Danskmandsj 4 Skrevet 23. Oktober (edited) Jeg kan ikke få fantasien væk, og jeg tænker jeg skal have fundet en pige på Sjælland der tilbyder det. Til jer der har prøvet det, er det frækt, gør det ondt ? Nogle der har prøvet en dobbelt dildo, så hun også får imens hun knepper en? Og er der stillinger der skal prøves? Redigeret 23. Oktober af Danskmandsj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SoveReign 240 Skrevet 23. Oktober Hvis det er en pige som nyder at give den gas med strapon, så behøver det ikke være en dobbeltdildo for at hun får nydelse ud af det. Det vil hun få alene af aktiviteten, lyden af dig, måden hun arbejder med dig på. Det er SÅ tilfredsstillende at kunne være den passive part, specielt i starten. Når du får mere erfaring, kan du sagtens være mere aktiv i din nydelse. Almindelig sex skal aldrig gøre ondt. Heller ikke anal. Gør det ondt, gør du det forkert! God opvarmning, god tid, afslappethed i forhold til hygiejne, realistiske forventninger til størrelsen på dyret der skal op i dig og masser af glidecreme, så er der næsten garanti for succes. Det føles i starten lidt mærkeligt og grænseoverskridende. Men så snart man er igang, er det bare at give hen og nyde hvad der sker. Personligt kan jeg bedst lide at ligge på maven og få den ført ind. Men både missionær og doggy er fantastiske stillinger. Min første oplevelse med strapon, var med IdaEventyr. Hun tilbyder ikke umiddelbart strapon mere, men “kun” dildolege. Hun er sød, smuk og virkelig kompetent. Jeg vil til enhver til anbefale hende, til førstegangs anallege, også selvom det ikke er decideret strapon. https://annoncelight.dk/showad/335651 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1110 Skrevet 23. Oktober Danskmandsj skrev, for 40 minutter siden: Jeg kan ikke få fantasien væk, og jeg tænker jeg skal have fundet en pige på Sjælland der tilbyder det. Til jer der har prøvet det, er det frækt, gør det ondt ? Nogle der har prøvet en dobbelt dildo, så hun også får imens hun knepper en? Og er der stillinger der skal prøves? Hej - hvis det er første gang du skal prøve dette , vil jeg anbefale dig at øve dig først , køb evt et sæt med 3-4 forskellige butt-plugs og noget glidecreme og så prøve dig frem til hvor meget du kan tage , og om du syntes om det.... ja det er frækt - og ja det kan gøre ondt hvis du får en for stor dildo/strapon de første gange 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskmandsj 4 Skrevet 23. Oktober Jeg har selv leget med dildoer for nogle år siden, så er ikke helt uerfaren . Men tænker det er anderledes når man ikke selv har styringen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskmandsj 4 Skrevet 23. Oktober SoveReign skrev, for 41 minutter siden: Hvis det er en pige som nyder at give den gas med strapon, så behøver det ikke være en dobbeltdildo for at hun får nydelse ud af det. Det vil hun få alene af aktiviteten, lyden af dig, måden hun arbejder med dig på. Det er SÅ tilfredsstillende at kunne være den passive part, specielt i starten. Når du får mere erfaring, kan du sagtens være mere aktiv i din nydelse. Almindelig sex skal aldrig gøre ondt. Heller ikke anal. Gør det ondt, gør du det forkert! God opvarmning, god tid, afslappethed i forhold til hygiejne, realistiske forventninger til størrelsen på dyret der skal op i dig og masser af glidecreme, så er der næsten garanti for succes. Det føles i starten lidt mærkeligt og grænseoverskridende. Men så snart man er igang, er det bare at give hen og nyde hvad der sker. Personligt kan jeg bedst lide at ligge på maven og få den ført ind. Men både missionær og doggy er fantastiske stillinger. Min første oplevelse med strapon, var med IdaEventyr. Hun tilbyder ikke umiddelbart strapon mere, men “kun” dildolege. Hun er sød, smuk og virkelig kompetent. Jeg vil til enhver til anbefale hende, til førstegangs anallege, også selvom det ikke er decideret strapon. https://annoncelight.dk/showad/335651 Øv hun ikke tilbyder det mere. Tak for ordene 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskmandsj 4 Skrevet 23. Oktober Andre bud på hvem der tilbyder det ? (Sjælland) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LystTilSM 113 Skrevet 23. Oktober Lilou-Marlou er helt fantastisk til at indføre dig i anal legens vidunderlige verden. https://annoncelight.dk/showad/440395 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3348 Skrevet 23. Oktober Det skal være en kvinde der behersker det, som har indlevelse og formår at afstemme. Er selv i tidens løb selv blevet kneppet af en strap on, en del gange, af forskellige kvinder, nogle gør det med følelse andre bøvler bare på. Min egen favorit er https://www.mistressno1.com/ hun har givet mig op til 16 anal orgasmer på en time, efter sådan en omgang er man fuldstændig brugt, man kan knap stå på egne ben, men skønt er det Et godt råd, sørg for, at være helt ren og udskyllet, ingen kvinder syntes at det er fedt sidder der en brun klat på dildoen. God fornøjelse. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catana 113 Skrevet 26. Oktober Nej, det behøver og må ikke gøre ondt. Besøg en erfaren dansk, ikke for ung, domina, og fortæl hende med det samme, at du er nybegynder og usikker. Så ved hun hvordan hun skal gejle dig op, smøre dig godt ind i rigeligt glidecreme, sandsynligvis begynde med en finger, så flere, og starte med en tynd. Vigtigt at du gør dig ren hjemmefra, der fås sprøjtehoveder til at skrue på bruserslangen, så det kan gøres ordentligt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskmandsj 4 Skrevet 26. Oktober Jeg kan se de fleste piger seductiongirls tilbyder det, spørgsmålet om de er gode til en nybegynder ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg