Hop til indhold

Kolding - KittenXxX

Featured Replies

Skrevet

Et lille råd er at komme med en bedre overskrift, man gider ikke at besvare tråde hvor "hende her" indgår i overskriften.

Redigeret af ½angel

Skrevet
½angel skrev, for 6 minutter siden:

Et lille råd er at komme med en bedre overskrift, man gider ikke at besvare tråde hvor "hende her" indgår i overskriften.

Enig i at sigende overskrifter er at foretrække.

Men lige i dette tilfælde har ts vel ikke haft så meget mere at tilføje?

Han kunne selvfølgelig skrive "Miss emoji rekord, Kolding" :)

Skrevet

Hej @Kimse69 

et velment råd er læs denne tråd 

og bagefter følg det første råd du fik i tråden, det kan være at dine chancer for svar bliver større. ;)

Skrevet
  • Author
½angel skrev, for 7 timer siden:

Ja undskyld er ny herinde så beklager meget hvis nogen er blevet fornærmet, sikke en fin velkomst 

Skrevet

Rigtig placering af efterlysning betyder også noget

Skrevet

@Kimse69 du må gerne skrive hvis du besøger hende. Jeg har også efterlyst hende, dog ingen respons.

Skrevet

Hun har været anmeldt før. Ikke positivt. Husker ikke præcist, men anmelder fik indtrykket ad at hun var meget påvirket. 

Hun er derudover nærmest umulig at få en aftale med. Det er min erfaring. Ikke at jeg længere har lyst. 

Skrevet
Kimse69 skrev, for 12 timer siden:

Ja undskyld er ny herinde så beklager meget hvis nogen er blevet fornærmet, sikke en fin velkomst 

Jeg skrev faktisk forkert, der skulle være "ge" Så der stod "mange gider ikke besvare". 

Så blev ikke fornærmet, men det minimere bare antal der går ind på din tråd markant.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.