Hop til indhold
Sprillen

Aalborg - Jessy - A petite star is born.

Recommended Posts

Hej

Jeg har lige besøgt Jessy - en sjælden stjerne i Aalborg. Ihvertfald efter min smag. Petite, ung og naturlig. Nøj - hun var dejlig. Jeg havde 30 min, incl et langt langt blowjob med massere af sensualitet og øjenkontakt. 

Hun er vist i Aalborg en uge endnu. Skynd dig inden det er for sent. Jeg kommer ihvertfald igen, hvis jeg kommer til Aalborg indenfor den næste uge.

Billederne er 100% hende jeg mødte!

https://annoncelight.dk/showad/441416

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Jessy to gange dengang hun var i Århus, hun er lækker slank og service niveau var top. Jeg oplevede en sød og smilende kvinde, det er hende vist på billederne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uh. Sikke en masse bekymringer. Jeg er skam ægte nok og det er pigen også. Ift min pause så er det vel naturligt nok i denne sammenhæng at have lidt pause. Det kan der være en ret naturlig forklaring til :-)

Jeg siger bare - you snooze, you loose. Så kom afsted inden hun forlader Aalborg 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg siger det een sidste gang mere. Anmeldelsen er ægte og hvordan pigen vælger at bruge den er vel hendes valg.

Dette fora er et anmeldelsesfora, hvor anmeldelser opfordres og påskønnes. Denne oplevelse får mig til overvejet valget om at dele en anmeldelse en anden gang eller blot være passiv og ikke-bidragende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej 

jeg kommer lige fra et besøg ved hende, det er absolut hende på billederne og servicen er der ikke noget at klage over. 
hun er helt naturlig og nem at snakke med på engelsk. 
rimelig standard priser og hun svarer normalt hurtigt. 
jeg kunne godt finde på at besøge hende igen, så mine bedste anbefalinger herfra:biggrin:

/Hjorten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej, har lige været på visit.
Jeg er helt enig med trådstarter. Jessy er virkelig sød, smuk og leverer på alle parametre. Ægte billeder. 
Ligefrem og nem at snakke med.
Nem og hurtig kommunikation.
Kan kun anbefales.
Vær sød ved hende, så har vi hende sikkert lidt længere. :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...