44Knudsen 120 Skrevet for 10 timer siden http://www.eventyrpigerne.dk/pigerne.php Overvejer et besøg hos Eventyrpigerne. Hvem vil I anbefale?, og hvad gør at I lige præcis anbefaler den pige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
side99 8 Skrevet for 9 timer siden Kommer virkelig meget an på hvad du leder efter jo? Er det ungt og stram, erfarent, høj/lav, hvepse talje/stor røv, silikone/naturlig eller måske mere hen af personlige træk hos kvinden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
44Knudsen 120 Skrevet for 9 timer siden side99 skrev, for 7 minutter siden: Kommer virkelig meget an på hvad du leder efter jo? Er det ungt og stram, erfarent, høj/lav, hvepse talje/stor røv, silikone/naturlig eller måske mere hen af personlige træk hos kvinden? Der er lagt op til erfaring. Hvem du synes der er den bedste og hvorfor hun er netop det. Så kan jeg måske blive inspireret til at besøge en gp, som jeg måske ikke vil overveje, hvis jeg skrev mine personlige lyster. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elskermælk78 176 Skrevet for 9 timer siden Jeg kender kun @Line c derfra, men hun har mine varmeste anbefalinger. Søg på Line C herinde for at se hendes anmeldelser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg