Hop til indhold
nitu

parkering Herlev

Recommended Posts

Som en service meddelelse, kan jeg fortælle at hvis man besøger Orchid Thai massage i Herlev, så er der 30 min parkering, fra det minut man parkerer. Dvs ankommer man 12:47 så udløber parkeringen 13:27, uanset hvad din p-skive er indstillet til. Vagten sidder på første sal og registrere med et billede og kl, alle der ankommer. Det kan godt gå hen og blive et dyrt besøg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
nitu skrev, for 23 minutter siden:

hvis man besøger Orchid Thai massage i Herlev, så er der 30 min parkering, fra det minut man parkerer. Dvs ankommer man 12:47 så udløber parkeringen 13:27

Så de giver 10 minutter ekstra? ^_^  Nej pjat, jeg ved godt hvad du mener. Og det er da pisseærgerligt at komme ud fra et godt besøg og så finde en bøde i forruden.

Med mindre det er lavet om, siden jeg var der sidst, så kan man parkere lidt længere væk, dvs inden man kommer ind til det nogenlunde kvadratiske parkeringsområde tættest på klinikken. Det er nemlig kun på sidstnævnte, at der er 30 minutters begrænsning, hvorimod man har to timer, hvis man parkerer på det “lange” stykke vej med p-pladser hen imod det kvadratiske område.

Del dette indlæg

Link til indlæg
nitu skrev, for 5 timer siden:

Vagten sidder på første sal og registrere med et billede og kl, alle der ankommer

Lyder som om han godt kunne trænge til at slappe af med en god omgang penispirringsmassage ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...