Hop til indhold
kajbigpakaj

hvis i var ejer af en klinik

Recommended Posts

Gæst

hvis i var  ejer af en klinjk. hvor meget vil i så selv mene at i skulle tjene på det? personlig tror jeg at jeg gerne ville putte minimum 30000 i lommen om måneden, hvis jeg skulle løbe risikoen for at blive dømt for rufferi

 

Så længe lovgivningen ikke anerkender at branchen kan drives erhvervsmæssigt på lige fod med eksempelvis en tandlæge klinik, så har det slet ikke min interesse, at drive en klinik. 

 

Sagen ville forholde sig andeledes hvis det blev anerkendt som et lovligt erhverv, så kunne jeg såmænd godt overveje, at træde ind i den branche, som ejer og leder, rent professionelt. Det vil således også betyde, at mit fokus ville være rettet mod dels at tjene en passende løn, og dels at skabe en arbejdsplads med gode vilkår for pigerne. Det er jo sådant set ikke anderledes end ved alt andet business.

 

Umiddelbart tror jeg så ikke på en model hvor pigerne ansættes, jeg tror mere på en model hvor pigerne har eget cvr.nr. Det vil således betyde, som nu at pigerne stadig skal betale for hjælpe funktioner. Skal prisen dels være attraktiv for pigerne og dels sikre mig et rimeligt indtægtsgrundlag, så kunne jeg godt forestille mig, at selve klinikken skulle være lidt større end de nuværende, hvor der typisk er 1-2 piger på vagt samtidigt.

 

Geografisk vil jeg nok placere mig i stor København, da oplandet er langt større her end i det øvrige land.  I øvrigt ville jo også kun satse på "mainstream ydelser" indenfor det blide univers.  Indretningen skulle afspejle klasse, herunder også faciliteterne.

 

Jeg ville drive det dels som forretningsmand og dels som en daglig leder, hvor der var fokus på pigerne. Jeg ville på ingen måder rode tingene sammen, og dyrke sex med disse piger som sikkert mange mænd synes kunne være særdeles belejligt.

 

Jeg ville selv stå for al opbygning af brand, image annoncering m.v. herunder også udvælgelsen af pigerne ud fra en faglig og professionel linje. Jeg ville sikre mig, at en ny pige blev tilknyttet en erfaringen pige, til at varetage de funktioner, som en mandlig leder sjældent ville kunne enten lære eller gøre lige så godt som en kvinde. Der er jo ting, som en ny pige bestemt hellere vil tale med en anden kvinde om.

 

Der ville være obligatoriske firmamøder, med en rimelig fast dagsorden. Jeg ville som i  de andre lederjob jeg har haft være åben overfor kritik, men samtidigt ville jeg gøre det klart, at det er mig der i sidste ende træffer de afgørende beslutninger.

 

Og....mon ikke de fleste også allerede har gættet, at stedet ikke ville entrere med udenlandske piger på turist visum, ej heller piger med en social slagside, eller andre problemer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville ikke drive en klinik, hvis jeg ikke kunne drive den lovligt.

 

At tage en betaling for at tage risikoen for at blive dømt for rufferi, er jo netop den direkte vej til at blive ruffer.

det kan du da godt havde ret i, men der er vel nogle som skal tage risikoen, hvis vi kunder stadig skal kunne besøge pigerne, da det jo er de færreste piger som kan arbejde fra deres privat hjem, er de tvunget til at leje sig ind et andet sted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg var bordelejer, ville jeg tage en 500 til 800 i leje pr dag, men lave en aftale om, at hvis der ikke kom nogle kunder, så fik pigen det gratis, evt. skulle hun have et beløb for at være der. Hun skulle da helst ikke sulte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg var bordelejer, ville jeg tage en 500 til 800 i leje pr dag, men lave en aftale om, at hvis der ikke kom nogle kunder, så fik pigen det gratis, evt. skulle hun have et beløb for at være der. Hun skulle da helst ikke sulte.

 

Virkeligheden er jo bare anderledes :-)

 

Tror der generelt er en masse fordomme og meget uvidenhed bland folk der ikke selv har drevet sådan en virksomhed..

-en af de store myter er at der er en masse penge i det... Man tror automatisk pigerne har massevis af kunder hverdag -mens virkeligheden snarere at de fleste slet ingen kunder har..

 

Alle kan jo sige man ønsker at være gavmild men når virkeligheden banker på døren -og der ikke er de der penge som alle tror der er (osse amatør pigerne) -så kommer en kynisme frem..    dit indlæg er sympatisk pensionisten -men en smule naivt.. -det ville forudsætte at du kunne stole på pige opgav alt hvad hun tjente -hvilket jeg tror er usandsynligt.. -I særdeleshed hvis hun selv føler hun ikke har tjent det hun håbede..   Derfor kan jeg godt forstås hvis standarten er en fast husleje....   Så kan man stole nok så meget på folk -men når der er lavvande så er de fleste sig selv nærmest..

 

Sådan som lovligningen er idag så også advare andre imod det... Der er simpelthen alt for store risisi kontra de få penge der kunne tjenes...  Desværre er konsekvensen af den lovgivning der jo hersker -at alle normalt tænkende mennesker aldrig vil organisere og lave ordnede forhold der havde været til gavn for både pigerne i branchen, kunderne og ikke mindst skattevæsnet... Istedet er det ofte enten rocker lignende bagmænd eller østeuropæiske bagmænd der tjener en bid af kagen -og det uretfærdigt efter mine principer da de netop INTET gør for at forbedre forhold....  -hverken for kunderne,  pigerne i branchen -og skattevæsnet ser kun små beløb der...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg var bordelejer, ville jeg tage en 500 til 800 i leje pr dag, men lave en aftale om, at hvis der ikke kom nogle kunder, så fik pigen det gratis, evt. skulle hun have et beløb for at være der. Hun skulle da helst ikke sulte.

den model giver dig nok ikke meget brød på bordet. jeg er enig i at en fast leje er det bedste. det er naturligvis et problem for pigen , hvis der ikke kommer nogle kunder. men en løsning på det, kunne måske været at pigerne fik f.eks hver 5 vagt gratis, så har de da muligheden for at tjene ind på gyngerne hvad de har mistet på karusellen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvis jeg var ejer af et bordel, så var det fordi et eller andet ondt menneske havde ladet det gå i arv til mig.

Jeg ville øjeblikkelig sætte det på andele og forære dem til pigerne på bordellet.

Jeg har én gang været leder for en flok piger/damer. Jesus Christ!!

Var det derimod et mandebordel hvor byens frie kvinder drog hen for at more sig, ville jeg bestemt være medarbejdende leder :) Jeg ville motivere de ansatte mænd med bukselynlåse i ædle metaller, gradueret efter deres indsats, kvalitativt såvel som kvantitativt.

Den dovne ville få en almindelig nylon lynlås, den flittige en sølvlynlås, og den overivrige morakker en guldlynlås med egeløv.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...