Hop til indhold

Recommended Posts

Havde en dårlig oplevelse hos Amyra-sv, så jeg vil godt vil advare andre, så de sparer de penge og bruger dem bedre hos en langt mere engageret kvinde. 

Jeg møder op og bliver modtaget af en træt kvinde som tøffer rundt i sutsko. Intet smil eller varme. Derudover er der meget langt fra profilbillederne til den kvinde der står over for mig  

Jeg betaler ekstra for “kiss”, da jeg synes at det er rart med en form for intimitet og nærvær. 

Da jeg har betalt og Amyra har givet mig en lille massage, begynder hun at give et handjob uden nogen form for forspil. Så jeg stopper hende og spørger om vi ikke kan starte med at kysse. Hun siger til mig at jeg godt må røre hende, men jeg må ikke kysse hende i ansigtet og jeg må heller ikke slikke hendes fisse. Hun forklarer mig at kysse betyder på kroppen. 

Jeg kysser hende lidt på brystet, men stopper op og siger at jeg ikke ønsker at fortsætte, da jeg føler ikke at jeg får hvad jeg har fået hvad jeg har betalt for. Jeg får 300 kr tilbage for det mærkelig kys, som åbenbart kun er på kroppen (dog heller ikke fissen)

Hun beholder dog 1.000 kr da hun mener at nu har jeg set hende, what !

Undgå Amyra-sv, hvis du ønsker en varm, sexet oplevelse. Jeg fik kun kulde og fik ikke den ydelse jeg betalte for. 

Redigeret af Bryan Mills
Billede fjernet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pentru toți cei care mă urăsc!!

La naiba, un cont nou cu primele recenzii călă din mega frustrare e credibilă, poate cineva mi-a călăție băună cu un cont nou, era falsă, alți frustrați apar ca ciupercile după pluăie, cum se face că am eu recencii de 5 stele de la menci respectuoși care merg mereu la femei și care se îngrijesc mereu de femei și care se îngrijesc mereu de femeile și care se îngrijesc mereu de a avea grijă de toate acestea. tau!

why don't you say you weigh 120 kg and didn't even want to take a shower even though you smelled like sweat. I should have kicked you out by then, but I said to be nice with you.
but why don't you say I touched you for a minute to get hard your dick out and you almost finished? because you're frustrated right? then you send me messages to give  you the  money back if I don't want you to ruin my work with bad reviews? you can say anything but at least tell the truth. it's not me in the pictures but you stayed, why? you almost ejaculated when I touched you but I don't look like that at all in the pictures from what you said, you're funny and embarrassing.

GET A LIFE !!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

That response is totally unhinged. Why are you taking money for kiss, if you dont want to kiss? Terrible attitude...

All the bad reviews, not a single good one. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

nobody says that i kiss lol, he just misunderstood , that why i gave the money back for this extra. never ever i said that i kiss on lips ;)

but to ask me money back otherwise he let me bad reviews this is ok no ?:))))) just bcs he dosent know how to treat a women lol. get a life for real !!! bad that i cant post all messages from him

• Synes godt om 1
  • Forvirret 1
  • Sørgelig 3
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Thank you for your warning. I was going to book an hour with Amy, but after I read this thread, other threads and especially her immature reaction I think I will spend my money else where. :)

Redigeret af Ronny Segun

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lige skrevet med hende. Fortalt ærligt om mig selv og om, hvorfor jeg kontaktede netop hende.

Meget respektfuldt takkede hun nej.

Dét synes jeg var et mega POSITIVT træk ved hende. Smiler.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft virkelig mange gode stunder med Amyra. Det er da kun et spørgsmål om af have forventninger på plads inden. Præsenter jer ordentlig. Fortæl hvad I vil og hun svarer præcis på hvad hun kan tilbyde. Vis hende respekt og hun vil åbne op. Hun er principfast ja. Men det er da kun godt. 
jeg har ingen oplevelser med hende som jeg ikke lan anbefale

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...