Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/441416

Hej EG.

Efter de flere positive anmeldelser om Jessy kunne jeg simpelthen ikke modstå impulserne. Jeg fik kontaktet hende, hun svarer hurtigt og på udmærket engelsk.

Der bliver et lille problem med vores aftalte tid, da der var bøvl med den forrige kunde. Hun undskyldte og undskyldte, men fordi hun skrev til mig i god tid, var jeg ikke nået helt ud af døren. Vi aftalte et senere tidspunkt uden problem.

Dejlig rummelig og rytteligt sted,  nemt at finde og relativt centralt. Damen er hende på billederne, og hun ser drøn godt ud i virkeligheden. Rigtig ungpigekrop og med energien (og lysten) der hører til.

Lækker GFE service til topkarakter. Alt hvad jeg begærer var indkluderet i basisprisen, så det er jo lækkert.

Afsted med jer! Hun forlænger sit ophold i Aalborg fordi vi har været så gode ved hende, så fortsæt endelig med det!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lad mig præcisere noget, stol ikke på beskederne eller det, der står her, den unge dame giver løfter og svarer ikke engang på beskederne, skam dig 

Del dette indlæg

Link til indlæg

I receive more than 100 messages plus 100 calls every day, certainly if I don't respond to a confirmation something negative happens but it's not intentional. Sometimes the phone gets blocked from the messages and calls I've collected. Hundreds of messages from clients that I don't want to delete, so I can check next time whether to accept an appointment or not. If I avoided meeting you, it's probably because your phone number appears on one of the girls' verification sites with negative customer reviews. Otherwise, I never make appointments without honoring them or canceling them with a good reason. Thank you!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anonim18 skrev, den 15.11.2025 at 21:24:

Lad mig præcisere noget, stol ikke på beskederne eller det, der står her, den unge dame giver løfter og svarer ikke engang på beskederne, skam dig 

Kan du overkomme at uddybe hvad dit egentlige problem er?

Redigeret af anon

Del dette indlæg

Link til indlæg
JessyAalborg skrev, for 5 timer siden:

I receive more than 100 messages plus 100 calls every day, certainly if I don't respond to a confirmation something negative happens but it's not intentional. Sometimes the phone gets blocked from the messages and calls I've collected. Hundreds of messages from clients that I don't want to delete, so I can check next time whether to accept an appointment or not. If I avoided meeting you, it's probably because your phone number appears on one of the girls' verification sites with negative customer reviews. Otherwise, I never make appointments without honoring them or canceling them with a good reason. Thank you!

Hi

I can help you

put the street name on you site

put your prices too

it will help,  then you will only receive half of the message :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
fræk6 skrev, for 20 minutter siden:

Hi

I can help you

put the street name on you site

put your prices too

it will help,  then you will only receive half of the message :-)

Thank you! I already set my street name (but still don’t feel safe about it haha). With prices it’s also difficult, some “bad people “ check the prices of the girls and if they think your prices are to cheap or you offer to many services included in the price they start to call and blame you. I’m talking about some of the men behind other girls in this job. 

Redigeret af JessyAalborg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anonim18 skrev, for 21 minutter siden:

Jeg tror, alt her er falsk, du prøver at overbevise dig om, at du er ægte, men faktisk er alle anmeldelserne skrevet af nogen for at reklamere for dig 

I’ve noticed that you tend to give negative reviews to many girls here, unfortunately without any real arguments. I would truly appreciate it if you could meet me in person so you can see for yourself how real I am. Many clients have visited me, and although most of them don’t write reviews here for their own personal reasons, I already have a small community of regular clients. That’s because I’m not fake. When you make a statement, it should always be based on evidence. I still hope we will manage to meet one day, and you will see that I am completely real. Thank you, and I’m looking forward to meeting you. Hugs

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anonim18 skrev, for 3 timer siden:

Jeg tror, alt her er falsk, du prøver at overbevise dig om, at du er ægte, men faktisk er alle anmeldelserne skrevet af nogen for at reklamere for dig 

Du må tro hvad du vil fiister, men jeg har besøgt Jessy to gange, og lavet en reel anmeldelse af hende. At der er opstået en eller anden misforståelse mellem jer, det gør altså ikke at dem der har anmeldt hende lyver.

Jeg har skrevet min anmeldelse af min egen fri vilje, fordi jeg synes hun gav en god service og var ny i byen, og så sidder der ofte sure gamle mænd som dig der er mistroisk om alt bare fordi man ikke lige får leveret alt på et sølvfad.

At du ikke tror på hun er ægte, det må sgu stå for egen regning. Men med det humør du ligger for dagen, så er det sgu nok egentligt også bare bedst du bliver hjemme med klør fem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JessyAalborg skrev, for 10 timer siden:

Thank you! I already set my street name (but still don’t feel safe about it haha). With prices it’s also difficult, some “bad people “ check the prices of the girls and if they think your prices are to cheap or you offer to many services included in the price they start to call and blame you. I’m talking about some of the men behind other girls in this job. 

This world is crazy - i wish you all the best, and hope you have a nice time in Denmark 

Del dette indlæg

Link til indlæg

STOP det! Trådene skal ikke bruges til direkte eller indirekte anklager om/mod GP.

Anonim18 deltager ikke længere i tråden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan delvist tilslutte mig til den positive fan skare :) Jessy er super dejlig at være sammen med og både sød og blød og fast på de helt rigtige steder :) desværre så nåede jeg kun et enkelt besøg hos hende, besøg 2 var sådan set på plads men der er åbenbart gået et eller andet galt i vores korrespondance og nu jeg vist desværre blokeret  :( ærgerligt for mig, men derfor får hun nu stadig min varmeste anbefaling og håber at både hun og hendes gæster får nogle gode stunder sammen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
JessyAalborg skrev, den 17.11.2025 at 08:11:

If I avoided meeting you, it's probably because your phone number appears on one of the girls' verification sites with negative customer reviews

Such a site exist? Where? 

I mostly get positive replies from girls so I guess I'm fine :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Wade skrev, for 3 minutter siden:

Such a site exist? Where? 

I mostly get positive replies from girls so I guess I'm fine :)

Yes, we also have our own group where we check in on you guy’s. If you didn't hear back from me, I was probably busy, I apologize! :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claesen skrev, for 5 timer siden:

Jeg kan delvist tilslutte mig til den positive fan skare :) Jessy er super dejlig at være sammen med og både sød og blød og fast på de helt rigtige steder :) desværre så nåede jeg kun et enkelt besøg hos hende, besøg 2 var sådan set på plads men der er åbenbart gået et eller andet galt i vores korrespondance og nu jeg vist desværre blokeret  :( ærgerligt for mig, men derfor får hun nu stadig min varmeste anbefaling og håber at både hun og hendes gæster får nogle gode stunder sammen ;)

Thank you! :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen med eksotiske gener, der har fået lov at besøge hende?

JessyAalborg skrev, for 1 time siden:

Thank you! :rolleyes:

Is it possible to visit you if you have dark skin and otherwise born in denmark and with danish values?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...