Hop til indhold
jerzail

Black sweet fat pussy, København

Recommended Posts

Jeg har været forbi for et på måneder siden og fik et virkelig godt og vådt blowjob : ) Hun er virkelig sød og smuk i min optik : ) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså jeg fik kun et blowjob og måtte godt røre hendes bryster, men fik ikke set hende helt nøgen. Lidt på sidebenene, på den gode måde : ) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Darkshades, undskyld hvis jeg spørger dumt, men du tænker ikke på en anden? Fx hende i Frb centeret, der tilbyder bj? Hende her tilbyder umiddelbart kun facesitting og hj - hun nævner ikke bj :D (Bj lyder dog bedre) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kalxzx skrev, for 53 minutter siden:

hun nævner ikke bj 

Det har hun vidst lige fjernet. Jeg har holdt øje med hende og nogle gange er der bj på listen, nogle gange ikke... altid en 'fyldig clit'.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kalxzx skrev, 1 time siden:

@Darkshades, undskyld hvis jeg spørger dumt, men du tænker ikke på en anden? Fx hende i Frb centeret, der tilbyder bj? Hende her tilbyder umiddelbart kun facesitting og hj - hun nævner ikke bj :D (Bj lyder dog bedre) 

Nej, det er to forskellige. Har også mødt hende fra frb flere gange i min bil eller på toilettet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kalxzx skrev, for 8 timer siden:

@Darkshades, hvordan er hendes røv - og figur som helhed? Nu hvor der ikke lige er nogle billeder :) Og hvordan foregår seancen? 69 hele vejen? 

Meget lille røv næsten flad 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes at det lød lidt suspekt at mødes i hendes cykelkælder, men det kan da være at jeg skal give det chancen alligevel...
Hvem er hende i Frb.-centret?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...