Nightwish 286 Skrevet 26. Oktober Hvordan er det nemmest for admin-teamet at slette spam? Naturligvis hvis man melder det når man ser det, men lige nu er der spam-indlæg fra 3 afsendere vedr den samme side, sletter I efter afsender eller efter link-henvisningen, der jo er den samme fra alle 3 indsendere? Og er der noget om at det er mere bøvlet for jer hvis der udover spam-indlægget også er andre indlæg i samme tråd? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 245 Skrevet 26. Oktober Nightwish skrev, for 1 time siden: Hvordan er det nemmest for admin-teamet at slette spam? Naturligvis hvis man melder det når man ser det, men lige nu er der spam-indlæg fra 3 afsendere vedr den samme side, sletter I efter afsender eller efter link-henvisningen, der jo er den samme fra alle 3 indsendere? Og er der noget om at det er mere bøvlet for jer hvis der udover spam-indlægget også er andre indlæg i samme tråd? Har set det ,og forstår men hvem er Admin -teamet!!! jeg spørger bare 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noob2025 318 Skrevet 26. Oktober (edited) Jeg trykker på Rapporter Indlæg, og Spam knappen. Så ved Stapler og Bryan der er noget galt. Så kommer de og rydder op. Rapporter kun hver Spam Bruger en gang, det er nok. (Har jeg fået at vide af @Stapler efter jeg rapporterede alle indlæg jeg så ) Redigeret 26. Oktober af Noob2025 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1063 Skrevet 27. Oktober Nightwish skrev, for 21 timer siden: Hvordan er det nemmest for admin-teamet at slette spam? Naturligvis hvis man melder det når man ser det, men lige nu er der spam-indlæg fra 3 afsendere vedr den samme side, sletter I efter afsender eller efter link-henvisningen, der jo er den samme fra alle 3 indsendere? Og er der noget om at det er mere bøvlet for jer hvis der udover spam-indlægget også er andre indlæg i samme tråd? Min erfaring, er at de er ret effektive, når man rapportere de nævnte spam. Synes ikke de får lov til at stå særlig længe. Og Moderatorene har jo os et liv tronheim skrev, for 20 timer siden: Har set det ,og forstår men hvem er Admin -teamet!!! jeg spørger bare Tomme tønder buldrer mest. Du ved jo godt hvad han mener, og hvem der er Moderatorer. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 245 Skrevet 27. Oktober Den Anonyme skrev, for 3 timer siden: Min erfaring, er at de er ret effektive, når man rapportere de nævnte spam. Synes ikke de får lov til at stå særlig længe. Og Moderatorene har jo os et liv Tomme tønder buldrer mest. Du ved jo godt hvad han mener, og hvem der er Moderatorer. Ja min ven !! jeg ved hvem der er moderatorer, på frivillig basis ! hos en admin! som umiddelbart ikke vil involvere sig i problemerne . så hvis tomme tønder buldre mest , så ok med det ! god aften i Danmark 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightwish 286 Skrevet 27. Oktober (edited) Skulle vi nu ikke lige klappe hestene... Mit spørgsmål var ærligt ment som en hjælp til moderatorerne, admin´erne eller kald dem hvad I vil, og absolut ikke ment for på nogen måde at yppe kiv og give anledning til ballade eller tøndebuldring. På et tidspunkt i går, lige inden jeg skrev, var der mindst 20 spam-indlæg fra 3-4 profiler. Men ca en time senere var alle slettet. Så hvordan det rent praktisk håndteres, af moderatorer, admin´ere eller andre, skal rette vedkommende have stor ros, og kan vi brugere gøre et eller andet for at hjælpe med denne opgave, ja, så skal vi gøre det Redigeret 27. Oktober af Nightwish 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 245 Skrevet 27. Oktober Nightwish skrev, for 10 minutter siden: Skulle vi nu ikke lige klappe hestene... Mit spørgsmål var ærligt ment som en hjælp til moderatorerne, admin´erne eller kald dem hvad I vil, og absolut ikke ment for på nogen måde at yppe kiv og give anledning til ballade eller tøndebuldring. På et tidspunkt i går, lige inden jeg skrev, var der mindst 20 spam-indlæg fra 3-4 profiler. Men ca en time senere var alle slettet. Så hvordan det rent praktisk håndteres, af moderatorer, admin´ere eller andre, skal rette vedkommende have stor ros, og kan vi brugere gøre et eller andet for at hjælpe med denne opgave, ja, så skal vi gøre det korrekt , som jeg også, så det fra dag 1 !! menes , du ved , jeg ved ,!!!for at gøre denne her web site ! mere sikker skal man jo indtil kernen , som er admin .korrekt eller !!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1411 Skrevet 27. Oktober tronheim skrev, for 49 minutter siden: korrekt , som jeg også, så det fra dag 1 !! menes , du ved , jeg ved ,!!!for at gøre denne her web site ! mere sikker skal man jo indtil kernen , som er admin .korrekt eller !!!!! Tråden er oprettet under Feedback om Eroguide, så mon ikke TS afventer svar, på trådens oprindelige spørgsmål, fra moderator? Hvis du vil undersøge din interesse om admin nærmere, kan du finde kontaktoplysninger på sidens ejer nederst under Privatlivspolitik. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1299 Skrevet 28. Oktober (edited) Nightwish skrev, den 26.10.2025 at 14:02: Hvordan er det nemmest for admin-teamet at slette spam? Naturligvis hvis man melder det når man ser det, men lige nu er der spam-indlæg fra 3 afsendere vedr den samme side, sletter I efter afsender eller efter link-henvisningen, der jo er den samme fra alle 3 indsendere? Og er der noget om at det er mere bøvlet for jer hvis der udover spam-indlægget også er andre indlæg i samme tråd? Tak for indlæg. Vi bliver oversvømmet med nok 100 spam indlæg om dagen. Og det stjæler meget af vores tid. Derfor hænger der også mange “normale” rapporter som vi desværre ikke kan følge op på i normalt tempo. Hvis nogen med rette skulle undre sig. Den bedste hjælp I kan give os, er at trykke rapporter SPAM når I ser et indlæg. Ved tilpas mange rapporter skjules indlægget. Og bruger blokeres. Vi skal dog stadig håndtere rapporten. Så tusind tak for hjælp til jer brugere med jeres rapporter. Bryan Mills Redigeret 15. November af Bryan Mills 6 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
just27fun 81 Skrevet 12. November (edited) Hvordan kan en enkelt bruger i løbet af kort tid, få lov til at oprette så mange tråde. Hvorfor er der ikke begrænsninger på? Nu er vi snart oppe på 60 tråde Redigeret 12. November af just27fun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2594 Skrevet 13. November (edited) Da opsætningerne i sin blev sat tænker jeg at man ikke kunne se, at nogle ville synes at det var sjovt at bruge så meget energi på at genere andre. Desværre har man ikke overvejet at nye brugere kun skulle have lov til at skrive få indlæg af gangen og mods har desværre ikke mulighed for at redigere i opsætningerne. De seneste uger har vi håndteret tusindvis af opgaver relateret til spam ofte op til et par hundrede om dagen. I dag er det ikke noget vi kan gøre noget ved andet end at opfordre jer alle til at rapportere en bruger, der spammer. Der går noget tid inden vi ser det og derfor går der også noget tid før indlæg genåbnes efter et angreb. Det er et vilkår vi lever under desværre. just27fun skrev, for 10 timer siden: Hvordan kan en enkelt bruger i løbet af kort tid, få lov til at oprette så mange tråde. Hvorfor er der ikke begrænsninger på? Redigeret 13. November af Stapler 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg