Hop til indhold
Nymfokvinde

Afstemning: Fantasi, en eller to mænd til sleepover med Nymfo-kvinde

Spørgsmål om interesse for natteseance med sleepover hos nymfo-kvinde  

70 medlemmer har stemt

1. 1. Hvilke natte seance kunne du tænke dig at deltage i?

• Jeg ønsker en sleepover alene med hende i sengen
      31
    • Jeg ønsker en sleepover med 2 fremmede mænd, en på hver side af hende i sengen
      14
    • Jeg ønsker en sleepover med hendes mand på den anden side i sengen
      14
    • Jeg kunne tænke mig en kortere sneak in om natten, hvor hun simulerer at hun sover og jeg tager mig af hende imens.
      14
    • Jeg foretrækker en kortere natte seance i det hele taget
      3
    • Jeg foretrækker et møde i dagtiden.
      20

Recommended Posts

Vi har efterhånden prøvet hendes/vores første fantasi et par gange med god succes.

Nu leger hun med næste del af sit Fantasi-katalog, som er at have en eller to betalende mænd (vi har en stor dobbeltseng) sovende en del af natten eller hele natten over. Hun tænder på tanken om at have aften-sex og morgen-sex, samt måske natte-sex med en eller to “fremmede” mand/mænd.

Hendes ultimative fantasi er, er at have to mænd, dvs. en mand sovende på hver sin side af hende, som hun kan have sexmed. 

Vi ved bare ikke, hvad der kan kan lade sig gøre og hvad er spændende for mænd at deltage i. Det skal være noget, der fungerer for alle parter.

Hun har ikke sat en sugar-pris, men vi spørger indtil om, hvilke scenarier der overhovedet er interessant.

Input søges.

Redigeret af Nymfokvinde

Del dette indlæg

Link til indlæg

Super fræk fantasi og jeg synes også det lyder som et rigtig frækt setup med flere mænd til sleepover:biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

I screnariet med 2 fyre, ser hun så helst at der bliver skiftedes om hende? Eller nyder hun begges opmærksomhed samtidigt evt DP ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fri fugl skrev, den 25.10.2025 at 21:35:

I screnariet med 2 fyre, ser hun så helst at der bliver skiftedes om hende? Eller nyder hun begges opmærksomhed samtidigt evt DP ?

Hun har ingen erfaring med 2 fyre og DP, men hun vil gerne prøve samtidig opmærksomhed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...