Mulle Mand 23 Skrevet 21. Oktober Er der kloge brugere som kan hjælpe mig her. Må man godt laver et opslag hvor man leder efter en makker til en trekant med en gp? Eller forbryder man sig mod nogen af Eroguide retningslinjerne ved at gøre det? M Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterkanin 71 Skrevet 21. Oktober Jeg kan ikke svarer på om man bryder retningslinjerne herinde. Men der er blevet søgt mange gange før. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5216 Skrevet 21. Oktober Mulle Mand skrev, 1 time siden: Må man godt laver et opslag hvor man leder efter en makker til en trekant med en gp? Det tænker jeg godt, at du må, så længe det ikke har karakter af en kontaktannonce. Og især, hvis du er specifik omkring, hvilken GP du gerne vil besøge. Det er nemmere for en eventuel makker at forholde sig til, hvis du peger på en bestemt pige. Eller som minimum beskriver, hvilken slags pige, du har i tankerne. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1346 Skrevet 21. Oktober Det er nok kun @Stapler og @Bryan Mills der kan svare på det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1634 Skrevet 21. Oktober (edited) Mange har gjort det tidligere, så regner med at det er tilladt. Har selv tænkt på at gøre det, men hende jeg fantaserede om at ville deles om, præciserede overfor mig at hun ikke var til to fyrer. Så måske når jeg møder en anden GP. Redigeret 21. Oktober af ½angel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2413 Skrevet 23. Oktober (edited) Som hovedregel er de enkelte forums formål dækket ind af deres ramme. Så for eksempel under anmeldelser og efterlysninger om glædespiger klinikker på sjælland eller lignende, skal man ikke efterlyse en partner uden at fokus er på en specific GP. Det går udover formålet for kategorien Så @Mulle Mand, i dit tilfælde ville emnet stadig handle om den GP der er i fokus bare med den tvivst at det er en efterlysning af en partner til den GP. Eksempelvis. Du skal ikke lede efter en mand, hvis du ikke allerede har en specific GP der indgår i planen. Bare at lede efter en makker får klang af at være en kontanktannoncer - og der er udemærkede sites til det formål. cc_ @Bryan Mills Redigeret 23. Oktober af Stapler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mulle Mand 23 Skrevet 23. Oktober Tak for svar @Stapler Det giver mening selvom det vel også har karakter af en kontaktannonce når søgningen sker i relation til en specifik GP. Men jeg kan godt forstå forskellen. Søgning efter makker i relation til de mere fritids baserede piger uden opslag må jo så ske andet sted. Med mindre det er til et gangbang event eller sex event. Hvis jeg har forstået det rigtig.... Cool. Vil ikke forbryde mig mig nogen regler. God dag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg