Hop til indhold

Hvordan kan man lave en respektfuld og reel anmeldelse?

Featured Replies

Skrevet

Hej

Hvordan kan man lave en respektfuld og reel anmeldelse, hvor man beskriver GP’en uden at ramme hendes principper eller virke respektløs?

Faget er allerede nok dæmoniseret i vores samfund, og jeg synes, det er forkert, når kvinder, der arbejder i branchen af egen fri vilje, bliver set ned på.

Samtidig vil jeg gerne kunne beskrive oplevelsen konkret uden at fordømme eller få GP’en til at blive vred over anmeldelsen. Jeg synes, det er meget svært at gøre det, uden at man utilsigtet rammer noget følsomt.

Derfor vil jeg gerne høre, om I har et par forslag til, hvordan man bedst muligt kan skrive sådan en anmeldelse.

Skrevet

Du kunne jo fx forventningsafstemme en anmeldelse med din GP før du skriver den.

Skrevet

Hej

jeg tænker ikke så meget på gp - har jeg besøgt hende og hun ikke har leveret hvad vi har aftalt, har hun jo selv lagt grundlaget for min anmeldelse

Men helt sikkert så skal man skrive i et ordentligt sprog, og pænt, det mener jeg nu også man godt kan selvom man skriver en dårlig anmeldelse

Personligt er jeg selv blevet jagtet af en gp pga. jeg skrev en dårlig anmeldelse - da jeg til sidst skrev at jeg ikke kunne anbefale hende - jeg fik så også en advarsel for at skrive hun var hysterisk i hendes overfald af min anmeldelse.

Skrevet

At forventningsafstemme en anmeldelse, er jeg bestemt ikke tilhænger af - dette site er for os der besøger gp,  hvor vi kan hjælpe hinanden med gode og mindre gode anmeldelser - af vores oplevelser

skriv pænt, ordentligt, og husk hvad der er aftalt - og betalt for 

Skrevet
fræk6 skrev, for 21 minutter siden:

skriv pænt, ordentligt, og husk hvad der er aftalt - og betalt for 

Ja det er da en god start at gøre ovenstående.

Nu er det jo heller ikke hver gang man har kemi med en GP, så det må man jo bare acceptere. 

Men nu handler det, jo også om hvem det er, en fuldtids GP er det noget lettere, en "hobby" her skal man passe mere på.

Men det er et minefelt :)

Redigeret af Mister12
stavefejl

Skrevet
fræk6 skrev, for 27 minutter siden:

At forventningsafstemme en anmeldelse, er jeg bestemt ikke tilhænger af - dette site er for os der besøger gp,  hvor vi kan hjælpe hinanden med gode og mindre gode anmeldelser - af vores oplevelser

Hvis jeg havde en dårlig oplevelse med en GP ville jeg heller ikke forventningsafstemme før jeg lavede en anmeldelse. 
Men er det en jeg gerne vil besøge igen, så bliver anmeldelsen jo god uanset hvad, så ser jeg ikke noget problem i at forventningsafstemme først.

Skrevet
Cookiedick skrev, for 1 time siden:

Derfor vil jeg gerne høre, om I har et par forslag til, hvordan man bedst muligt kan skrive sådan en anmeldelse.

Jeg synes, at man skal skrive en sandhed uanset om man skriver en god eller dårlig anmeldelse — man skal ikke overdrive og pynte på historien, for ellers får man og andre brugere konsekvenser på senere tidspunkt. 

Skrevet
Mister12 skrev, for 1 time siden:

Ja det er da en god start at gøre ovenstående.

Nu er det jo heller ikke hver gang man har kemi med en GP, så det må man jo bare acceptere. 

Men nu handler det, jo også om hvem det er, en fuldtids GP er det noget lettere, en "hobby" her skal man passe mere på.

Men det er et minefelt :)

Bestemt kemi er en vigtig detalje - så hvis gp af en eller anden grund ikke kan leverer det der var aftalt - mener jeg bestemt hun kan sige fra - Men så må der også penge retur

som alle andre steder gives der retur kompensation for manglende vare eller service 

Skrevet
Noob2025 skrev, 1 time siden:

Hvis jeg havde en dårlig oplevelse med en GP ville jeg heller ikke forventningsafstemme før jeg lavede en anmeldelse. 
Men er det en jeg gerne vil besøge igen, så bliver anmeldelsen jo god uanset hvad, så ser jeg ikke noget problem i at forventningsafstemme først.

Det har du jo også ret i - hvis den er god og alt er i sin fineste orden - tror jeg ikke det er nødvendigt, jeg kan næsten ikke forestille mig en gp ville sige, åh der overdriver du vist lige.

det skader jo ikke at sige til hende, jeg har været tilfreds med vores møde, jeg vil gerne lave en anmeldes på EG om mit besøg - så kan hun jeg sige ok eller fra - jeg forstår godt nogle  ikke ønsker at være her.

Jeg har oplevet en pige har sagt fra i forhold til at blive nævnt her - selvom jeg gik derfra med et smil - det respekterer jeg 100%

Skrevet

Anmeldelser skal skrives hudløst ærligt. Ellers er de ikke noget værd. Så må man bruge de ord, der passer til situationen, man har oplevet - selvfølgelig indenfor rimelighedens grænser. Det er i mine øjne logik. 

Skrevet
Mook skrev, for 3 timer siden:

Jeg synes, at man skal skrive en sandhed uanset om man skriver en god eller dårlig anmeldelse — man skal ikke overdrive og pynte på historien, for ellers får man og andre brugere konsekvenser på senere tidspunkt. 

Man skal bare også altid huske på, at en sag har to sider.

Vi skal huske på, at vi som sexkøber også kan have en del i, at oplevelsen måske ikke blev helt som forventet. Det er måske ikke altid glædespigens skyld.

Skrevet

Man skal ikke aftale det på forhånd synes jeg. Har hørt eksempler på gutter der vil have gratis ydelser imod en bedre anmeldelse. Det er no-go.

Man skal behandle kvinderne her med respekt, de yder oftest et godt stykke arbejde som vi jo er glade for og betaler.

Om kemi eller ej- det kan hverken dig eller kvinde jo vide på forhånd. Det er i mine øjne ikke fair at vurdere hende på.

Man beskriv hvad du har oplevet. Gerne lidt struktureret - start med kommunikation, sted, aftalen og så kvindens fysiske attributter, højde, kropsbygning etc.

Meget vigtig - om hun er den på billederne. 

Og så - hvad du oplevede - ærlig og fair. Om det aftalte blev leveret eller ev ej. Er hun serviceminded (det er jo et servicefag ligesom en bankrådgiver)

Om du vil besøge hende igen.

Nogle har givet point fra fx 1-10 det er en smagssag.

Lad være med nedladende kommentarer, hvis du ikke er til tykke piger så lad være med at opsøge nogen der kunne ligne.

Skrevet
ensomfyr skrev, for 2 timer siden:

Netop en saks har to sider, og det er derfor man skal fokusere på de aspekter af oplevelsen der ikke går, som ventet— og netop anmeldelsen kan hjælpes andre brugere. Man kunne faktisk også skrive en positiv anmeldelse fra et negativt perspektiv :)

Skrevet
ensomfyr skrev, for 3 timer siden:
Mook skrev, for 6 timer siden:

Lige præcis - Jeg er enig i, at man skal beskrive det, som man har oplevet  det  Og som læser være kritisk og være opmærksom på, at manden kan være en vanskelig kunde, eller at besøget bare gik skævt af en eller anden grund.

Og så er det da i orden at spørge ved afslutningen, om man må skrive en anmeldelse - den vil nok så være positiv, tænker jeg.

Men at begynde at snakke om anmeldelse tidligere under besøget er dårlig stil, det sætter pigen i en klemme, og jeg mener helt bestemt, det berettiger hende til at smide kunden ud uden kompensation. Med risiko for at blive hængt ud, men også med mulighed for at forsvare sig, forhåbentlig.

Redigeret af køb dansk

Skrevet
Cookiedick skrev, den 26.10.2025 at 09:18:

Hvordan kan man lave en respektfuld og reel anmeldelse, hvor man beskriver GP’en uden at ramme hendes principper eller virke respektløs?

Tænk altid respektfuldt. Også selvom man har forladt mødet uden, at være helt tilfreds.

Hvis jeg har haft en god oplevelse ved jeg, at jeg har lyst til at anmelde. Det siger jeg så til kvinderne. Som regel bliver de glade og synes det er helt okey. Meget få ønsker det ikke af forskellige gode årsager. Så lader jeg være.

De få gange, hvor jeg har haft en skidt oplevelse, har jeg overvejet, hvor meget min egen opførsel/indsats har været medvirkende. Og det har den desværre nok for ofte været. Dét synes jeg imidlertid ikke skal ligge hende til last. Samtidigt har jeg ikke ligefrem lyst til beskrive egne fejl og mangler. Derfor aldrig negative anmeldelser fra min pen.

Skrevet

Jeg synes man skal tænke på modtageren og på pigen.

Modtageren skal have faktuelle info. Kommunikation, sted, overensstemmelse mellem fakta, annonce og aftale. 
Serviceniveau, er pigen positiv og engageret og levere en god oplevelse.

Lange historier om egne præstationer, malende scener og noget der ligner “de grå sider”, synes jeg ikke hører hjemme i en anmeldelse.

Skrevet

Jeg syntes man skal tænke sig meget om jeg har haft en fast massør et stykke tid jeg vil ikke skrive noget om hende da jeg ved hun har børn og familie i Danmark 

Skrevet

En anmeldelse bør altid beskrive sandheden på en pæn måde. 

Er din anmeldelse ren positiv og har du en god relation til GP synes jeg godt man kan spørge hende om der er noget hun vil have udeladt fra anmeldelsen. Det kan være hun lige den dag har ydet en ekstra service hun normalt ikke gør og derfor ikke har behov for at der bliver skiltet med det. Jeg blev f.eks. en time længere hos en, uden beregning. Det ville jeg foretrække han ikke skrev om så ikke alle tror det er en selvfølge :ph34r::lol:

er din anmeldelse negativ eller blandet bør den skrives i pæn og objektiv tone, med respekt for at GP er et menneske og ikke en brugsvare, og at alle kan have en dårlig dag. Men det skal selvfølgelig være med en gengivelse af oplevelsen og hvad specifikt der gjorde den dårlig, uden at du spørger GP til råds inden - det får du nok heller ikke noget ud af

og så bør den selvfølgelig aldrig indeholde privat info eller info om GP der på nogen måde gør hende genkendelig. Vi vil selvfølgelig gerne være anonyme :P

Redigeret af Pink Peach

Skrevet

Hvis jeg vil skrive en anmeldelse om en GP. Så gør jeg det, når jeg syntes, jeg har haft en super god oplevelse. Og kvinden fortjener det. Jeg skriver ikke negative anmeldelser, da der skal være to til tango 

Skrevet
Cookiedick skrev, den 26.10.2025 at 09:18:

Hej

Faget er allerede nok dæmoniseret i vores samfund, og jeg synes, det er forkert, når kvinder, der arbejder i branchen af egen fri vilje, bliver set ned på.

Samtidig vil jeg gerne kunne beskrive oplevelsen konkret uden at fordømme eller få GP’en til at blive vred over anmeldelsen. Jeg synes, det er meget svært at gøre det, uden at man utilsigtet rammer noget følsomt.

@Cookiedick  Du stiller et meget relevant spørgsmål, da dette forum i høj grad handler om anmeldelser. Jeg har både brugt anmeldelser til at opnå utroligt dejlige besøg og undgået katestrofer efter behørige advarsler  -tak for det.

Min tilgang til at skrive anmeldelser er at skrive dem tæt på oplevelsen og så tæt på den oplevelse jeg har haft, god, lunken eller dårlig. Jeg kan også godt lide at skrive om hele oplevelsen, fremfor blot at skrive om sex delen. Var det let at skabe kontakt? Hvordan med beliggenhed, første møde med pigen, stedet besøget foregår og så selvfølgelig selve akten.

De piger vi besøger sælger sex, intimitet og nærvær , det er krævende i længden -og det kræver at vi skriver om dem med respekt, som jeg ser det. Når det er sagt, så skriver jeg også, hvis der er noget der går galt, hvis pigen nu ikke lever op til forventningerne (så går jeg igen), hvis pigen lover en ting og holder noget andet efter at betalingen er faldet (det er heldigvis sjældent sket). Jeg prøver at være så ærlig som muligt, det indebærer for mig også at reflektere over egen adfærd. Når jeg holder fast i den tilgang bekymrer jeg mig ikke om pigen bliver sur over min anmeldelse, heldigvis er det ikke sket endnu. 

Jeg håber at mine input giver mening for dig.

Ærbødigst, DrMabuse

Skrevet

Jeg tænker på grønne thai klinikker

Det er ikke altid den danske mand og familie ved hvad der foregår 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.