Hop til indhold

Recommended Posts

Har haft et skønt møde med Tinahyggepigen som fortjener endnu en god anmeldelse.

https://annoncelight.dk/showad/424100

Tina annoncerer bl.a. med gang bangs og kneppe-events i naturen. Jeg er personligt hverken til det ene eller andet, men hendes profil og en nylig god anmeldelse fik mig til at skrive til hende alligevel. Det viste sig at være årets bedste beslutning!

Vi fik sat et 1:1 møde op. Jeg havde stedet, for det har Tina i udgangspunktet ikke selv. Og hold nu kæft altså!

Tina er ung, sprød, smuk og sød. Præcis som sine billeder. Et kæmpe 10-tal på både personlighed og udseende. Pissefræk og skøn at tale med. 

For mig at se kan hun måle sig med de allerbedst anmeldte piger herinde og hun ville klæde enhver topklinik. Vildt at hun kan knaldes i den jyske natur…

Vi havde en skøn og fræk time sammen, og det er ikke sidste gang vi skal ses. 

Tak Tina for en helt særlig oplevelse, som stadig giver mig smil på læben <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse. 

Kom hun til dig? 

Hun er en af de øverste på min liste. Men det er typisk ikke muligt for mig at fange hende i hendes åbningstid. 

Jeg håber det lykkedes inden vejret bliver for dårligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Både og. Jeg havde fundet et sted, som passede i begges geografi. Det var på ‘neutral grund’. Ikke derhjemme.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse. Meget brugbart at vide at der også kan sættes individuelle aftaler op - jeg er nemlig heller ikke så meget til hverken udendørs leg eller gangbangs. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...