Trisdan 8 Skrevet 22. Oktober Jeg elsker bryster, ganske som de fleste her, er jeg sikker på. Vi har allesammen holdninger til dem. Og det har de også derude i samfundet, hvor de (brysterne) tit er i medierne fordi de er, nåh ja, bryster. Jeg har filosoferet over 4 situationer, hvor bryster giver anledning til holdninger og meningsudvekslinger (find selv evt.kilder). Jeg har selvfølgelig mine egne holdninger, men jeg vil også gerne høre jeres. Også gerne kvindernes. Jeg er modtagelig for argumenter og flytter gerne på mine holdninger, hvis argumenterne holder. Her er den første, de andre kommer senere: Bryster1: At amme i det offentlige rum. Jeg har mange gange set kvinder amme deres børn. Jeg bliver (lidt overraskende) ikke erotisk opstemt over synet af det nøgne bryst, men føler bare en varm glæde, der tvinger et smil frem. Der har været en del debat om, hvorvidt det er ok, at mødre ammer deres børn i restauranter og andre offentlige steder. Jeg har oplevet en enkelt gang, hvor det var "for meget". Jo, jeg kan godt forstå, at hendes barn var det mest fantastiske i verden. Meen, nogle fylder bare for meget, generelt. Lidt ligesom dem, der snakker højt i mobil - ofte med medhør - om de mest personlige og intime ting, i den offentlige transport. For min skyld må mødre gerne amme i det offetlige rum, hvis de har lidt situationsfornemmelse, og stedet i øvrigt giver lov til det. En restaurant skal kunne sige nej uden at begrunde det, og smide folk på porten, der gør det alligevel. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 423 Skrevet 22. Oktober Jeg synes, vi skal slippe brysterne fri, lige som i min pure ungdom, selvom det muligvis vil betyde, at brysterne i så fald bliver af-seksualisererede. Det betyder dog ikke så meget for mig, da jeg mere er buttman. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2487 Skrevet 22. Oktober W.C. Fields skrev, for 7 timer siden: Det betyder dog ikke så meget for mig, da jeg mere er buttman. Jeg er i den grad bryst-man ... Jeg tror bryster er beregnet til at få mænd til at smelte ... Det er slet ikke nødvendigt med så stor fylde hvis de bare skulle lave mælk ... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OutlawPete 27 Skrevet 26. Oktober Var på et restaurant besøg for et par måneder siden hvor en af tjenerpigerne ikke havde BH på og hvor hendes store bryster gyngede så meget under kjolen jeg havde svært ved at koncentrere mig om maden;-) Så slip endelig brysterne fri for min skyld 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elektrikkeren 6 Skrevet 31. Oktober Synes helt ærligt det er så simpelt: baby skal have mad, så selvfølgelig må kvinder amme offentligt. Det er naturligt, og de fleste gør det ret diskret uden at gøre væsen af sig Men ja, der findes altid lige et par stykker, der skal “fylde rummet” uanset hvad situationen er – ligesom mobil-højrøsterne du nævner Det handler bare om almindelig respekt og situationsfornemmelse fra begge sider. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 744 Skrevet mandag klokken 16:04 Hvad kvinder gør med deres bryster er for mig 100% deres egen sag. Hvis de vælger at amme i det offentlige rum bliver jeg hverken stødt eller ophidset, det er så naturligt som det kan blive. Hvis de vælger at være nedringet eller på anden måde at vise dem eller dele af dem, tænker jeg at det er en kalkuleret risiko for at nogen vil beundre dem, men det er stadig ikke noget jeg vil gøre et nummer ud af, andet end at nyde synet på afstand. Jeg synes at bryster er smukke og hvad en kvinde vælger at gøre med dem/bruge dem til er ikke op til mig, det er hendes valg. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg