Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har været forbi derude og tror ikke det er hende på billederne, så har i hvert fald fået en del tatoveringer siden. :)

Men en sød lille pige der godt kan lidt engelsk. Hun har fået lavet silikone bryster, men heldigvis ik nogle store nogle.

Nåede ik massage delen men sex delen var super. Så i kan roligt svinge forbi derude.  

Skrevet

Det sødeste og kønneste lille væsen, som for mig mindede om en lille japansk geisha....

Tror det er hende på foto, og alderen virker rigtig         Super sex :)  

Skrevet

Var der torsdag, det bliver et stort nej tak 

Overhovedet ikke tiltalende, kroppen har mange ar og er så dækket med kæmpe tattoo, ville ikke rigtig xkysse alligevel og havde alt for travlt med hele tiden tjekke om kondom nu sad på 3 gang skulle jeg ha nyt kondom på og hver gang sagde hun at jeg var " finish" hvilket jeg ikke var 

Glide cream påført i store mængder 

Andre har måske en anden oplevelse, men hun er ikke noget for mig.

Skrevet

Jeg har været på besøg i dag. Jeg kunne godt mærke nogle ar på hoften, men det var for mørkt til at jeg kunne se dem. 

Det tager ikke det mindste fra mit besøg. Hun var satme sød og fræk. Superlækker synes jeg faktisk. Og en ridetur af de allerbedste - den hvor kvinden “gnubber”, fordi hun vil komme. Yummi, mand. Spurgte til sidst om jeg ville komme i hendes mund. Ja tak. 

Skrevet

Hej

Nogle som ved om hun har oprettet ny annonceprofil ,eller om man bare skal vente til hun er aktiv igen ?

Skrevet
onkelpoul skrev, den 2.11.2025 at 20:34:

Jeg har været på besøg i dag. Jeg kunne godt mærke nogle ar på hoften, men det var for mørkt til at jeg kunne se dem. 

Det tager ikke det mindste fra mit besøg. Hun var satme sød og fræk. Superlækker synes jeg faktisk. Og en ridetur af de allerbedste - den hvor kvinden “gnubber”, fordi hun vil komme. Yummi, mand. Spurgte til sidst om jeg ville komme i hendes mund. Ja tak. 

Fuldstændig enig. Samme dejlige oplevelse, hvor hun gned fissen samtidig med en naturlig stønnen. Og tungekys.

Jeg kunne også mærke noget hårdt væv nedadtil på ryggen hvor hendes store ryg tatovering er. Det er synd, men alt i alt en dejlig lille kvinde.

• 1 month later...
  • 2 months later...
Skrevet

Har besøgt hende I Tirsdag nær Hobro, hun er godt nok et besøg vær, og massage, og det efterfølgende gør hun helt godt, gik der fra med et stort smil på, 

Skrevet
A Kjeldsen skrev, den 8.3.2026 at 20:11:

Har besøgt hende I Tirsdag nær Hobro, hun er godt nok et besøg vær, og massage, og det efterfølgende gør hun helt godt, gik der fra med et stort smil på, 

Har du et link til hendes nye annonce? Har ledt efter hende i noget tid. 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.