram? Håber du vil dele lidt fra din oplevelse! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LystTilSM 119 Skrevet 10. November At kalde Miss Kerlii hobby domina er nok en tilsnigelse Da jeg besøgte Miss Kerlii holdt hun til i Herlev i nok et af DKs 3-4 bedste BDSM studier. Hun lytter meget til dine fantasier men har absolut også sine egne lyster Den gang i sommer havde hun stadig nogle blokering f.eks. mht urin som hun ikke kunne selvom hun gerne ville Men meget kan have ændret sig Håber du skriver en anmeldelse hvis du besøger Miss Kerlii 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxpeter 234 Skrevet 18. November i har ret, hun er rimelig erfaren, man kan se videor af hende på danishfemdom, flot pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg