Hop til indhold

Toppen af Glæde

Featured Replies

Skrevet

Hejsa

Tænkte det kunne være sjovt at høre jeres anekdoter derude fra, især de ældre af jer.

1. Hvilket årti har været det bedste og hvilket har været det værste og hvorfor?
  2. Hvillket land har været dit favorit at besøge gp'er i, hvilket er i dag det bedste og hvorfor?
  3. Hvad er den bedste oplevelse du har haft og hvilken er den værste?

Glæder mig til at høre jeres historier!

Skrevet

Efterhånden pænt gammel, men kun været i dette game i små 10 år og kun meget meget lidt. Så de to første er nok lidt svære at svarer på, men ingen tvivl om at 2020erne har været det bedste årti for mig. Mine muligheder for at møde en glædespige er kun yderst sjældne, men mulighederne er blevet større inden for de sidste 2-3 år, så det sker nu hyppigere end i 2010erne.

Godt eller skidt. Jeg søger jo generelt blot stille og rolige møder med nærvær og blid sex.

Her er mine to bedste oplevelser med en argentisk pige sidste år og så en purung moldavisk pige i år. Søde, rare, nærværende og man føler virkelig, man har fået den kæresteoplevelse, som jeg søger, selvom jeg er en gammel stodder så meget ældre end dem.

Dårligste oplevelser var nok også i år. Det var en absolut sød og spansktalende pige, som nok kom fra Sydamerika. Men hun talte ikke et ord engelsk (og mit spanske var lige så dårligt), så kommunikationen var stort set ikkeeksisterende. Bevares jeg fik da nydt hendes unge krop og kneppet hende, men jeg må indrømme, at det som sådan ikke var nogen god oplevelse af ligge og kneppe en pige, som man overhovedet ikke kunne kommunikere med.

Skrevet

Jeg husker perioden fra slut nullerne til start 10'erne som værende utrolig gode. Mindes især en række besøg på Artemis i Berlin, hvor jeg mødte to svenske piger, der var så lækre, at det var helt uvirkeligt at kneppe dem. Der var også mange tyske piger af høj kvalitet. I dag er det hele jo nærmest østeuropæiske piger. 

Fordelen var også at jeg var ung, flot og virkelig liderlig. Ulempen var at jeg ikke havde samme økonomi som i dag.

Savner også de første par år med sugardaters i Danmark. Der var fyldt med unge kvinder, der skulle prøve det. Priserne var lave og pigerne var ikke professionelle som i dag, så de kneppede som var det et ægte one night stand eller kærestesex.

Skrevet
  • Author
plasticlove skrev, for 23 timer siden:

Jeg husker perioden fra slut nullerne til start 10'erne som værende utrolig gode. Mindes især en række besøg på Artemis i Berlin, hvor jeg mødte to svenske piger, der var så lækre, at det var helt uvirkeligt at kneppe dem. Der var også mange tyske piger af høj kvalitet. I dag er det hele jo nærmest østeuropæiske piger. 

Fordelen var også at jeg var ung, flot og virkelig liderlig. Ulempen var at jeg ikke havde samme økonomi som i dag.

Savner også de første par år med sugardaters i Danmark. Der var fyldt med unge kvinder, der skulle prøve det. Priserne var lave og pigerne var ikke professionelle som i dag, så de kneppede som var det et ægte one night stand eller kærestesex.

Hvad er årsagen til at sugardaters er gået ned i kvalitet? Onlyfans?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.