tor johansen 84 Skrevet 26. Oktober Hvordan i have det med at mænd tog legetøj med som har været brugt på andre og bruge kondom på det også De mandlige må også komme med input hvis de har oplevet noget eller Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dark Sugarbabe 194 Skrevet 26. Oktober (edited) I will not like it. Then I prefer if you tell me, what you wan’t to use. And if I like to try, then I will buy it myself. Dark Sugarbabe Redigeret 26. Oktober af Dark Sugarbabe 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tor johansen 84 Skrevet 26. Oktober Dark Sugarbabe skrev, for 35 minutter siden: I will not like it. Then I prefer if you tell me, what you wan’t to use. And if I like to try, then I will buy it myself. Dark Sugarbabe thank you for your input 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1879 Skrevet 26. Oktober Også nej tak herfra. Kun mit eget legetøj. Og hvad der bliver fundet frem afhænger også af min vurdering af personen som skal bruge det. Ikke alle har evnen til at bruge det på en behagelig måde 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 527 Skrevet 26. Oktober Det er helt klart nej tak hos mig. Jeg skal vide hvordan tingene er blevet brugt og behandlet. Så kun mine egne ting er ok. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5386 Skrevet 26. Oktober Ellers tak. Det gælder også kondomer. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1346 Skrevet 26. Oktober Frodige Ida skrev, Lige nu: Ellers tak. Det gælder også kondomer. Må de heller ikke have været brugt på andre? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5386 Skrevet 26. Oktober Julius skrev, Lige nu: Må de heller ikke have været brugt på andre? Heller ikke det. Nej de skal ikke selv medbringe kondomer men må klare sig med mit udvalg 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noob2025 306 Skrevet 26. Oktober Frodige Ida skrev, for 35 minutter siden: Nej de skal ikke selv medbringe kondomer men må klare sig med mit udvalg Er du bange for der er fiflet med dem eller hvorfor? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5386 Skrevet 28. Oktober Noob2025 skrev, den 26.10.2025 at 21:22: Er du bange for der er fiflet med dem eller hvorfor? Præcis. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AmmaRose 150 Skrevet 28. Oktober Jeg ville helst bruge min egen legetøj og kondomer. Kun i enkelte tilfælde kan jeg tag kondomer i bruge fra godt kendt personer. Af hvert fald alt hvad da skal stikkes ind i mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg