grandemarco 141 Skrevet 26. Oktober (edited) Hej Er der nogle, der har haft fornøjelsen af denne skønhed og kan knytte nogle ord til oplevelsen? Black Mamba TS Redigeret 3. December af Stapler Overskrift rettet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Andersena2003 1 Skrevet 30. November Mødte hende i Aarhus. Diskret sted. Hun er meget dominerende og har en lang en. Hun er rigtig god og kigger ikke på tiden. Giver god service engelsk ikke så god men forståelig. Nem og book hos også. Hun kan køre på i lang tid 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pollute 6 Skrevet 1. December Har selv tænkt på at besøge hende da jeg leder efter noget stort. Vil gerne høre om hun er meget stor? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cimranhabash 0 Skrevet 4. December Jeg har været op ved hende og utrolig smukt trans som ved hvad hun laver og har stor gigantisk pik og jeg er sikker hun vil tilfreds dig 100% jeg har oplevet det bedste oplevelse i escourt branche black mamba den bedste https://annoncelight.dk/showad/354537 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DennisJ 0 Skrevet 4. December Jeg har været forbi i dag, kan også sige at det var en god oplevelse. Hun er lillle smule større end hun virker på billederne, men hvis man gerne vil have en høj Brasiliansk trans til at kneppe dig er hun et godt valg. Full disclosure: jeg skriver kun herinde fordi hun spurgte om jeg ikke kunne, men hun var sød og rar, så her er jeg. - Dennis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lang 24 Skrevet 4. December Hvordan besøger man sig selv? Endda to gange.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg