Hop til indhold
hardticket

Sunmissive kvinder syd og Sønderjylland

Recommended Posts

Nu hvor ludertøsen i Fredericia ikke har været aktiv i et halvt år, hvor finder I andre så en sunmissiv/slavetøs?

Det behøver ikke være en grænseløs pige. Under nogen omstændigheder. Men bare en der kan tage god imod og er indlevende med sunmissive tendenser. Og holder til en hånd om halsen osv. 

Kommentarer om scor osv frabedes. Det er selvfølgelig en mulighed jeg benytter, men af og til nyder jeg egentlig ikke at skulle fortage så meget forarbejde. 

Jeg ønsker anbefalinger til en kvinde man kan besøge. Ung og slank er klare fordele. 

Redigeret af hardticket

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gentleman006 skrev, for 1 time siden:

Er det ulovligt at snyde med sine ydelser hvis det står på annoncen og hvad kan man gøre nogle gode råd??nogen andre der har oplevet det med en sexmedarbejder?

Du må heller melde det til Politiet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lad være at afspore

Gentleman006 skrev, den 24.10.2025 at 13:27:

Er det ulovligt at snyde med sine ydelser hvis det står på annoncen og hvad kan man gøre nogle gode råd??nogen andre der har oplevet det med en sexmedarbejder?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kan bare SELV sende en PB. :-) og så kan du blot rapportere. Vi skal nok tage os af det.

p.larsen skrev, den 24.10.2025 at 12:48:

Send mig en pb - måske jeg kan hjælpe dig ;)

p.larsen skrev, den 24.10.2025 at 13:31:

Hvad har det med trådstarters emne/spørgsmål at gøre????

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...