Hop til indhold
peterishere

Swingerklub

Recommended Posts

Er der nogen der har erfaring med swingerklub (Jylland). Jeg har længe overvejet at prøve, men tør ikke rigtig alligevel, da jeg er usikker på en del ting, hvilken beklædning skal/kan man have på, er det shorts og t-shirt, eller boxershorts og bar overkrop, jeg mener hvordan er de fleste klædt.

Jeg ved godt at der ikke er garanti for sex, men er det sådan at hvis man kommer som enlig mand på ca. 50, at det er meget usandsynlig at man får sex, ved godt at det kommer an på hvilken type man er, jeg vil ikke betegne mig selv som en frembrusende type, nærmere den generte af slagsen, kan sagtens snakke med folk, men jeg henvender mig ikke selv for at spørge om jeg må være med, så igen, er chancen for sex på den baggrund nærmest lig nul eller?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har endnu til gode selv at prøve at være i en swingerklub, men de praktiske ting som påklædning, regler osv. er som regel beskrevet på deres hjemmesider. Mange af dem tilbyder også at man kommer lidt før åbningstid og får en rundvisning og en snak med dem, der driver det. For specifikke klubber prøv at kigge her: http://swingerguiden.dk/. Der er også nogle gode råd osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved godt at der ikke er garanti for sex, men er det sådan at hvis man kommer som enlig mand på ca. 50, at det er meget usandsynlig at man får sex, ved godt at det kommer an på hvilken type man er, jeg vil ikke betegne mig selv som en frembrusende type, nærmere den generte af slagsen, kan sagtens snakke med folk, men jeg henvender mig ikke selv for at spørge om jeg må være med, så igen, er chancen for sex på den baggrund nærmest lig nul eller?

som hyppig swinger må jeg nok sige at du har ret i din antagelse...  chancen er ikke lig nul men den er meget lille... 

hvis du ikke selv tager initiativ - så sker der næppe noget.. det er oftere unge fyre der får tilbuddene der hvor jeg kommer - er man lidt ældre skal man selv spørge eller i hvert fald vise sig interesseret.... men vær lidt diskret med interessen... næsten alle swingerpiger afskyr stilen med tungen ud af halsen og pikken i hånden....

høflighed og pli belønner sig meget - og man kommer rigtig langt med ærlige komplimenter... hvis der er et par du har lyst til at deltage hos - så er det en fordel at give kompliment både fælles og til pige separat  fx at hun er utrolig sexet og at deres udstråling giver dig meget lyst til at være med...

et eller andet der er sobert, vidner om lidt dybde og er alt andet end sexualiseret eller plat.... erotiske opfordringer er ofte bedre indgangsvinkel end den direkte sexuelle... hvis du forstår... 

en fyr skal være overjordisk lækker hvis jeg skal acceptere at han siger "må jeg kneppe med her" - det er en sikker taber hos de fleste men hvis han er ærlig og høflig når han siger "du indbyder til fantastisk sex" (whatever - indsæt selv det der falder dig naturligt i den kategori) så er jeg positiv fra start og inviterer gerne med 

hvis der er singlepiger.. så skal de nok finde dig hvis du er den type og alder de går efter... hvis der ikke er - så må du selv gøre lidt... ellers vil jeg sige at du får et meget dyrt peepshow den aften :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kommer de fleste som par? :smile:

det er lidt forskelligt...  der hvor jeg kommer kommer der nogen singlepiger men det er mit indtryk at de fleste piger er der som del af et par

der er tonsvis af singlefyre... men de fleste klubber siger stop efter et vist overtal af mænd for ellers kan pigerne ikke være i fred til sidst.. 

men der er deciderede par-aftner for at give en sikker 50-50 fordeling... det er mine personlige favoritaftner for der deles parrene tit på midten så nogen har en ekstra pige og andre en ekstra mand .... eller går sammen i en firkant :)

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Peterishere 

Jasmin siger:

som hyppig swinger må jeg nok sige at du har ret i din antagelse...  chancen er ikke lig nul men den er meget lille... 

hvis du ikke selv tager initiativ - så sker der næppe noget.. det er oftere unge fyre der får tilbuddene der hvor jeg kommer - er man lidt ældre skal man selv spørge eller i hvert fald vise sig interesseret.... men vær lidt diskret med interessen... næsten alle swingerpiger afskyr stilen med tungen ud af halsen og pikken i hånden....

høflighed og pli belønner sig meget - og man kommer rigtig langt med ærlige komplimenter... hvis der er et par du har lyst til at deltage hos - så er det en fordel at give kompliment både fælles og til pige separat  fx at hun er utrolig sexet og at deres udstråling giver dig meget lyst til at være med...

et eller andet der er sobert, vidner om lidt dybde og er alt andet end sexualiseret eller plat.... erotiske opfordringer er ofte bedre indgangsvinkel end den direkte sexuelle... hvis du forstår... 

en fyr skal være overjordisk lækker hvis jeg skal acceptere at han siger "må jeg kneppe med her" - det er en sikker taber hos de fleste men hvis han er ærlig og høflig når han siger "du indbyder til fantastisk sex" (whatever - indsæt selv det der falder dig naturligt i den kategori) så er jeg positiv fra start og inviterer gerne med 

hvis der er singlepiger.. så skal de nok finde dig hvis du er den type og alder de går efter... hvis der ikke er - så må du selv gøre lidt... ellers vil jeg sige at du får et meget dyrt peepshow den aften  :)

------------------------------------------------------------------------------------------------

- og som tidligere kæreste med en GB- pige kan jeg sige at der er meget rigtigt i Jasmin `s udmelding, - men som Jasmin også så rigtigt siger, helt umuligt er det altså ikke - så fortvivl ikke :wink:  - hvis du er til gangbang er det også en mulighed.

Du skal som udgangspunkt mentalt været indforstået med,at det hovedsageligt altid er mændene, der betaler (ca. 500kr entre) for at Swingerklubber kan "køre rundt", og der ingen garanti er for at du får fisse første gang du besøger stedet :cry: - måske heller ikke næste gang :evil: - men fortvivl ikke :???::  - og hvorfor: - - og det kommer nu, og jeg har jo viden det om :

Der er som regel også et specielt gangbang rum i disse swingerklubber og det benyttes selvfølgelig af gangbang pigerne, og det siger sig selv, at der skal være en flok villige mænd til rådighed :P  og det antal der er brug for er meget forskelligt - 3 - 4 stykker  - - tja, jeg kan faktisk kun udtale mig om egen x-GB-kæreste gerne 10 - 15 stk  - andre piger meget vel flere.

Mit råd til alle GB-piger mød op i klubben meget tidligt!!!  - for så er der en minimal risiko for at der lige været en anden GB-pige :P  der har tømt alle mændene for sperm :D - selvfølgelig vil der i løbet af aftenen komme nye friske forsyninger af liderlige handyr der skal have lettet trykket :rolleyes:  - men hvor mange - og hvornår, tja?

Det samme råd gælder for mændene mød op tidligt !!! - for så der er minimal risiko for at en flok handyr lige er færdig med at råkneppe en GB-pige - og hun netop lige har rejst sig fra sengen - mæt - ikke mere knep i aften/eller ikke er interesseret i flere mænd/eller IKKE interesseret i dig :(   - men der kan komme flere GB-piger den aften, - som kan blive din redning

Et andet hint er hverdags eftermiddage, det kan meget vel være at en kvindelig gæst "lige kigger ind på vejen hjem fra arbejde" - for lige at tjekke af om der er mænd der trænger til at få den dyppet :wub:   -  og vice versa for kvinder.

Men ellers sådan en aften I Swingerklubben skal du lære at "Mingle" - som når du er til reception - snakke med dem du møder på din " vej" rundt i klubben også pigernes bolleven/kæreste/mand - ellers er det ikke sikkert han giver dig lov til at bestige hende !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   de kommer som par - husk det!!  - vis ham interesse og respekt. :) - for det sagtens være at vejen til hendes fisse "går "gennem ham" - dvs  indlev dig situationen

Og så gælder ellers bare helt almindelig høflighed og pli - husk det , ----   samt betydningen af disse 3 ord  NEJ - sgu betyder NEEEEEEJ

I et indlæg :  title="Se resultat">Hvad er der galt med arabiske mænd siden der er så mange  se side 5 - - - har jeg selv skrevet om nogle meget negative oplevelser i gangbang - læs lige mit indlæg, og forstå det.

- så ellers hav pengepungen iorden :oops:  - hav tålmodighed :-|   - opfør dig ordentlig :)  - - så kan alt muligt ske ;)  - også det pisse frække  :P

Held og lykke

Mange hilsner

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også været i Tucan en enkelt gang med 2 venner. Vi ligger i alderen 29-36.

Ingen af os havde held i vores forehavende, og vi endte med at tage i byen i Odense lidt senere,

hvor heldet heldigvis ikke svigtede.

Tror ikke ligefrem at klubberne skriger efter single-fyre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ingen af os havde held i vores forehavende, og vi endte med at tage i byen i Odense lidt senere,

hehe hvis du var kommet til min swingerklub med den body der er på din selfie var du ikke gået forgæves... det er da HELT sikkert *gg* damn... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

hehe hvis du var kommet til min swingerklub med den body der er på din selfie var du ikke gået forgæves... det er da HELT sikkert *gg* damn...

Så må jeg jo hellere komme ned i din klub og sige Hej :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

det er lidt forskelligt... der hvor jeg kommer kommer der nogen singlepiger men det er mit indtryk at de fleste piger er der som del af et par

der er tonsvis af singlefyre... men de fleste klubber siger stop efter et vist overtal af mænd for ellers kan pigerne ikke være i fred til sidst..

men der er deciderede par-aftner for at give en sikker 50-50 fordeling... det er mine personlige favoritaftner for der deles parrene tit på midten så nogen har en ekstra pige og andre en ekstra mand .... eller går sammen i en firkant :)

Okay, selvom jeg ikke umiddelbart tænder på konceptet, så er det alligevel en spændende verden at høre om :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Så kommer det rigtige indlæg. Min computer valgte at poste før indlægget var færdigt og man kan ikke slette som man kunne før. Men here we go:

Hej Peteristhere

Jeg har ingen erfaringer med de jyske swingerklubber endnu, selvom Tucan ligger højt på ønskelisten. Til gengæld har jeg relativt meget erfaring med de Københavnske klubber, så vil da gerne give et par råd med på vejen.

Jeg er meget enig med Jasmin og Nyder Livet. Min erfaring er, at det er svært, omend ikke umuligt, at få sex med pigerne i swingerklubberne hvis man er meget tilbageholdende - konkurrencen er simpelt hen for hård = der er mange mænd. Men det betyder ikke at man ikke kan lære gamet, du skal blot være forberedt på at det godt kan komme til at koste nogle skillinger. Hvis din succesrate første gang du besøger klubben er betinget af at du får sex er det næsten lige så sikkert som amen i kirken at du ikke får noget. Man er nødt til at lære at slappe af og nyde besøget, uanset om man får sex eller ej.

Mingl og snak med folk, jo mere tryg du er ved stedet og de folk der kommer, des mere tryg er de også ved dig. Hvis du er genert og det er grænseoverskridende at snakke med pigerne, så start med at snakke med de andre fyre. Og som Nyder Livet var inde på er det ikke nogen dårlig ide at indynde sig hos fyren hos par. Det er en rigtig god start hvis fyren kan lide dig. Der kommer også en del master/slaver i de swingerklubber jeg frekventerer og der bliver man ofte inviteret med i legen hvis man får indyndet sig hos masteren.

En ting der også kan være en icebreaker hos pigerne er at tilbyde massage (uden lummert blik og slibrige undertoner). Det kan de fleste piger godt lide. Her er det så vigtigt at du vitterligt kun giver massage. Går du over grænsen og begynder at pille og stikke fingre op steder i ikke har aftalt har du ødelagt stemningen og enhver mulighed for nogensinde at være intim med den pige igen. Man kan så efterfølgende prøve at aflæse pigen eller direkte spørger om hun har lyst til at massagen bliver lidt frækkere. Igen er det vigtig at være sober. Lad være at sige: "Det var det, skal vi kneppe?"

Endelig er der som Nyder Livet også beskrev Gangbang piger, der som oftest er ligeglad hvordan fyrene ser ud, så længe de har pli, de kan præstere og der er mange af dem. Dog vil jeg sige, at selvom jeg ikke kender noget til de jyske swingerklubber, så forekommer Tucan mig at se ud som et "pænt sted" hvor man nok ikke skal forvente at stedet bliver overrendt af GB piger.

Til slut lige nogle ting man ikke skal gøre medmindre man gerne vil have pigerne skal blive knastørre i kussen (eller Gina om du vil :D):

- Lad være med at lege futtog (følg ikke efter pigerne rundt i klubben). Det føles ubehageligt for de fleste piger og giver dig IKKE større chance for sex.

- Lad være med at (ned)stirre på de kønne piger. Det føles også ubehageligt for de fleste. Snak naturligt med piger og drenge, og slap af så godt som muligt. Det giver meget større chance for kontakt. Frække blikke er helt ok, men ingen stirren. Jeg ser det ofte i klubberne og fyrene får aldrig noget ud af det.

- Giv pigerne plads. Mange piger kan let føle sig omklamret når der står et helt bundt liderlige hanhunde omkring dem.

- Lad være med at være for lummer i dit sprog. Som Jasmin nævnte virker "Skal vi kneppe?" sjældent. Jeg har haft held med lige nøjagtig den sætning, men det kræver at man kender pigens type og er meget opmærksom på øjne og kropssprog hos begge parter hvis det ikke skal virke lummert og slibrigt.

- Og så selvfølgelig: Ikke rør før du spørger :D

Held og lykke med det! Håber du kan bruge vores råd til noget og at du får nogle dejlige oplevelser hvis du vælger at gøre forsøget!

MH Liderswingeraben

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Til slut lige nogle ting man ikke skal gøre medmindre man gerne vil have pigerne skal blive knastørre i kussen (eller Gina om du vil :D):

- Lad være med at lege futtog (følg ikke efter pigerne rundt i klubben). Det føles ubehageligt for de fleste piger og giver dig IKKE større chance for sex.

- Lad være med at (ned)stirre på de kønne piger. Det føles også ubehageligt for de fleste. Snak naturligt med piger og drenge, og slap af så godt som muligt. Det giver meget større chance for kontakt. Frække blikke er helt ok, men ingen stirren. Jeg ser det ofte i klubberne og fyrene får aldrig noget ud af det.

- Giv pigerne plads. Mange piger kan let føle sig omklamret når der står et helt bundt liderlige hanhunde omkring dem.

- Lad være med at være for lummer i dit sprog. Som Jasmin nævnte virker "Skal vi kneppe?" sjældent. Jeg har haft held med lige nøjagtig den sætning, men det kræver at man kender pigens type og er meget opmærksom på øjne og kropssprog hos begge parter hvis det ikke skal virke lummert og slibrigt.

- Og så selvfølgelig: Ikke rør før du spørger :D

Held og lykke med det! Håber du kan bruge vores råd til noget og at du får nogle dejlige oplevelser hvis du vælger at gøre forsøget!

MH Liderswingeraben

Hep! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan forstå på det i skriver, at jeg nok har ret i min antagelse af at chancen for sex er meget lille for en lidt genert fyr som mig.

Og om jeg er til GB, det ved jeg ikke, har aldrig prøvet det, men er det virkelig sådan at der står en 3-4 eller 10 mand med stive pikke og klar til at hoppe på når det  bliver ledigt (er det ikk kun på film :ugeek: ), hvis ja, så tror jeg ikke lige at jeg tør, for nu hører jeg ikke til den veludrustede type, nok snarere under middel, men ved det faktisk ikke helt, da jeg aldrig in real, i mit voksne liv, har været i samme rum med andre mænd, med stive pikke (har kun set det på film, og fyrene der har jo stort set altid en kæmpe en)

Hvad med hensyn til glory-huller, det læser man da om at man bare stikker den ind der, og så er der nok en der vil være med på den anden side af væggen, er der hold i det, eller er det overdreven?

Når man er der, ser man så folk der knepper/får blowjob rundt omkring, eller foregår det som regel i private rum, hvor man ikke kan se noget. Ved godt at mine spørgsmål kan lyde fjollet og uvidende, men jeg aner faktisk intet om det at være swinger, har selvfølgelig læst om det på nettet.

Men om alle omstændigheder, har jeg fået mere lyst til at prøve en tur i swingerklub, ikke med henblik på sex (vil selvfølgelig gerne :-P ), men det er nok ikke sandsynlig, men det lyder som om det vil være en oplevelse, bare at se det in real.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad med hensyn til glory-huller, det læser man da om at man bare stikker den ind der, og så er der nok en der vil være med på den anden side af væggen, er der hold i det, eller er det overdreven?

det er utroligt forskelligt.... og kommer nok meget an på hvilken klub det er... ikke sådan ment at der er forskellige traditioner alt efter klubben - nok snarer ifht hvem der frekventerer hvor... 

lidt lige som hvor der er størst chance for at møde GB piger... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan er aldersfordelingen I Tucan generelt? Hjemmesiden ser meget fancy og ung ud, men det er jo ikke det samme, som at klientellet er det.

For swingerklubber generelt: Er det sådan med dem, der kommer som par, at de mest laver trekanter/firkanter, eller er det også almindeligt at de bare kigger rundt hver for sig og finder en?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan forstå på det i skriver, at jeg nok har ret i min antagelse af at chancen for sex er meget lille for en lidt genert fyr som mig.

Og om jeg er til GB, det ved jeg ikke, har aldrig prøvet det, men er det virkelig sådan at der står en 3-4 eller 10 mand med stive pikke og klar til at hoppe på når det  bliver ledigt (er det ikk kun på film :ugeek: ), hvis ja, så tror jeg ikke lige at jeg tør, for nu hører jeg ikke til den veludrustede type, nok snarere under middel, men ved det faktisk ikke helt, da jeg aldrig in real, i mit voksne liv, har været i samme rum med andre mænd, med stive pikke (har kun set det på film, og fyrene der har jo stort set altid en kæmpe en)

Når man er der, ser man så folk der knepper/får blowjob rundt omkring, eller foregår det som regel i private rum, hvor man ikke kan se noget. Ved godt at mine spørgsmål kan lyde fjollet og uvidende, men jeg aner faktisk intet om det at være swinger, har selvfølgelig læst om det på nettet.

Men om alle omstændigheder, har jeg fået mere lyst til at prøve en tur i swingerklub, ikke med henblik på sex (vil selvfølgelig gerne :-P ), men det er nok ikke sandsynlig, men det lyder som om det vil være en oplevelse, bare at se det in real.

Det skal nok prøves før man forstår det, men sørg for at skabe nogle sociale kontakter når du kommer - spc. til de lidt mere modne dahmer, hvis du vil inviteres med til noget - evt. kan du også bruge scoretrikket med at det er første gang du er på swingerclub - og husk det er ikke størrelsen, det kommer an på - men gørelsen. En kvinde kan bringes til orgasme bare med en fingerspids eller ved at få sin bagdel masseret  :grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

For swingerklubber generelt: Er det sådan med dem, der kommer som par, at de mest laver trekanter/firkanter, eller er det også almindeligt at de bare kigger rundt hver for sig og finder en?

det vil jeg sige kommer an på hvilken aften der er tale om... 

det er min generelle erfaring, at på paraftner - der går parrene mere sammen med andre dvs deler sig eller går i 4kanter end de gør på alm aftner hvor det er mit indtryk at de mest bare vil kigges på i det store parrum eller i "vi vil gerne være for os selv"-rummet

det er virkelig svært at sige noget generelt, for det kommer også an på klubberne,

personligt plejer jeg ikke at komme i de lidt mere... hvad pokker skal man kalde det uden at nogen føler sig stødt... jeg prøver med "snuskede"... klubber

der er utrolig stor forskel på hvor indbydende klubberne er ifht renlighed og interiør.. og jeg vil sige at det afspejler sig meget i det klientel der kommer... hvorfor jeg holder mig til de store rummelige steder med god hygiejne da det er et vigtigt parameter for mig... men jeg vil sige at der er en større procentdel der er mere fremme i skoene de steder jeg ikke normalt er tilhænger af

men omvendt - pludselig kan der i en periode komme nogen der er helt vildt fremme i skoene og ødelægge statistikken og så forsvinder de igen... så jeg vil gå så vidt som til at sige "man kan altid være heldig"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Til baronen:

Endnu engang er jeg enig med Jasmin. Der er enormt stor forskel.. ikke bare på de enkelte klubber, men også på hvad der sker de enkelte aftner. Nu kommer jeg selv mest i "de snuskede klubber" som Jasmin kalder dem (bare rolig Jasmin... jeg bliver ikke stødt :D), og de par der kommer der søger ofte andre mænd til at være med i legen, eller leger alternativt alene og vil bare gerne kigges på mens de har sex.... rigtigt mange par leder også efter bifyre. Der er også par der låner hinanden ud. Som oftest er det pigen der enten selv finder fyre eller bliver lånt ud af sin partner.

Det er mit indtryk at de fleste par i "de mere normale klubber", mest er interesseret i partnerbytte, men igen.. det er sgu svært at generalisere - for der er STOR forskel på hvem der kommer og hvad der sker fra gang til gang.

Til Peter:

GB: Ja du har helt ret. Det foregår stort set som på film hvor der stå mænd omkring med stive pikke klar til at hoppe på. Der er dog en forskel. For det første er de deltagende mænd ikke pornotyre med kæmpepikke som du ser på film, jo nogen er selvfølgelig, men langt fra alle. For det andet er det slet ikke så nemt som man skulle tro at stå og være klar til at hoppe på, så rigtigt mange kæmper med rejsningen undervejs. Der er faktisk ikke mange mænd, der kan få rejsning på kommando og så stå med stiv pik og vente. Det kan godt føles overvældende at være med i et GB første gang.. og tonen kan også til tider være lidt barsk (afhængig af hvem der styre GB'et)..... men vi har ALLE været der... vi har alle kæmpet med rejsningen, haft præstationsangst osv. så fortvivl ikke ;)

Gloryhole: Altså man undersøger selvfølgelig først om der er nogen i rummet overhovedet..... ellers kan man godt vente længe ;). Når den formalitet er i orden kan man altid stikke pikken i et hul og prøve lykken. Mange par benytter ikke hullet, men man kan jo være heldig. I en af de mere hardcore klubber jeg kommer i, er der et decideret gloryholerum, hvor de fleste piger eller par, der hopper derind er friske på at sutte på hvad man nu ellers måtte stikke ind. Når det sker er der sort af mænd, der prøver lykken, så man skal være lidt heldig for at komme til.

Sex i åbne/lukkede rum: Det er de færreste klubber hvor man kan have sex helt privat.. i så fald ville der jo heller ikke rigtig være nogen ide i at gå i klub. De fleste klubber, jeg har været i, har haft et åbent område til de mest exibitionistisk anlagte, hvor man kommer relativt tæt på de sexuelle udskejelser (man blander sig selvfølgelig stadig ikke i legen, med mindre man bliver inviteret). Derudover er der større eller mindre rum hvor man kan lukke døren, men hvor folk stadig kan kigge ind.

Håber det besvarede nogle af jeres spørgsmål

Held og lykke med foretagenet!

Sexaben

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...