Hop til indhold
Kimse69

Kolding - KittenXxX

Recommended Posts

Et lille råd er at komme med en bedre overskrift, man gider ikke at besvare tråde hvor "hende her" indgår i overskriften.

Redigeret af ½angel

Del dette indlæg

Link til indlæg
½angel skrev, for 6 minutter siden:

Et lille råd er at komme med en bedre overskrift, man gider ikke at besvare tråde hvor "hende her" indgår i overskriften.

Enig i at sigende overskrifter er at foretrække.

Men lige i dette tilfælde har ts vel ikke haft så meget mere at tilføje?

Han kunne selvfølgelig skrive "Miss emoji rekord, Kolding" :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
½angel skrev, for 7 timer siden:

Ja undskyld er ny herinde så beklager meget hvis nogen er blevet fornærmet, sikke en fin velkomst 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har været anmeldt før. Ikke positivt. Husker ikke præcist, men anmelder fik indtrykket ad at hun var meget påvirket. 

Hun er derudover nærmest umulig at få en aftale med. Det er min erfaring. Ikke at jeg længere har lyst. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kimse69 skrev, for 12 timer siden:

Ja undskyld er ny herinde så beklager meget hvis nogen er blevet fornærmet, sikke en fin velkomst 

Jeg skrev faktisk forkert, der skulle være "ge" Så der stod "mange gider ikke besvare". 

Så blev ikke fornærmet, men det minimere bare antal der går ind på din tråd markant.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...