Hop til indhold
Mulle Mand

Er det tilladt

Recommended Posts

Er der kloge brugere som kan hjælpe mig her. 

Må man godt laver et opslag hvor man leder efter en makker til en trekant med en gp? Eller forbryder man sig mod nogen af Eroguide retningslinjerne ved at gøre det? 

M

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mulle Mand skrev, 1 time siden:

Må man godt laver et opslag hvor man leder efter en makker til en trekant med en gp?

Det tænker jeg godt, at du må, så længe det ikke har karakter af en kontaktannonce. Og især, hvis du er specifik omkring, hvilken GP du gerne vil besøge.

Det er nemmere for en eventuel makker at forholde sig til, hvis du peger på en bestemt pige. Eller som minimum beskriver, hvilken slags pige, du har i tankerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange har gjort det tidligere,  så regner med at det er tilladt. Har selv tænkt på at gøre det, men hende jeg fantaserede om at ville deles om, præciserede overfor mig at hun ikke var til to fyrer. Så måske når jeg møder en anden GP.

Redigeret af ½angel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som hovedregel er de enkelte forums formål dækket ind af deres ramme. Så for eksempel under anmeldelser og efterlysninger om glædespiger klinikker på sjælland eller lignende, skal man ikke efterlyse en partner uden at fokus er på en specific GP.

Det går udover formålet for kategorien

@Mulle Mand, i dit tilfælde ville emnet stadig handle om den GP der er i fokus bare med den tvivst at det er en efterlysning af en partner til den GP. 

Eksempelvis. Du skal ikke lede efter en mand, hvis du ikke allerede har en specific GP der indgår i planen. Bare at lede efter en makker får klang af at være en kontanktannoncer - og der er udemærkede sites til det formål.

cc_ @Bryan Mills

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for svar @Stapler

Det giver mening selvom det vel også har karakter af en kontaktannonce når søgningen sker i relation til en specifik GP. Men jeg kan godt forstå forskellen. 

Søgning efter makker  i relation til de mere fritids baserede piger uden opslag må jo så ske andet sted. Med mindre det er til et gangbang event eller sex event. Hvis jeg har forstået det rigtig....

Cool.

Vil ikke forbryde mig mig nogen regler.

God dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...