Kimse69 0 Skrevet 23. Oktober (edited) Hejsa kollegaer Nogen der har prøvet hende her og kunne give lidt om deres erfaringer https://annoncelight.dk/showad/415720 Hører gerne fra jer Redigeret lørdag klokken 00:47 af Stapler 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1634 Skrevet 23. Oktober (edited) Et lille råd er at komme med en bedre overskrift, man gider ikke at besvare tråde hvor "hende her" indgår i overskriften. Redigeret 23. Oktober af ½angel 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr curious 109 Skrevet 23. Oktober ½angel skrev, for 6 minutter siden: Et lille råd er at komme med en bedre overskrift, man gider ikke at besvare tråde hvor "hende her" indgår i overskriften. Enig i at sigende overskrifter er at foretrække. Men lige i dette tilfælde har ts vel ikke haft så meget mere at tilføje? Han kunne selvfølgelig skrive "Miss emoji rekord, Kolding" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 750 Skrevet 23. Oktober Hej @Kimse69 et velment råd er læs denne tråd og bagefter følg det første råd du fik i tråden, det kan være at dine chancer for svar bliver større. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kimse69 0 Skrevet 24. Oktober ½angel skrev, for 7 timer siden: Et lille råd er at komme med en bedre overskrift, man gider ikke at besvare tråde hvor "hende her" indgår i overskriften. Ja undskyld er ny herinde så beklager meget hvis nogen er blevet fornærmet, sikke en fin velkomst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sunes 36 Skrevet 24. Oktober Rigtig placering af efterlysning betyder også noget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ingenved 70 Skrevet 24. Oktober @Kimse69 du må gerne skrive hvis du besøger hende. Jeg har også efterlyst hende, dog ingen respons. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hardticket 44 Skrevet 24. Oktober Hun har været anmeldt før. Ikke positivt. Husker ikke præcist, men anmelder fik indtrykket ad at hun var meget påvirket. Hun er derudover nærmest umulig at få en aftale med. Det er min erfaring. Ikke at jeg længere har lyst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1634 Skrevet 24. Oktober Kimse69 skrev, for 12 timer siden: Ja undskyld er ny herinde så beklager meget hvis nogen er blevet fornærmet, sikke en fin velkomst Jeg skrev faktisk forkert, der skulle være "ge" Så der stod "mange gider ikke besvare". Så blev ikke fornærmet, men det minimere bare antal der går ind på din tråd markant. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Medaltrespekt 2 Skrevet 24. Oktober Jeg har forsøgt en enkelt gang at lave en aftale med hende, det var rigtig bøvlet. @Kimse69 fik du besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg