knallert 3425 Skrevet 22. April, 2014 her er så den første. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 22. April, 2014 Så mangler du blot kønsskifte operationen Knallert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 22. April, 2014 Så mangler du blot kønsskifte operationen Knallert og hvorfor så det, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 22. April, 2014 Du har traktoren. Men manden søger jo en kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 22. April, 2014 den var nu bare for at vise at kvindens traktor helst ikke skal være mindre end min Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 22. April, 2014 den kan jeg klare.... her er min model... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 22. April, 2014 Dette er min søsters traktor - hun er næsten lige så stor, hende må du godt få... :mrgreen: 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 22. April, 2014 Her er så færdig pakken 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bogholderen Skrevet 22. April, 2014 Sikke et smukt og rørende billede, Misse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. April, 2014 Ejj, -hvad sker der? Siden hvornår er en traktor blevet et krav til en mulig kæreste? Pis nu har jeg fået "mig og min Masey Ferguson" på hjernen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 22. April, 2014 den er lige her molly. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. April, 2014 Ja, den Go' melodi, hilsen bondepigen -dog traktorløs ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 22. April, 2014 Hahaha. Hvordan i hede hule hewled finder man på at skrive sådan en sang????? Mine ører bløder nu ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 22. April, 2014 Haha... Nille, hvor er du i denne her tråd!!! Så kan du selv se, at det er helt normalt med den der trawto-fetish! :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 23. April, 2014 ROTFLMFAO troede kun det var de nattergale der kunne finde på at skrive den slags.... åh gud.... danskere er dælme for viderekommende "min selvbinder er helt i top - den skal bare trækkes op" ???? OMG!!!! men en eller anden må altså byde mig op til dans ved næste høstfest - for den der må jeg bare danse til en dag *gg* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 23. April, 2014 Her er så færdig pakken Hej Missetand - tyskerne har et slogan : "Klein ist fein" Mange hilsner Nyder livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg