Hop til indhold

Recommended Posts

Hun er skam ægte nok men hvis jeg skal pakke det pænt ind så er hun på færre måder noget ustabil :rolleyes:

Når/hvis det skulle lykkedes at lave en aftale med hende skal jeg ikke kunne sige noget om kvaliteten af hendes BJ da jeg røg på hendes måde at kommunikere på 

Del dette indlæg

Link til indlæg
High Tower skrev, for 5 timer siden:

Hun er skam ægte nok men hvis jeg skal pakke det pænt ind så er hun på færre måder noget ustabil :rolleyes:

Når/hvis det skulle lykkedes at lave en aftale med hende skal jeg ikke kunne sige noget om kvaliteten af hendes BJ da jeg røg på hendes måde at kommunikere på 

Måske du har fanget hende på en dårlig dag? Har haft en glimrende kommunikation med hende, men lad os nu om daten bliver til noget ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheGe tleman skrev, for 23 timer siden:

Måske du har fanget hende på en dårlig dag? Har haft en glimrende kommunikation med hende, men lad os nu om daten bliver til noget ;)

Hvordan gik den?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vil bare give mit besyv med.

Jeg havde fornøjelsen af Luce Luu's bj færdigheder i sommer på en af skybrudsdagene, hvor jeg kørte forbi Ringsted og mødtes med hende på mit bagsæde på en lille skovvej tæt ved en afkørsel. Kun email kommunikation, men det var fleksibelt alligevel. Hun havde annonce i den dag.

Hun var dejlig og helt nede på jorden, billederne er ægte. En sød, smuk, kvik og cool kvinde i c:a start 30'erne med fed attitude, lidt tattoos og humor. Bj kunne hun også godt finde ud af! Det tog ikke lang tid før jeg tilfreds kørte videre...

Jeg vil forsøge se hende igen næste gang jeg kører på de kanter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tilslutter mig også til koret af at hun er svær at kommunikere med og meget ustabil. Når hun endelig svarer med et tidspunkt og man så siger ja, så forsvinder hun pludselig, og når man så endelig har en aftale, så aflyser hun den 10 min inden så man er kørt forgæves. Det er bare min oplevelse med hende og det er sket en del gange desværre, men dejligt for jer det har lykkedes med at få en aftale 

Del dette indlæg

Link til indlæg
emilemil skrev, for 12 minutter siden:

Jeg tilslutter mig også til koret af at hun er svær at kommunikere med og meget ustabil. Når hun endelig svarer med et tidspunkt og man så siger ja, så forsvinder hun pludselig, og når man så endelig har en aftale, så aflyser hun den 10 min inden så man er kørt forgæves. Det er bare min oplevelse med hende og det er sket en del gange desværre, men dejligt for jer det har lykkedes med at få en aftale 

Præcis også min oplevelse :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
emilemil skrev, for 24 minutter siden:

Jeg tilslutter mig også til koret af at hun er svær at kommunikere med og meget ustabil. 

Jo, det er hun, hun har ikke "operator" på... Jeg har fået svar hver tredje forsøg... den ene gode gang det lykkedes at møde hende var der masser af kommunikation men jeg fik et tidspunkt som var alt for sent og droppede det. Så kom en "jeg kan om 10 minutter"-mail og det passede mig fint. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...