nitu 300 Skrevet 24. Oktober Som en service meddelelse, kan jeg fortælle at hvis man besøger Orchid Thai massage i Herlev, så er der 30 min parkering, fra det minut man parkerer. Dvs ankommer man 12:47 så udløber parkeringen 13:27, uanset hvad din p-skive er indstillet til. Vagten sidder på første sal og registrere med et billede og kl, alle der ankommer. Det kan godt gå hen og blive et dyrt besøg. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5218 Skrevet 24. Oktober nitu skrev, for 23 minutter siden: hvis man besøger Orchid Thai massage i Herlev, så er der 30 min parkering, fra det minut man parkerer. Dvs ankommer man 12:47 så udløber parkeringen 13:27 Så de giver 10 minutter ekstra? Nej pjat, jeg ved godt hvad du mener. Og det er da pisseærgerligt at komme ud fra et godt besøg og så finde en bøde i forruden. Med mindre det er lavet om, siden jeg var der sidst, så kan man parkere lidt længere væk, dvs inden man kommer ind til det nogenlunde kvadratiske parkeringsområde tættest på klinikken. Det er nemlig kun på sidstnævnte, at der er 30 minutters begrænsning, hvorimod man har to timer, hvis man parkerer på det “lange” stykke vej med p-pladser hen imod det kvadratiske område. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nitu 300 Skrevet 24. Oktober Ah ja jeg skrev forkert 12:57 så udløber tiden kl 13:27 :p 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14114 Skrevet 24. Oktober nitu skrev, for 5 timer siden: Vagten sidder på første sal og registrere med et billede og kl, alle der ankommer Lyder som om han godt kunne trænge til at slappe af med en god omgang penispirringsmassage 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 656 Skrevet 25. Oktober Man kan også bruge P-huset ved centret. Det ligger tæt på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg