Gæst Skrevet 22. April, 2014 Tyskland med dertil hørende priser er en mulighed for mig. Jeg har ikke nogen specielle præferencer med nationaliteter, vurderer hver pige individuelt. Så om hun er Dansk eller Ungarnsk er egentlig underordnet. Men prisen i Tyskerland ligger på 30-40 procent af herhjemme, så det er udslagsgivende for mig. Men alle har ikke nemt adgang til Tyskland! hvor nogle/mange alligevel vælger udenlandske piger Herhjemme er der mange flere udenlandske piger end Danske, så mange besøger dem. (bevidner anmeldelser også) Prisforskellen på Danske og udenlandske piger er mange steder ikke vanvittig stor, Ja nærmest kun 100 kr på 30 min. Er det virkelig de 100 kr der er udslagsgivende i valget af pige??? Hvis jeg var i den situation ville jeg vælge pigen jeg fandt mest interessant og så skide på de 100 kr. Læser flere steder at nogle mænd har knap så positiv en indstilling over Danske piger. Derudover kan jeg læse i debatter at Danske piger har nogle/mange forventninger til Mændene. Måske det er udslagsgivende? at man måske føler et pres på sine skuldre for om man kan leve op til hendes forventninger, så det er mere afslappet at vælge en udenlandsk pige, som ikke har samme forventninger til en. Den udenlandske pige er måske nemmere at gøre glad, så man er sikker på at få en hyggestund. Eller er det udslagsgivende at der er et større udvalg af udenlandske piger, så det derfor er lidt tilfældig man vælger dem? Ja kort fortalt, er prisen årsag til du vælger udenlandske? mindre forventninger? større udvalg? bedre service? eller hvorfor vælger du som du gør 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stolle 7 Skrevet 22. April, 2014 du kan få et knald hos gentlemn til 1300 for 1 time inkl mega fransk.. Hos seduction girls vil samme ydelse næsten koste 2500 og så er det med komdom på toppen ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. April, 2014 du kan få et knald hos gentlemn til 1300 for 1 time inkl mega fransk.. Hos seduction girls vil samme ydelse næsten koste 2500 og så er det med komdom på toppen Her formoder jeg vi snakker prisen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bogholderen Skrevet 22. April, 2014 Tyskland med dertil hørende priser er en mulighed for mig. Jeg har ikke nogen specielle præferencer med nationaliteter, vurderer hver pige individuelt. Så om hun er Dansk eller Ungarnsk er egentlig underordnet. Men prisen i Tyskerland ligger på 30-40 procent af herhjemme, så det er udslagsgivende for mig. Men alle har ikke nemt adgang til Tyskland! hvor nogle/mange alligevel vælger udenlandske piger Herhjemme er der mange flere udenlandske piger end Danske, så mange besøger dem. (bevidner anmeldelser også) Prisforskellen på Danske og udenlandske piger er mange steder ikke vanvittig stor, Ja nærmest kun 100 kr på 30 min. Er det virkelig de 100 kr der er udslagsgivende i valget af pige??? Hvis jeg var i den situation ville jeg vælge pigen jeg fandt mest interessant og så skide på de 100 kr. Læser flere steder at nogle mænd har knap så positiv en indstilling over Danske piger. Derudover kan jeg læse i debatter at Danske piger har nogle/mange forventninger til Mændene. Måske det er udslagsgivende? at man måske føler et pres på sine skuldre for om man kan leve op til hendes forventninger, så det er mere afslappet at vælge en udenlandsk pige, som ikke har samme forventninger til en. Den udenlandske pige er måske nemmere at gøre glad, så man er sikker på at få en hyggestund. Eller er det udslagsgivende at der er et større udvalg af udenlandske piger, så det derfor er lidt tilfældig man vælger dem? Ja kort fortalt, er prisen årsag til du vælger udenlandske? mindre forventninger? større udvalg? bedre service? eller hvorfor vælger du som du gør Jeg er forfalden til de yngre udenlandske, og har i overvejende grad haft gode oplevelser og superservice. Jeg skal tænde på pigen, og der skal være lidt højt til loftet. De er med på at lege underdanige et langt stykke af vejen. Det må man ikke sige, men jeg taler ikke om at behandle dem dårligt eller brutalt, bare at tage styringen i sex akten. Jeg lidt gammeldags og ukorrekt. Derudover så fascineres jeg af fremmede piger og kulturer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Stemplet Skrevet 22. April, 2014 Jeg er selv stoppet næsten helt med at besøge danske piger, kun få får besøg af mig. Grunde er der mange af, men indrømmer gerne at måden pigerne overfuser mændene herinde på har fået mig til at reflektere over om jeg overhoved er velkommen hos dem. Ja det handler i den grad mere og mere om dem og deres behov, og ja så synes jeg faktisk hellere som kunde jeg vil handle et andet sted. Tit tænker jeg at jeg sikkert er et grine emne når jeg er ude af døren. Så valget for mig er Flate-rate og FKK i tyskland når det passer. Økonomisk giver det cirka det samme og jeg føler mig ikke utilpas, uvelkommen og nedgjort. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1581 Skrevet 22. April, 2014 For eget vedkommende både pris og så hvilken slags "type" pige man går efter lige der hvor man er tændt på det.. .. -du har ret i pris forskellen måske ikke er særlig stor.. .men vil mene de 100 kr er lidt underdrevent -nu er det jo svært at sammenligne... -osse mange danske piger der har et fornuftigt prisleje.. og vil slet ikke hen til at de skulle danske piger skal dumpe deres priser.. .jo det ville vær rart -men osse se de står i en ulige kamp..-for ligesom almindelig østeuropæisk arbejdskraft -så en ulige kamp hvor de østeuropæiske reelt får meget mere end de danske piger gør..-selvom de er billigere.. Det får de ved at når de rejser hjem og veksler deres optjente penge.. Feks hvis en polsk pige fik kun 1000 kr her for 1 time (hvor en dansk måske tager 1800) -så ville det være alligevel en virkelig god forretning for den polske -da leveomkostningerne i Polen er så meget billigere.. En normal time i Polen koster under 400 dkr... -så selvom der er nogle omkostninger med rejse og dyrere at leve i Danmark så får de en kæmpe fordel -og til at presse priserne.. -Nu gav jeg et eksempel på en polsk pige... Tager man så en pige fra feks Bulgarien eller Rumænien så er der endnu større fordele for dem.. Anden ting er så om -trods de høje leveomostninger i danmark om det er ok at en dansk pige feks skal have 1800 i timen for det. For en hårdt arbejde lønslave der måske kun tjener 120 kr i timen og skal betale skat af det -så kan det virke højt.. -men er vel marked og efterspørgsel der afgør det Prisen spiller som sagt altid ind når jeg skal shoppe ind i Danmark... I og med at det er så dyrt så kan 2-3 hundrede kroner absolut gøre en forskel.. Men ellers er det meget med hvilken slags pige man lige tænder på der.. -og da godt være -taler kun for egne vegne -at jeg oftes ubevist fravælger dem der stiller for mange krav... Mener osse en pige kan tale sex ihjel !!!.. Noget jeg i hvert fald ikke tænder på er de der lange beskrivelser.. Som regel jo kortere beskrivelse af hvad pigen tilbyder jo bedre.. -jeg er ikke kommet med en fantasi og jo mere snak jo værre -dvs i de fleste tilfælde.. -kan da osse se det positive i et tæt forhold til en pige.. -men som regel er dem der snakker meget osse dem der fysisk holder meget afstand.. -og så foretrækker jeg altså heller den "ægte" vare.. og en der ikke snakker sexen ihjel.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 22. April, 2014 Jeg er selv stoppet næsten helt med at besøge danske piger, kun få får besøg af mig. Grunde er der mange af, men indrømmer gerne at måden pigerne overfuser mændene herinde på har fået mig til at reflektere over om jeg overhoved er velkommen hos dem. Ja det handler i den grad mere og mere om dem og deres behov, og ja så synes jeg faktisk hellere som kunde jeg vil handle et andet sted. Tit tænker jeg at jeg sikkert er et grine emne når jeg er ude af døren. Så valget for mig er Flate-rate og FKK i tyskland når det passer. Økonomisk giver det cirka det samme og jeg føler mig ikke utilpas, uvelkommen og nedgjort. stor set enig med dig, de danske piger der turer landet rundt for at knalde en årsindkomst hjem er lige som at opleve 90 år's fødselsdagen igen, og igen der er ikke meget adspredelse hos dem, de kører lige en halv time fra rygradden ren rutine hygge. Springer hellere over hver anden gang, og giver hellere en større pris for en oplevelse der flytter grænser... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 22. April, 2014 (edited) Ja kort fortalt, er prisen årsag til du vælger udenlandske? mindre forventninger? større udvalg? bedre service? eller hvorfor vælger du som du gør Egentlig foretrækker jeg faktisk danske piger eller thaipiger, fordi min erfaring siger mig, at jeg får de bedste oplevelser der. Afrikanske piger er jeg stoppet med for lang tid siden. Østpiger er jeg skeptisk overfor, men jeg ved på Engtoften i Århus, hvor der er polske piger, og tilsyneladende et fint sted, har jeg (og andre kan jeg læse på anmeldelser) fået nogle ret gode oplevelser men også nogle jævne eller lidt smådårlige oplevelser. Jeg er skeptisk fordi jeg gennem tiden har oplevet en lidt dårligere service hos dem end hos de danske piger. Jeg tror egentlig jeg vil begynde lidt at holde øje med de mere danske "amatørpiger" på Voksenlisten i Århus. Jeg har selv anmeldt en positivt, flere andre har det samme. Mit valg er meget præget af udvalget i Århus. Var der flere gode danske steder end Grønnegade med danske piger, så ville jeg vælge disse. Men Grønnegades piger er efterhånden også dalet meget i kvalitet, og så søger man mod thai, østpiger eller danske piger fra Voksenlisten fordi der ikke er andet, medmindre man er til modne piger. Det er bestemt ikke fordi jeg ønsker at gøre Havnebumsens udmærkede og interessante oplæg over til en diskussion om situationen i Århus, men det er svaret på mit spørgsmål. Udbuddet i Århus er svaret på hans spørgsmål. Derudover er svaret, at jeg besøger den samme pige igen og igen, hvis det er muligt og hun giver god behandling. Derfor har jeg besøgt f.eks. østpigen Ola på Engtoften en håndfuld gange, når hun har været der, ligesom jeg har et par danske piger jeg har besøgt gennem længere tid. Pris, bedre service, mindre forventninger : Nej det spiller ikke ind, når jeg vælger om det skal være en østpige eller en dansk pige. Tværtom spiller det nærmere ind at jeg er skeptisk overfor østpigerne som udgangspunkt men kan lokkes til at prøve. Redigeret 22. April, 2014 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bogholderen Skrevet 22. April, 2014 Hvorfor fungerer det egentligt ofte ikke med de afrikanske? Jeg har prøvet få gange, og bare ikke været særligt interesseret. Jeg husker en fed oplevelse med en lækker sort pige hos det nu lukkede sexgirls i peter fabersgade, men hun var også adoptivbarn opvokset i DK. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spice 211 Skrevet 22. April, 2014 Jeg går til udenlandske piger simpelthen for at få den samme oplevelse for færre penge. Og sommetider bedre. Og nogle gange for at få forskellige oplevelser. Flatrate - at kneppe mange piger på en dag - og FKK er ting, du ikke får i Danmark. Asiatiske piger kan give erfaringer, som man sjældent får i Danmark.Men. . . nogle danske piger er så god, så jeg betaler prisen for dem. Og helt ærligt mener jeg de danske piger er søde og de har ikke før høje forventninger på kunden. Dog får man ofte det indtryk, når man læser forskellige fora, såsom Eroguide.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bbullersen 485 Skrevet 22. April, 2014 Jeg er stort set stoppet med at komme på de store danske bordeller i København. Primært fordi det for tit virker som om man er til besvær når man kommer på besøg. Annonceringen lover rigtigt meget, billederne er super flotte og man kan have rigtigt høje forventninger når man ankommer. Virkeligheden er så bare en anden, og når jeg så ligefrem tillader mig at spørge ind til ydelser og service eller endda vælger at sige: "Beklager du er ikke lige min type."... Hvis blikke kunne dræbe, og den ene gang fik jeg endda en skideballe og kaldt lurer. Jeg havde altså været i bad hjemmefra, nybarberet, pænt tøj og en god parfume på. Derfor og til dels også pga. prisen ender jeg hos østeuropæiske piger. Men jeg er også begyndt at spare mere sammen og tage til Tyskland eller endnu længere væk for nogle flere og bedre oplevelser. Jeg kan rigtigt godt lide at gå på FKK eller side på en bar i Thailand og se om man har noget kemi med den pige man vil lave lidt sjov med. BB 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1581 Skrevet 22. April, 2014 Nu passe på ikke at generalisere.. Men næsten osse kun haft dårlige oplevelser med de afrikanske piger.. -måske hænger det sammen med at lige netop hos dem så gør de kun af nød og for penge.. -altså af dem der er kommet herop til Danmark. Har faktisk osse dårlig oplevelse af de thaipiger jeg har besøgt.. -men læser herinde at der er mange tilfredse kunder der.. -har det bare dårligt med at man skal tage et sted hen -hvor det er utroligt svært at vide hvilken pige man bliver tilbudt -og har det isærdeleshed svært med den måde de "handler" på.. Altså jeg vil have en pris før jeg går ind.. Det andet tænder mig fuldstændigt af --hvor tillægsydelser kommer på senere.. Iøvrigt er thai vel ikke specielt billigt ? -når man læser hvad folk betaler herinde for lidt massage og -hvis de er heldige dansk -så lyder det altså ikke vildt fristende Med hensyn til at kunne stole på østeuropæsiske piger er min erfaring at de bestemt ikke er hverken bedre eller dårligere end danske piger.. -dog selvsagt er det en lokal pige så vil man kunne forvente lidt bedre service fremfor de østeuropæiske piger der flyttes rundt hele tiden.. -men man kan altså få kanon oplevelser med nogle af dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1581 Skrevet 22. April, 2014 Og enig med Aros vedrørende "amatør" piger.. -vel i grunden dem jeg altid har gået efter.. -altså den ægte vare.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dionysos Skrevet 22. April, 2014 (edited) Der er mange grunde til at jeg primært vælger udenlandske piger: 1: Prisen. Udenlandske piger koster ofte kun det halve af danske 2: Alderen. Det er let at finde flotte udenlandske piger i alderen 21-25, mens det er stortset umuligt at finde danske FLOTTE piger i den alder. Og finder man en, koster de kassen og lidt til. 3: Udseende. Danske kvinder er ofte snerpede og overvurderer deres eget udseende helt vildt. Måske fordi de danske medier har tudet os ørerne fulde om at danske piger er nogle af de smukkeste i verden. Jeg er ved at brække mig hver gang der er en udenlandsk mandlig kendis på visit i Danmark, så skal journalisten altid lige spørge: "Hvad synes du om de danske piger". Hvortil der altid -af ren høflighed- bliver svaret "Danish girls are very beautiful". Men den der teenage-bekræftelse danskerne altid higer efter fra det store udland er til at brække sig over. Ja der er da danske piger der er smukke. Der er bare ufatteligt langt imellem dem i luderbranchen. Derimod er der rigtigt mange smukke piger blandt udlændingene. De er dog ofte ikke så høje som danske kvinder, men det betyder sgu ikke så meget for mit vedkommende. Synes petite piger kan være lige så frække som langbenede piger. 4: Superfransk. Superfransk hos en udenlandsk pige er uden kondom all the way. Ikke det pis med kondom på toppen som hos de danske ludere. 5: Antal udløsninger. Hos udenlandske piger kan du stortset altid få lov at komme så mange gange du har lyst/ magter inden for den tidsramme du har købt. Hos danske piger er der næsten altid begrænsning på antal udløsninger, og ekstra udløsninger koster ekstra. 6: Fingerknepning. Jeg kan godt lide at have en finger eller to oppe i pigen når jeg slikker hende. Dette får man stortset altid lov til hos udenlandske piger, og stortset aldrig hos danske piger. 7: Kemi. Danske kvinder går ulideligt meget op i kemi. Er der god kemi kan man ofte være sikker på rimelig service, er der dårlig kemi, ja så... Kan man stortset lige så godt lyne op og gå igen. Udenlandske piger er sgu ligeglade om der er god eller dårlig kemi, de leverer varen uanset hvad. 8: Primadonna-syndrom. Danske ludere forventer at blive behandlet som prinsesser. Ellers bliver de sure og fornærmede. Man skal tage uendeligt blidt på dem og afvente at de selv tager initiativet til noget lidt hårdere, ellers lyner det straks med "voldtægtsforbryder" ud af øjnene på dem. Udenlandske piger kan derimod godt tåle at man tager lidt fat uden straks at blive tøsefornærmede. Der er så mange -bl.a. her på EG- der er så forhippede på at ophøje ludere til at være gudinder, at de fleste danske ludere efterhånden er begyndt at tro på at det er dét de er. Ovenstående er generelt. Jeg har da været sammen med en del søde danske piger, som også har ydet excellent service. Så det er ikke sådan at alle danske kvinder er det rene skrammel. Men jeg må sige at på en overall-skala er de udenlandske piger langt at foretrække på stort set alle parametre. Der kan selvfølgelig være sprog-barrierer, men det er sgu sjældent det store problem. En fyr der vil ha´ fisse er noget alle piger forstår uanset hvorfra i verden de kommer... Altså lige på nær hvis de er fra Danmark . Redigeret 22. April, 2014 af Dionysos 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spice 211 Skrevet 22. April, 2014 Vedr. afrikanske piger. Det er rigtigt Zeus, man skal ikke generalisere. Jeg havde en af mine bedste erfaringer med en afrikansk pige. Men det var på en FKK og ikke i Danmark. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1581 Skrevet 22. April, 2014 Nu plejer jeg at sige at gennemsnitsprisen er 200 for 1 time i Polen.. Man kan sige det man skal regne med.. Faktisk er priserne fra 100 sloty op.. 7 ud af 10 feks på roksa under stettin -koster et beløb der mellem 100 sloty (ca 180 danske kr) -og op til 200 sloty.. bare et par eksempler http://www.roksa.pl/len/anons.php?nr=191380 http://www.roksa.pl/len/anons.php?nr=72510 -her er prisen snarere 20 gange så billig end i Danmark hvis man skulle have samme ydelser.... http://www.roksa.pl/len/anons.php?nr=180383 http://www.roksa.pl/len/anons.php?nr=114648 http://www.roksa.pl/len/anons.php?nr=107105 http://www.roksa.pl/len/anons.php?nr=201450 -her dog en dyr en der koster hele 200 sloty dvs ca 180 danske kroner for 1 times sex.. Man kan undre sig over man skal betale over 10 gange så meget i Danmark Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tywin Lannister Skrevet 22. April, 2014 Nu plejer jeg at sige at gennemsnitsprisen er 200 for 1 time i Polen.. Man kan sige det man skal regne med.. Faktisk er priserne fra 100 sloty op.. 7 ud af 10 feks på roksa under stettin -koster et beløb der mellem 100 sloty (ca 180 danske kr) -og op til 200 sloty.. bare et par eksempler http://www.roksa.pl/len/anons.php?nr=191380 http://www.roksa.pl/len/anons.php?nr=72510 -her er prisen snarere 20 gange så billig end i Danmark hvis man skulle have samme ydelser.... http://www.roksa.pl/len/anons.php?nr=180383 http://www.roksa.pl/len/anons.php?nr=114648 http://www.roksa.pl/len/anons.php?nr=107105 http://www.roksa.pl/len/anons.php?nr=201450 -her dog en dyr en der koster hele 200 sloty dvs ca 180 danske kroner for 1 times sex.. Man kan undre sig over man skal betale over 10 gange så meget i Danmark Fordi medianindkomsten er 10x lavere i Polen end i Danmark, monstro? Det må trods alt stadig være lokale gæster der sikrer smør på brødet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1581 Skrevet 22. April, 2014 Men den er netop ikke 10 gange så lav.. Men nok et sted mellem 3 og 4 gange lavere end i Danmark.. derfor jeg studser over den store forskel på købesex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 23. April, 2014 Men den er netop ikke 10 gange så lav.. Men nok et sted mellem 3 og 4 gange lavere end i Danmark.. derfor jeg studser over den store forskel på købesex Klart også en ting jeg undrer mig over samme med prisforskellen Danmark/ Tyskland, den hænger heller ikke sammen med lønforskellen. Men det er vist et sidespor. Jeg vælger oftest Tyskland, primært pga pris men også det enorme udvalg og de har disse fantastiske klubber Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenRødeBaron 441 Skrevet 23. April, 2014 Jeg har det lidt som nogen af de andre, der har svaret, at når man læser de danske pigers forum-indlæg, profiler og hjemmesider osv., så virker det som om, der er utrolig mange regler, at man næsten skal udfylde et 3-sider spørgeskema for at få lov til at besøge dem, og at nogen af dem tager sig selv meget højtideligt. De danske piger har det med at fremhæve det, de ikke vil, i deres annoncetekster, hvor imod piger i f.eks. Tyskland fremhæver det, de tilbyder (at det så ikke altid holder i praksis er en anden sag...). Men jeg vil ikke udelukke, at man får et bedre billede, når man først står ude ved en af de danske piger. Som jeg før har skrevet, har jeg aldrig været sammen med en dansk pige, mod betaling altså, men har primært gjort det i Tyskland, og lejlighedsvis i Polen når arbejdet har bragt mig derover. Udover ovenstående, er det primært et spørgsmål om pris og tilgængelighed. Jeg går for det meste efter en hel times GFE, og hvis pigen er kysseglad er det en absolut bonus (dette er nu også langt fra altid tilfældet med pigerne i udlandet). Men for at illustrere det med prisen og tilgængeligheden, vil jeg tillade mig at fremhæve nogle af de piger, der er aktive herinde (dette er den eneste grund til at vælge lige netop disse piger): Sisse, kunne jeg egentlig godt tænke mig at besøge. Men hun arbejder i Ålborg, hvilket er næsten 300 km væk fra hvor jeg bor. I følge hendes annonce på voksenlisten ville en time koste mig 1600 kr., og det er vidst endda i den billige ende for Danmark. Ja, i følge samme annonce kører hun også escort i Sønderjylland, men det bliver det nok ikke billigere af. Line: Samme historie, prisen kender jeg ikke, men jeg går ikke ud fra, at den er lavere. Desuden har jeg ca. 200 km til Randers. Jasmin: er i København, 300 km og en storebæltsbro væk. Jeg kan ikke lige finde hendes annonce, men går ud fra det er samme prisleje som de andre. Jeg er godt klar over, at der findes nogle steder lidt tættere på, Åbenrå og Vojens er før blevet nævnt, men jeg ved ikke hvor de er, hvordan man finder dem, eller hvad man får der, og afstanden er stadig den samme eller større end til Flensburg: Flensborg: 25 km væk, på et givet tidspunkt mellem 50 og hundrede piger til stede hvis man tæller annoncer på fair-girls.de. Der er masser af fusere imellem, men hvis man forstår at vælge de rigtige, er her rigtig gode oplevelser for 120-130 EUR (900-1000 kr.) for en time med fuld service. Det skal dog bemærkes, at det fungerer bedst, hvis man snakker tysk. Synes jeg 1600-2500 kr for en time er for høj en pris? Det ved jeg ikke... hvis pigerne kan få kunder nok til den pris til at forretningen kan løbe rundt, så er den vel god nok, omend det kunne sige noget om konkurrencen i Danmark eller mangel på samme (hvilket er samme diskussion der er om mange andre brancher). Men prisen er i hvert fald højere end hvad jeg har lyst og råd til. Havde jeg ikke det tyske alternativ, ville jeg nok bare lade helt være. Er servicen så ringere ved de udenlandske: Det kan jeg jo så reelt ikke vide, da jeg som sagt ikke har været ved de danske. Men jeg ved i hvertfald, at ved nogle af de udenlandske i Tyskland har jeg så absolut fået det, jeg kom efter. Pigerne her er typisk østeuropæere og latinaer, hvor jeg primært har været ved øst-europæerne. Nogle af de polske piger kan være rigtig søde, men der er også nogen af dem, der kan virke lidt kolde. Jeg har været hos flere Baltiske piger, primært Littauere, og det er faktisk her, jeg har haft de absolut bedste erfaringer. En Littauer i 30'erne, det kan næsten ikke gå galt. Flatrate-klubberne er lidt svære at sammenligne med Danmark, da man jo slet ikke kender selve konceptet i DK. Men der er tit mange Rumænske og Bulgarske piger, som også kan være rigtig søde. Der er en ulempe ved pigerne i Flensburg, i hvert fald hvis man gerne vil være stamgæst. Det er, at det er en ny flok mere eller mindre hver uge. De fleste privat-lejligheder i Flensburg (faktisk hele Tyskland), bliver lejet ud på ugebasis. Nogle piger kommer aldrig tilbage igen, andre kommer tilbage med et mere eller mindre fast interval. Det vil sige, at hvis man f.eks. gerne vil besøge Cora, er man nødt til at vente på, at hun kommer tilbage til Flensburg, hvilket sker med nogle måneders mellemrum. I praksis må man se hvem der er til stede denne uge, og vælge ud fra det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. April, 2014 Branchen har nogle problemstillinger. En af dem er 3-6 måneder pigerne en anden er "kontantmodtager pigen" som uanset hvor hun er (læs: branche) ikke gør det godt. Nogle nævner servicen ikke er fantastisk ved Danske piger, ja man nærmest er til besvær, ikke velkommen osv. Er det "problempigerne" man så har besøgt? eller også gældelde ved "kendte piger" ? Hvis kun problempigerne, så kan man vel bare vælge de kendte? De fleste nævner prisen. Har i nogle overvejelser, hvor prisen skulle ligge for i udelukkende/mere valgte Dansk? Prisen skal vel ikke ned på 375 kr for 30 min, den samme pris som et autoriseret værksted. Pigerne leverer mere af sig selv end mekanikeren og kan heller ikke arbejde i timevis, der vil altid være meget spildtid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenRødeBaron 441 Skrevet 25. April, 2014 De danske pigers timepris ligger nu også en anelse over mekanikerens... Jeg nævner prisen i en direkte sammenligning med priserne i Tyskland. Jeg tager ikke stilling til, om den danske er for høj, kun til det faktum, at jeg kan få den samme ydelse væsentligt billigere syd for grænsen, og endda ret tæt på, hvor jeg bor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 25. April, 2014 De danske pigers timepris ligger nu også en anelse over mekanikerens... Jeg nævner prisen i en direkte sammenligning med priserne i Tyskland. Jeg tager ikke stilling til, om den danske er for høj, kun til det faktum, at jeg kan få den samme ydelse væsentligt billigere syd for grænsen, og endda ret tæt på, hvor jeg bor. Nu kunne det så være int. at få at vide om de danske piger med deres højere timepriser har mere med hjem i lommen, når dagen er omme og udfgifterne betalt, end de tyske piger med deres lavere timepris Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenRødeBaron 441 Skrevet 25. April, 2014 Fra et filosofisk synspunkt ja, for mit valg af hvor jeg tager hen, helt uinteressant... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 26. April, 2014 Hej, personligt betyder prisen en del for mig, jo højder den er , jo mere forventer jeg faktiske at pige kan levere... o problemet med mange danske piger er de svare dårlige kemi hvis du har haft en dårlige oplevelse... det er i min optik ikke gyldig når man tjener 1000 kr for en halv times arbejde... prøvemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg