Hop til indhold

Recommended Posts

Har besøgt Donut da billederne fristede. Jeg vil mene de er ægte, men præsentere hende slet ikke godt nok. Hun er efter min mening slank, men ikke petit. Og så har hun en bagdel og talje, så man skulle tro hun var spansk....sjældent man ser sådan en flot velformet røv hos en thaipige. Der ligger et par andre anmeldelser fra Århus, hvor den beskrives som stor og bred. Det er jo som man ser det, men velformet og fyldig er den i hvertfald.

Massage var der ikke meget af.....hun "kravlede" mest rundt på ryggen af mig og gned sin "helligdom" mod min krop....det var nu fint nok. Efter kun få minutter sagde hun vend om, og så fik jeg et virkelig frækt og sloppy blowjob, med fuld øjenkontakt hele tiden. Tydeligt at hun nød at pirre med sin frække tunge.

Efter et langt blow i forskellige positioner, blev duppen sat på og så hende op i omvendt cowgirl....sikke et syn med den numse. Herefter hende ned på ryggen hvor hun bare tog fat og styrede slaget, og til sidst i doggy hvor jeg ikke kunne holde til mere.

Sød og flot pige som virker temmelig hot og mere fokuseret på sex end massage. Og jeg må sige til den pris i 30 min, så er hun absolut et besøg værd.

Bagefter mens jeg klædte mig på sagde hun:... "Next time I fuck you on the sofa". Så det tænker jeg da bare hun får lov til. :rolleyes:

https://annoncelight.dk/showad/437284

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...