jerzail 13 Skrevet 27. Oktober (edited) Er altid lidt skeptisk når der ingen billeder er, men er der nogen andre der har besøgt hende og kan give lidt info? https://annoncelight.dk/showad/427168 Redigeret søndag klokken 05:12 af Stapler Overskrift rettet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Darkshades 33 Skrevet 28. Oktober Jeg har været forbi for et på måneder siden og fik et virkelig godt og vådt blowjob : ) Hun er virkelig sød og smuk i min optik : ) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kalxzx 26 Skrevet 28. Oktober @Darkshades, hvordan er hendes røv - og figur som helhed? Nu hvor der ikke lige er nogle billeder Og hvordan foregår seancen? 69 hele vejen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Darkshades 33 Skrevet 28. Oktober Altså jeg fik kun et blowjob og måtte godt røre hendes bryster, men fik ikke set hende helt nøgen. Lidt på sidebenene, på den gode måde : ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kalxzx 26 Skrevet 28. Oktober @Darkshades, undskyld hvis jeg spørger dumt, men du tænker ikke på en anden? Fx hende i Frb centeret, der tilbyder bj? Hende her tilbyder umiddelbart kun facesitting og hj - hun nævner ikke bj (Bj lyder dog bedre) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Negan 20 Skrevet 28. Oktober Kalxzx skrev, for 53 minutter siden: hun nævner ikke bj Det har hun vidst lige fjernet. Jeg har holdt øje med hende og nogle gange er der bj på listen, nogle gange ikke... altid en 'fyldig clit'. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Darkshades 33 Skrevet 28. Oktober Man kan bare spørge hende, det gjorde jeg : ) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Darkshades 33 Skrevet 28. Oktober Kalxzx skrev, 1 time siden: @Darkshades, undskyld hvis jeg spørger dumt, men du tænker ikke på en anden? Fx hende i Frb centeret, der tilbyder bj? Hende her tilbyder umiddelbart kun facesitting og hj - hun nævner ikke bj (Bj lyder dog bedre) Nej, det er to forskellige. Har også mødt hende fra frb flere gange i min bil eller på toilettet 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamderduvednok 13 Skrevet 28. Oktober Hvordan får i kontakt med hende fra Frb centret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Darkshades 33 Skrevet 28. Oktober Du skriver en mail til hende og laver en aftale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jb007 90 Skrevet 28. Oktober Kalxzx skrev, for 8 timer siden: @Darkshades, hvordan er hendes røv - og figur som helhed? Nu hvor der ikke lige er nogle billeder Og hvordan foregår seancen? 69 hele vejen? Meget lille røv næsten flad 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bred Smag 179 Skrevet 29. Oktober Jeg syntes at det lød lidt suspekt at mødes i hendes cykelkælder, men det kan da være at jeg skal give det chancen alligevel... Hvem er hende i Frb.-centret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Negan 20 Skrevet lørdag klokken 16:00 Her er Sweet Jayla (Black sweet fat pussy), hvor hun ikke vil slikkes og KUN tilbyder blow! Fristende. https://annoncelight.dk/showad/432019 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg