Hop til indhold
ensomfyr

Intimbehåring

Recommended Posts

Jeg browsede lige annoncelight og stødte på valgmulighederne for intimbehåring.

Her kan man vælge mellem Naturlig, Trimmet, Brazilian og Andet.

Hver sin smag naturligvis.

Naturlig, Trimmet og Brazilian ved jeg hvad er. Men jeg har svært ved at se, hvordan intimbehåringen mon er, hvis man er valgt Andet ...

Nogen forslag?

Del dette indlæg

Link til indlæg
CamillaHusmor skrev, for 41 minutter siden:

Det må være glat?

Den mulighed er der nemlig ikke :wacko:

Jeg ved måske heller ikke, hvad brazilian er. For mig er det nok helt glat, men det er måske misforstået?

Del dette indlæg

Link til indlæg
CamillaHusmor skrev, for 6 minutter siden:

Det mener jeg vist er, hvor der er en stribe tilbage…

Jeg har vist meget at lære! Det er nu ikke intimbarberingen, der vælger en glædespige fra eller til for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ensomfyr skrev, for 2 timer siden:

Jeg har vist meget at lære! Det er nu ikke intimbarberingen, der vælger en glædespige fra eller til for mig.

Sådan er vi så forskellige....;)

Jeg nyder helst at missen er behåret, og gerne med en flot behåret trekant også omkring læberne...
En helt glat mis er måske nemmer at holde ren, men det mener jeg nu også at en ny vasket behåret mis er.:razz: 
Hvis jeg skal vælge andet en alm. behåret mis, så er det aldig en glat mis.... Men sådan er vi heldigvis så forskellige..;)

Tilbage til det du spurgte om, så kan det undrer mig hvorfor det ikke er muligt at vælge "glat" ??

Hygge og god aften til alle

Del dette indlæg

Link til indlæg
ensomfyr skrev, for 5 timer siden:

Men jeg har svært ved at se, hvordan intimbehåringen mon er, hvis man er valgt Andet ...

Det er når de vil have en fade;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad er forskellen på en Bikini-, Tanga, Brasiliansk- og en Hollywood voks?

Bikini - voks af kønsbehåring der sidder udenfor trussekanten.

Tanga - er en udvidet bikini voks, det vil sige lidtmere end alm bikini voks.

Brasiliansk eller Brazilian Wax, som det også kaldes, handler om at fjerne alt hår på de nedre regioner inkl. ydre kønslæber samt mellem ballerne. Ved en Brasiliansk/Brazilian voksbehandling efterlades kun en tynd stribe på venusbjerget, hvorimod alt fjernes ved en Hollywood.

Hollywood - voks af al kønsbehåring på de nedre regioner inkl. ydre kønslæber samt mellem ballerne.

Redigeret af lille_peter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...